IQ Switchback FST

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä ville90, 7/12/07.

  1. terotin1

    terotin1 Well-Known Member

    kertaakaan en ole hihnaa lämmitelly ku en etes minkäänlaista lämmityspukkia omista ;)
     
  2. mikkopo

    mikkopo Well-Known Member

    Laittakaa niihin turboihin fs touringin välitykset niin pelaa!
    eikä maksa oikeesti montaa kymppiä...
     
  3. terotin1

    terotin1 Well-Known Member

    On vaihettu hinta osilla oli 17 kymppiä ;D
     
  4. Janne Korkka

    Janne Korkka Well-Known Member

    :mad:  hau!

           murheita,murheita...lapin reisussa kaksi kilometriä ilman varoitusvaloa.suoritus jo sekin,ja taas huoltoon ja uutta ohjelmaa.
           nyt kelkalla ajettu 150 km ja viides kerta kun check engine valo palaa.pitäisikö kohta alkaa myyjän kanssa puhumaan
           kaupan purkua tai muuta...alkaa kyrsiä toi kokoajan huoltoon kuskaaminen.varsinaisia teknisiä vikoja kelkassa ei ole,varoitus
    valo syttyy ja "kuittauksen" jälkeen ei enää anna mitään vikakoodia.
           mutta kun ei takuu korvaa jo ajelee varoitus valot päällä.  kommentoikaa mitä pitäis ja kannattaisi tehdä. seuraava
           reissu on jo oven takana ja jos ei pelit toimi niin ei huvittaisi oikein lähteäkkään..

           -jkr-
     
  5. skk

    skk Yamaha Apex

    '08 softan pitäisi eliminoida nuo "haamukoodit" motronicista, eli sen pitäisi vain oikeasta viasta palaa/vilkkua. jos ei ole niin hiphop....

    toimiiko kelkka normaalisti valon palaessa, ts. kiertää +8000rpm jne. eli mikään rajoitin ei tule mukaan?
     
  6. Janne Korkka

    Janne Korkka Well-Known Member

    siihen laitettiin jo -09 ohjelma.kelkka kulkee ihan hyvin ja lähtee käyntiin ok.dumppi pelaa ja ottaa kierrokset
    hyvin.on todennäköisesti taas joku haamuhäly,no huomen taas viisaampi..

    -jkr-
     
  7. skk

    skk Yamaha Apex

    outoa.. etkä ole peruuttanut/vaihtanut suuntaa kun tuo valo on lyönyt päälle?

    kerro sitten löytyikö sieltä mitään.
     
  8. EduX

    EduX 146" 9R

    Mulla oli alkutalvesta samaa vikaa ja vikaa ei löytyny ei millään.. No sitten lähettiin reissuun ja reissussa ku sitte meni hihna risaks ja vaihoin uuden niin sillä samalla hetkellä lakkas valo vilkkumasta ;D ja ei ole kyllä sen jälkeen vaivannu ;D
     
  9. Janne Korkka

    Janne Korkka Well-Known Member

      -hou!
       no eilinen iltapäivä vierähti pajalla ja viaksi tuli polttoainepaine liian korkea.no syitä on varmaan moniakin.mutta laitteelle
       ei tehty mitään muuta kuin vika koodin poisto ja raakaa ajua.no kävin myyjä liikkessä ja ilmoitin asiasta,että on yhteydessä
       maahantuojaan että laite kuntoon tai vaihtolaite.no tänään tuli puhelu ja haluavat tutkia kelkkaa tarkemmin.sopii mulle
       haluan vain että se peli tulee kuntoon.asiasta ohi sen verran että kelkkaa on hinattu korjaamolle 550km yhteensä
       ja kelkalla  on ajettu 150km.että näin....mutta toivotaampi että peli tulee kuntoon ja kaikki ovat tyytyväisiä.
       mä olen itse tosi tyytyväinen kelkkaan kulkee ja ja ompi muuten makia peli.paitsi tähän check engine valoon...
       ja siitä tuleviin vikakoodeihin.
       turisi  -jkr-

    p.s niin ihan suoraan ajosta löi vikakoodin päälle,ei ollut pakkia päällä.luntakin oli riittävästi.
     
  10. allu721

    allu721 IQ Dragon

    Nonni nyt tuli tommonen RACE mallin sixpäkki pistettyä, tänää koko päivä ajamassa ja hyvältä tuntu (edellinen kelkka vanha Yammu)
    Tekee vähän kummallisesti kylmänä kun saattaa jäädä kytkin jumiin siis jää vaihde päälle. mistähän moinen voisi johtua?
     
  11. Zassi-

    Zassi- Forest Fox 380,Tundra 550wt, Xc 600

    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=598.15
    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=13143.15
     
  12. EduX

    EduX 146" 9R

    Älkääkä pojat ihmetelkö jos alkaa nää nostaan lämpöjä ja puskeen jäähytinnesteet pihalle, todennäkösesti termostaatti rikki.. Omasta meni ja kuulemma on menny muissaki turboissa.
     
  13. zeppo

    zeppo Summit 800


    Paljon Edu ajettu kelkallasi? Itse olen ajanut omalla jo 6700km ja yllättävän vähän on vikoja ollut.
     
  14. skk

    skk Yamaha Apex

    Itseasiassa FST:n termostaatteja ei kovin useasti mene... ja ne harvat yleensä juuttuvat auki asentoon.
     
  15. EduX

    EduX 146" 9R

    Mulla ajettu n. 2500km, ja oikeestaan toikin termari oli jumissa jo kun tuli remontista.. Runko vaihdettiin. Mutta myyjän mukaan termareita on menny noista tässä lähiaikoina. Mullahan se kerkes jo kansipahvinkin polttaa :(
     
  16. zeppo

    zeppo Summit 800

    no tuliko toi jumitus kalliiksikin? tietää että pitäisiköhän huollossa käske tarkistaa toimivuus ettei tulisi kovin kalliiksi :eek:
     
  17. EduX

    EduX 146" 9R

    En tiä kuinka kalliiksi kun takuuhommiahan tuo on :)
     
  18. zeppo

    zeppo Summit 800

    niin mutta meneekö -06 vielä takuuseen?itellä meni viime vuonna koko kytkin kun loppu keväästä ajelin kieltämättä vähän märemmillä keleiillä niin eipä antanu polaris takuuseen uutta vaan ite joutu maksaan. oli menny takuu aika kuulemma umpeen.
     
  19. Zassi-

    Zassi- Forest Fox 380,Tundra 550wt, Xc 600

    Ylivuotinen
     
  20. EduX

    EduX 146" 9R

    Näin juuri 8) pitäs olla takuuta viel vuos pari
     

Suosittele tätä sivua