Lynx Commander -keskustelua.

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä Fred Scuttle, 14/12/08.

  1. Waari

    Waari Lynx Ranger V-800

    Ei ole koskaan valot vilkkuneet, lämmöt on pysyneet aisoissa. Eihän noissa malleissa ole eroa kuin lumilapion verran ;D ja ainakin minä olen ollut tyytyväinen, Comentaja on hyvä kelkka.
     
  2. joxxoj

    joxxoj Commander -13 karvalakki

    Vs: Lynx Commander -keskustelua.

    Commanderiin on saatavilla tuo DS etujousitussarja jossa on taivutetut tukivarret. Hintaa tuolla vain 549€. Onko tietoa, että kuuluuko tuohon muuta, kun nuo taivutetut tukivarret? Hinta aika kova omasta mielestä, jos paketissa on vain neljä taivutettua putken pätkää.
    Tuo sarja ilmeisesti sama mikä 600 bd:ssä vakiona.
     
  3. vuorikelkkailija

    vuorikelkkailija Well-Known Member

    Vs: Lynx Commander -keskustelua.

    Kyselin tuota DS sarjaa täällä foorumilla vähän aikaa sitten..Ainaski varustekatalookin mukaan pitäs saaha commanderiin.Yks kauppias väitti,että mukaan tulee huollettavat iskarit.Sammanlaiset ku siinä leventävässä sarjassa oisko ne kybit vai mitkä?Kiinnostas kyllä kokeilla tuota sarjaa mitä vaikuttais umpisella.
     
  4. Remmi

    Remmi -18 Summit x kasipökä

    Vs: Lynx Commander -keskustelua.

    49 rangerissa on kans nuo taivutetut tukivarret, mitkä löytyy uuesta 600 bd:stä myös
     
  5. Madd

    Madd Well-Known Member

    Vs: Lynx Commander -keskustelua.

    Onkos kukaan purkanu komentajan kakkos varia akseleineen pois ,eli miten vaihde lootasta on viisainta purkaa ,ja pitää varmaan olla joku erikois työkalu ettei oast tipu lootaan. Varin rullat on hajonneet.
     
  6. joxxoj

    joxxoj Commander -13 karvalakki

    Vs: Lynx Commander -keskustelua.

    No nyt on saatu kommanderi pihaan. Lueskelin tässä ketjussa, että porukka on ottanut kiinteän 12v startin kontaktorilta. En kehtaa lähteä tuonne pihalle pimeään ja pakkaseen hakemaan sitä. Eli kysymys kuuluu missä se sijaitsee?
     
  7. Waari

    Waari Lynx Ranger V-800

    Vs: Lynx Commander -keskustelua.

    Sen kyllä löydät helposti kun poistelet vasemmanpuoleisia muoveja edestä.
     
  8. junnua

    junnua comatsu

    Vs: Lynx Commander -keskustelua.

    totta se oikealla puolen on :)
     
  9. Waari

    Waari Lynx Ranger V-800

    Vs: Lynx Commander -keskustelua.

    On, on se heh heh. Saakeli kun sitä on jo Wanha....
     
  10. joxxoj

    joxxoj Commander -13 karvalakki

    Vs: Lynx Commander -keskustelua.

    Joo kiitoksia. Tänään asentui virta gps:lle. Tosiaan oikealtapuolenhan se löytyi.
    Ihan mielenkiinnosta kysyn, miten se solenoidi on rungossa kiinni? Eli onko siinä vastamutteri vai jengat rungossa? Maan otin siitä alta, mutta en uskaltanut irroittaa sitä pulttia. Vähän vain löysäsin ja laitoin "haarukka" abikon siihen. No hyvä siitä tuli
     
  11. hannujussi

    hannujussi New Member

    Vs: Lynx Commander -keskustelua.

    Hei
    Kertokaapa viisaammat kumpi olisi parempi versio limitiidi vai karvalakki komentaja mökille, puunajoa, pilkille menoa ja hupia. Usein ajo olisi kaksi päällä ja minulle on tarjottu karvalakki komentajaa lisäpenkillä, käsikäynnistinsarjalla, takaboxilla, eli samoilla varusteilla kuin limitiidi, ilman lapio/saha hässäkkää. Mitä eroo on noilla matoilla käytännössä 38/44 matto?
     
  12. kelkkakurko

    kelkkakurko Yamaha multiple..

    Vs: Lynx Commander -keskustelua.

    korkeampi on parempi... näin täällä kihtelissä yhen commodoren kärryllä tuossa maitokaupan pihalla ja siihen oli ympätty ainaki 51mm harpulla oleva matto, josko olis ollu vielä karkeampiki? kunnioitusta herättävän näkönen oli kuitenki matto kelkassa... mahtaa olla kulkupuoli ummella kohillaan!!!
     
  13. Jeme

    Jeme Khaos Slash 850 /Expedition Extreme 900T

    Vs: Lynx Commander -keskustelua.

    Tällä hetkellä ei ainakaan tehdastekoisena valmisteta yli 44mm 46mm korkeaa 50cm leveää mattoa.
    No eipähän noissa enään eroksi jää kuin tuo matto+eri välitys (limitedissä 8-piikkiset vetarit vs.normimallissa 7).
    Aika kovilla tuo kommari minusta on jo välistä tuon 38mm maton kanssa. Toisaalta lyhyempi välitys varmasti kompensoi asiaa 44mm maton kanssa.
    Tuo 38mm korkea ei minun kokemusten mukaan aivan maailman kestävin matto ole, parissakin tapauksessa +3000km jälkeen jo alkanut hajoilla. Tästä nyt ei tietenkään mitään mahdottoman pitkälle vieviä johtopäätöksiä voi tehdä.
     
  14. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: Lynx Commander -keskustelua.

    Esson paarissa se oli 64mm!!1! Mutta Camoplastin kuvastossa 50cm leveä Cobra on joko 38mm tai 46mm harjalla.
     
  15. vuorikelkkailija

    vuorikelkkailija Well-Known Member

    Vs: Lynx Commander -keskustelua.

    Mulla on tuo karvalakki malli ja en kyllä miettinykhän kumman ottasin.Oohan tässä tuo kunnon tela ja pienemät vetopyörät.Onko tuo ny 44 vai 46mm.No pitoa on enemmän ku vanhassa 38mm matossa.Oliko tässä vielä pehmeämpi takajousi ja etupukissa on korkeus säätö(kaks vaihtoehtoa tässä on loivenpi kohtauskulma)Olikohan muuten viimevuotisessa pps alustassa tätä säätö juttua?Niin ja mulla jäi vanhasta commanterista penkki,boksi ja hihna.Eli en viittiny maksaa tonnia lumilapiosta..
     
  16. Jeme

    Jeme Khaos Slash 850 /Expedition Extreme 900T

    Vs: Lynx Commander -keskustelua.

    Kytkimen puolelta vain se laakerin lukitsin pois ja sen jälkeen lämmittää laakerin ympäriltä kuumailmapuhaltimella/kynätoholla. Tämän jälkeen pitäisi lähteä aivan kiskaisemalla, vaihdelaatikon puolella ei erillistä lukitusta.
     
  17. kelkkakurko

    kelkkakurko Yamaha multiple..

    Vs: Lynx Commander -keskustelua.

    hääty olla sitte tuo karkein mitä kataluukissa on...karkea soli kuitenki!!!
     
  18. hannujussi

    hannujussi New Member

    Vs: Lynx Commander -keskustelua.

    Kiitoksia kommenteista. Täytynee sitten laittaa tuo karvalakkimallin komentaja lisättynä takaistuin lämmitettävillä kahvoilla ja käsikäynnistinsarjalla. Eiköhän sillä pääse ne ajot mitä minulla mökkikäytössä tulee.
     
  19. joxxoj

    joxxoj Commander -13 karvalakki

    Vs: Re: Lynx Commander -keskustelua.

    Joo itse olen tyytyväinen karvalakki commanderin valintaan. Olen ajellut noin 50km ja pitoa tuntuu olevan. Käynnistys narua en ottanut eikait sitä tarvi olla? Onhan tuossa niin suuri latausvirta , että akku pitäisi pysyä kunnossa. Tosiaan Limited mallissa ei ole kahvan lämppäreitä matkustajalla.

    Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2
     
  20. hannujussi

    hannujussi New Member

    Vs: Lynx Commander -keskustelua.

    Moro
    Tulipahan tuossa eilen juttua yhden kaverin kanssa uuden commanderin tulosta taloon. Hän kertoi, että saisin vakuutettua ko. kamppeen työkoneena, koska siinä on 500 mm leveä matto, jolloin vakuutusmaksu olisi edullisempi, onko täällä viisaita jotka tietäisivät pitäneekö kyseinen juttu paikkaansa?
     

Suosittele tätä sivua