Kypärähuppu ?

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä uijui, 27/12/05.

  1. JH79

    JH79 Well-Known Member

    Ja kun huoltamolle kävälee niin rahat tuodaan ovelle vastaan.. ;D
     
  2. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Jos toi on se missä on suuaukko ja silimäaukko, mutta nokka piilossa, niin ainakin mun ajolaiseilla tuo reikänen pääosa on huono. Tuuli käypi tiukasti ottaan, mutta jessellä korjaamme sen ;D
     
  3. jpt10

    jpt10 ac crossfire 6

    scotti windstopperi 5v ollu kesää talvea käytössä. tosi tyytyväinen ollu tohon
     
  4. skidoo500mxz

    skidoo500mxz "-10 Puhku Rave"

    Joo tuli tommonen finnsvalan tekele ostettua ja testattua ajossa/käytössä ei hyvä miun mielestä,Ei istu naama värkkiin tai sitte mulla on väärän muotonen pää,tiiä häntä..takas vien ja ostan ton scotin.
     
  5. XC-

    XC- Rave 600

    http://www.storm-motor.fi/product_info.php?cPath=27_34_90&products_id=39155
    Oiskohan tuo hintansa väärti? Onko jollain kokemusta, otetaanko toi koko kypärän mukaan vai mittes ???
     
  6. OsPiX76

    OsPiX76 Well-Known Member

    Itelläni on tuo käytössä. Kun omistaa pikkusen tavallista isomman nenän, niin meinaa vähän painaa, varsinkin kun ajaa pitempää pätkää.
    Muuten kyllä ihan hyvä.
     
  7. skidoo500mxz

    skidoo500mxz "-10 Puhku Rave"

    Ny ois Scotin head heater max,ja kyl toimii/istuu meikäläisenki päähän 8) Kävin testaamassa -25 pakkasta 80kmh järven jäällä eikä naamaa palellu,eikä kyl lasitkaan huurtunu vaikka paikallaan puuskutin ;D,mun mielest hintansa väärti! (35egee)
     
  8. harrastaja

    harrastaja Commander 600sdi 2009. Lynx enduro.2022.

    mistä sait tohon hintaan duelin luettelossa kinuaa 40.eur pitäisi itsellekin ostaa palellutin posket viikonloppuna
    kun ei ollut koko naama suojassa
     
  9. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Entine vintstopperi hajos ja kävin ostaa scotin, sehä oli täys paska. Siinä ei ollu ollenkaa hengitysreikiä suun kohalla ja heti ku siirryttii safari ajelusta normaalii ja joutu aukasee leipäläpee, ni rupes hekihöyryt nousee ylös lasille ja ne ol aivan sumuna kokoajan  :mad:
    Paska mikä paska  :mad:

    Edit. tosin se korjattiin erämaa olosuhteissa, eli puukotettiin reikiä, ni rupes toimii ;)
     
  10. Grazy

    Grazy Guest

    Rukan windstopperi(en muista hintaa) , kypärään laitettu neopren hengitysilmanohjain(15 egeä) ja lasit on scott voltage snowcross  8)
    ei palellu naama kovassakaan vauhdissa, tuli testattua merellä -23 pakkasta  80km/h saatto olla välillä ylikin, ei huurtunut kun olin parkissa ja vaikka kuinka yritti huohottaa  ;D toinen kausi kun on käytössä

    Tuossa olisi kuvaa kyseisestä ohjaimesta
    http://www.duell.fi/medialibrary/data/MK07_17-19-{jcqfw-6e6tp-nzm8u}.pdf
     
  11. skidoo500mxz

    skidoo500mxz "-10 Puhku Rave"

    Tinkasin storm-motorilta oulusta ovh oli 38
     
  12. Keke

    Keke Well-Known Member

    Ostin Bikersin Windstopperin ja olen ollut tosi tyytyväinen. Etenkin kaula-alueen suojaus on tosi hyvä paksummasta kankaasta johtuen. Yläosa on taas ohkasempaa kangasta jotta tuuletus pelaa.
     
  13. kole

    kole Mxz x-rs 850

    Ostin finnsvalan tundran, on netin tiedoista poiketen myös otsan kohdalta paksumpaa. Käyttö kokemuksia hankitaan viikonloppuna.
     
  14. Pollari

    Pollari Guest

    Itse tehin ISON reiän suun kohalle, nyt pelittää kohtalaisesti.
     
  15. harrastaja

    harrastaja Commander 600sdi 2009. Lynx enduro.2022.

    no hyvä kun tulee varusteista erilaista palautetta.ei tule suunsa päänä lähdettyä ostoksille
    mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle :)
     
  16. stm

    stm Well-Known Member

    Ite ainaki olen tykänny tuommosesta reiman/scottin jostaki hupusta jota saapii oranssina ja harmaana. Mie tykkään, että se on lämmin ja mukava iholla :)
     
  17. Antza

    Antza 800 etykki

    Tällähetkellä on Bikersin huppu. tuulenpitävä ja hengittävä. Mukava iholla ja helpottaa kypärän pukemista liukkaan ulkokuoren takia ;D
     
  18. XC-

    XC- Rave 600

    http://www.jumoto.fi/kauppa/index.php?cPath=28_33
    Noita windstoppereitahan näkyy olevan melko montaa eri mallia, eli mitä se porukka noista käyttää?
     
  19. Keke

    Keke Well-Known Member

    Mulla on toi porvari malli 8)
     
  20. djcarrot

    djcarrot Kelkaton..

    Itse testailin tänään Bikers Sport Wind windstopper -huppua ja ihan hyvin pelasi. Pitänee käydä paikallisissa liikkeissä töllistelemässä valikoimaa ja ostaa joku malli. Tuo toimi kyllä hyvin kun suun edessä oli ohuempaa kangasta ja sitten kaulassa ja niskassa tuota windstopperia. Pitäs kattoa oisko sellaista mallia, missä oisi nenän päälläkin jottain kangasta. Vähän kylmä kävi vaikka nuissa ultimate sx:ssä on tuo klyyvarisuoja.
     

Suosittele tätä sivua