KIINALAISET CROSSIPYÖRÄT JA ROSSIMÖNKKÄRIT ??

Keskustelun 'Kesälelut' on aloittanut käyttäjä pro x 550, 12/4/07.

  1. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Mitä tuohon eka viestin kinukkiin tulee niin se ei kyllä ole oikean kokoinen renkaat 19/16 normi rossivehkeissä 21/19 ja enskoissa 21/18. Kinukki on kasikymppisen kokone
     
  2. tehoteppo

    tehoteppo lynx 800

    itse haetin saksasta crossin viime vuonna..husaberg 450 vm.2002 hinta oli 2100e ja rahti 350e..oli todella hyvä ostos..tehoa on juuri sopivasti aloittelijalle ;D ;D
     
  3. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Minulla se taas tulisi pojan kanssa metsäautoteitä köröttelyyn, eli nelarin hiljaisuus (tai ainakin mahdollisuus saada se hiljaiseksi helpolla) painaa vaakakupissa paljon.
     
  4. ahmed-apina

    ahmed-apina Lahna tripla.

    Ylempänä puhuin tuosta että mitään ei ole menny hajalle ja saa**na nyt sitte joutuu heti perumaan puheitaan kun kävi hiekkamontuulla/montussa rälläämäs :D

    . pinnoja poikki takaa ja öljyn seas vettä ku tuli tota "vater skippinkiä" harrastettua reilusti ja leikkaspa varmaan kiinnikki kertaalleen kun hörppäs oikeen vettä ja kuuluu ilkiä ääni ja sammuu mutta tarpeeksi polkemalla ja puoli tuntia odottamalla se siitä taas lähti :D

    .Öljyt vaihdettu ja taas käy ei tiärä jos vaan hörppäs vettä vähä liikaa....No ei muutakun pinnat uudet ja takas montuille rälläämään kaverin (viri senda) kanssa :D.Perkeleen hauska laites toi samurai...
     
  5. kolli

    kolli Arctic Cat SNO PRO 440-05 HONDA CRF 450R -10

    samaa mieltä ;)
     
  6. Kaks-Seiska

    Kaks-Seiska Lynx 5900

    Ei tuota nyt kannata "oikeisiin" rossivehkeisiin verratakkaan.
     
  7. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Eiku sillä vaan ku mainostavat oikean kokoisena
     
  8. Kaks-Seiska

    Kaks-Seiska Lynx 5900

    Joo, no tuo mainospuhe onki melko liioiteltu, kun vertaa tesknisiin tietoihin :D Tuskin noita on tarkoitus asiantuntijoille kaupaksi saadakkaan.
     
  9. JiiKoo

    JiiKoo Kelkkojen SAAB med PPS

    Itelä ja kaverilla 200cc kinkkirossit. Kaverilla hajos eka kone aika äkkiä, männästä helmat putos pois ja muuta pientä:D No sai toisen koneen takuuseen sekin syö öljyä aika reilusti. Itele vielä orig. kone eikä takuuta enää ookkaan mutta ei syö kovin paljoa öljyä. Että tuurista taitaa olla kiinni kuinka suden saa käsiinsä  ::) Kemppiliimaa nuile on saanut näytellä aika useaan ja vahvistella sieltä sun täältä. Tehoja ei liioin ole 80-90km/h kulkee "kovalla jäljellä" sen jälkeen kun vaihto välitykset pidempiin, mutta eipähän ole tarvinnut loukata itteään ;) Ihan kelvollinen tonnin lelu jos omistaa hitsauskoneen ja rassausintoa :)
     
  10. pro x 550

    pro x 550 Indy xcr 136" 650 -22

    tuon ekan viestin kyseinen virma ei kysymän mukaan anna lainkaan takuuta rossipyörille
     
  11. PKE

    PKE Well-Known Member

    Lienee laitonta touhua?
     
  12. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Katoimpa kerran Karpoa, R. Lappalaisella oli ongelmia Kone-Glans nimisen firman kanssa.
    Sekin mainostaa monenlaista Kiinanihmettä.
     
  13. €ncore

    €ncore Lynx Rave RE 600 HO -07, KTM EXC 125 -03

    Tuskinpa, esim. KTM:n enduropyörissä takuu huimat 2kk.
     
  14. ahmed-apina

    ahmed-apina Lahna tripla.

    Tiätäääkö kukaan mistä sais 110 samuraihin pinnoja `? tai siiis varaosia
     
  15. Joona91

    Joona91 Well-Known Member

    www.minidirty.com

    www.dirtti.fi

    ja www.50.fi sivuilla on linkkejä eri sivuille :)
     
  16. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Kokeilehan ihan ite sitä paljon mainostettua Googlea... Jos laitat ihan hakusanaksi samurai 110 crossi, niin löydät hetkessä Suomenkielisiltä sivuilta riittävän monta kauppiasta jotka palvelevat sinua ko. asiassa.
     
  17. ahmed-apina

    ahmed-apina Lahna tripla.

    En minä sitä täälä kyselisi jos olisin hyvän liikevaihtoehdon löytänyt googlella ....ei ollut muutakun iso teksti "meiltä samurai crossien varaosat soita ja kysy lisää" etc.. ja en tosiaan rupea soittelemaan jokaista liikettä läpi kun nyt löysin (jostain syystä täysin unohtamani liikkeen :eek: ) dirtti.fi:n valikoimista pinna sarjoja (harmi vaa että sarjoja =( noo menee niitä poikki tulevaisuudessakin :D )
     
  18. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    OK. Usein palstoilla vain käy niin, että väki kyselee muilta ihan omaa laiskuuttaan vastaavia asioita. Yleensä on niin, ettei viitsi/ymmärrä etsiä ensin itse edes yhdellä haulla, odotetaan vain valmista palvelua muilta.
     
  19. ahmed-apina

    ahmed-apina Lahna tripla.

    Juu olen samaa miältä ja sitä en itse harrasta koska koneella tulee istuttua päivät pitkät niin kyllä sitä kerkeeä itte eres yrittää etsiä... mutta tällä kertaa oli aika huonot nettisivut niillä liikkeillä mitkä löysin googlella.
     
  20. Lynx 530

    Lynx 530 '71 200, '80 530, '87 GLS3300, '92 Giant Special

    Kyllä minä olen sitä mieltä, että kannattaa ostaa pesismaila samalla kertaa kun ostaa jonkun kiinan crossin/mopon. Sillä mailalla on kätevä hakata se P***a paloiksi, kun se vehje leviää. ;D
    Parilla kaverilla on 50cc Samurai enskat ja on kuulemma aivan karmeita vehkeitä. Ovat molemmat kuvailleet että "sielua riittääs vaikka muille jakaa, mutta ei sitä mihinkä sielu kuuluisi kiinnittää..." Eli tekniikka kestää suht hyvin, mutta runko/jousitus ei tahdo pysyä millään nipussa.
     

Suosittele tätä sivua