REV -03 päivitys tähän päivään

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Fania, 18/12/05.

  1. Päällikkö

    Päällikkö MXZ X 600

    Täällä vielä keskustelua aiheesta jos vielä kiinnostaa.
    http://forum.sanet.fi/bb/mklehti/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=2;t=003353#000000
    Jokaisella on eri vaatimukset kelkasta joten kokeilemalla se selviää onko joku kelkka itselle hyvä vaihtoehto.
    Eihän kelkkaa koskaan kannata ostaa kuin sikaa säkissä.Puhutaan kuitenkin aika isoita rahoista ettei ensin kannata ostaa kelkkaa ja vasta sitten kokeilla.
    Asiallisempaakin keskustelua -03 mallista oli jossakin mutta en nyt löytänyt tähän hätään mutta aihe ja ongelmat olivat samoja.
    Lähtihän tuo ski-doo muuttumaan aika nopeasti tuosta -03 mallista joten kannattaa miettiä miksi niin hyvää kelkkaa lehdettäisiin rankalla kädellä muutta heti seuraavan
    vuoden malleihin.
     
  2. Fania

    Fania 14 vuotta ilman kelkkaa ja taas tuli laitettua.

    REV 600 H.O: on kyllä kiva kuulla. kooltasi vastaat juuri kaveriani, eli osaan vähän neuvoa hänelle tuon tangon korotuksen suhteen jne. Hän tykkäsi myös kelkasta vaikka myönsikin kaasua löysättäessä ja jarrutettaessa mahdotoman hakemisen alkavan.
    kokemusta hänellä ei hirveästi ole mutta varmasti tulee.

    Päällikölle kiitokset kun viitsi etsiä tuon aiheen. aivan totta että itsehän se valinta tehdään, eikä varsinkaan reviä kannata ostaa kokeilematta. ei se varmasti kaikille sovi. varsinkaan vanhan kansan iskettäjille, joilla tähän asti on kengän kärjet osoittaneet suunnan. ::)
     
  3. REV 600 h.o

    REV 600 h.o Rev 600 SDi X

    Omassani on iskarit säädetty Roitemassa Rovaniemellä ja ne on säädetty painoni,pituuteni,ajotyylin mukaan ja huomioiden perän nakkelun jotka on ainakin onnistunut ihan mainiosti. Päälikölle sen verran että varmaan en kehu omaani sen enenpää kuin on tarvis kerron vaan omat kokemukseni Revistä jolla on tullut kurvattua 5800km ilman ongelmia. Sen myönnän että kun vaihdoin vanhan MXZ:an tähän uuteen niin meni oma aikansa totutella ajoasentoon mutta ihan tyytyväinen olen vehkeeseen ja se riittää :p
     
  4. Fania

    Fania 14 vuotta ilman kelkkaa ja taas tuli laitettua.

    onko REV600 H.O:lle kantautunut korviin 600 rotaxin kiinnileikkaamiset, mitä tuolla toisessa topicissa puitiin? ei ilm. itselläsi ole ollut mitään? vai laitoitko pelin uutena ja onko käynyt missään takuuosan vaihdoissa?
    ei ainakaan täällä kukaan ole asiasta maininnut sanallakaan. tuolla taas tuntui että marakattisuksien ohella ainoa oikea vika. ???
     
  5. REV 600 h.o

    REV 600 h.o Rev 600 SDi X

    Ei oo omassa pataa avattu ja hyvin sysää! Itse yritän olla mahdollisimman huolellinen kelkan käytön suhteen tarkoitan hyvä lämmitys ennen ajoon lähtöä,ei täyskaasu vingutusta jäällä, huolellista huoltoa ym.ym. jos sillä voin välttää turhaa särkemistä. Takuuseen on laitettu olkatapin pallonivelet(kampanija),istuimen"nahka" ja vetoketju joka katkes kun tulin nypystä alas reipas veto päällä mut onnex ei särkeny muuta.Mä pärjään Revin omilla katamaraaneilla joihin olen sisäpuolelle vaihtanu Totaltekin Racing raudat. Toki varmaan tosta pelistä sais huomattavasti paremman ajaa uhraamalla rajusti rahaa alustaan=esim.WP:t alle, uudet sukset, ym.ym. mut mun ajoihin toi kelpaa mainiosti näillä "säädöillä" ;D ;D
     
  6. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    Jepjep Nyt on uuden Revin lasi tulossa ja majavan häntä lähtee ens viikolla. Pitää laittaa kuvia kun projekti valmistuu!
     
  7. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    Majavanhäntä pois, alumiinistä jatkoa takarunkoon "tyyliin Viikinki", crossitankoa kehiin ym...
     
  8. revillä...

    revillä... Ski-Doo Rev 600 H.O.

    Itsellä kanssa painoa reilusti yli 100 kg  ja 03:sen revin alusta paremmilla jousilla tuntuu toimivan omasta mielestäni aivan loistavasti. Viime viikonloppuna ajelin Heinäveden reitillä ja alusta ei pohjannut kertaakaa. Reitti oli "hieman" patilla, mutta hauska oli kun ei tarvinnut pelätä iskareiden pohjaamista. Kaveri on kevyempi huomattavasti kun minä ja sillä 03:ssa tahtoo perä alkaa nakkelemaan puolelta toisella jarrutuksissa, mitä ongelmaa mulla ei ole ollu.
     
  9. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    Noniin tästä se Revin päivitys lähtee. Lasi on jo vaihtunut, ja perä alkaa olla muodossaan.
    Laitan lisää kuvia kunhan on valmis toi mun projekti! [​IMG][​IMG]
     
  10. RAVE RC 600 SDI

    RAVE RC 600 SDI Lynx Rave RE

    Miks ette hitsaa nuita perän jatkopätkiä ja astinlaudan jatkonhan olisi voinut pokata siihen samaan kappaleeseen,olisi ollut huomattavasti tukevampi!!
    En moiti vaan ajattelin ääneen!! ;D
     
  11. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22



    Tuo on vielä keskeneräinen, mutta kyllä se tosta pikkuhiljaa. Eikä sille jatkopalalle mun mielestä hirmu rasitusta tule, jos ei tuu hypystä perse edellä suoraan alas... ;) Niin ja ei ole tuo alumiininhitsaus meikäläisen vahvin laji! ;D
     
  12. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Etsi Riku sopivaa rosteriputkea, joka sopii astinlaudan ulkoreunan putken sisälle ja siitä vedät uuteen jatkeeseen kiinni, teräsniittiä siihen, niin johan pysyy ja jäykistyy ku nuoren poijjan mulk... asento. Eikä kerää lunta...
     
  13. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Tuutko mullekkin räkäseen sellasen sauman siihen, että näyttää hyvältä ja kestää :D Niiteillä ne on nuo jatkot kiinni jo tehtaalla laitettu pidemmissä malleissa.
     
  14. RAVE RC 600 SDI

    RAVE RC 600 SDI Lynx Rave RE

    Hiissaa se kapine tänne niin laitetaan kunnolla kiinni, :eek: kyllä multa vehkeet löytyy .. teen nimittäin noita hommia ammatikseni!!
    Taitaa olla tuo alumiinin Tig hitsaus just mun laji! ;)
     
  15. raikka83

    raikka83 New Member


    saisko tosta perän lisämausteesta mittoja ja jonkulaisen piirrustukse`????
     
  16. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    mulla ois pahvisabluuna vielä tallessa...
     
  17. Elukka

    Elukka Ski-doo rev 600 sdi -06

    Mitä ootte tehneet revin etupukille? Kun tuntuu että en saa sitä pelaamaan millään, iskari on huollatettu rovaniemellä. Onko ainut mahdollisuus laittaa uus iskari?
     
  18. Fania

    Fania 14 vuotta ilman kelkkaa ja taas tuli laitettua.

    No niin. Kävin ajamassa 2003 REViä ekkaa kertaa elämässäni! :D
    Paljon oli ajatuksia luotu päähäni että kyseessä on lähes mahdoton ajetava, mutta kelkka oli ainakin sen 5-10km mitä ajeltiin upea ja tehokas vietävä! Ajo asento oli minulle mielestäni pientä tangon korotusta vaille valmis.

    Häiritsevät tekijät olisivat penkin muovinen takakoppa, liian matala tanko ja jarrutuksen yhteydessä ylimääräinen ohjelma. muuten kampe tuntui todella pehmeältä ja tehokkaalta vietävältä.
    Tosiaan ihan pelotti jarruttaa. mielummin löysäsi vain kaasun ja piti sellaista kevyttä matkavauhtia. Jarruttaessa se niinkuin lyö keulan tonttiin ja tuntuu että itsekkin lähtee siitä kohta maatakiertävälle radalle. Ja kun paino siirtyy keulalle, alkaa jarrutuksessa hakeminen ja yhtäaikaa perän pompottaminen.

    nuiden onkelmien kanssa kun painisi hetken niin johan olisi upea peli! kyllä seukkina ajetaan REVillä. :)
     
  19. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    Kyllä minunki mielestä loistava peli. Mun kelkasta oli tanko nostettu, ja alusta simmitetty valmiiksi.(käytetty) Istuu ainaki mun käteen.
    Ja se perän pompottaminen on kyllä vaan säädöistä kiinni, mulla ei ongelmia sen suhteen... :)

    Oliko Fanian testipeli minkä kokoinen ???
     
  20. REV 600 h.o

    REV 600 h.o Rev 600 SDi X

    -03 Revissä tangon korotus on ihan pakollinen juttu varsinkin jos on vähänkään pitempi kuski (192cm.) ajoasento muuttuu pystymmäksi ja just esim. jarrutuksissa ei joudu nojailemaan niin eteen. -03:sen alustan saa ihan hyväksi oikeilla iskari säädöillä mut nyt pitää muistaa että kun teette alustaa niin myös etuiskarit on simmitettävä ei riitä pelkät telaston iskarit ;D
     

Suosittele tätä sivua