trail rmk 550 vm.06

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä polle550, 30/10/06.

  1. polle550

    polle550 Guest

    no pisti minä sen nyt myyntiin :'( nettimoto id 546832
     
  2. Mara

    Mara Rev life

    vuotaako bensatankin korkki muilla? mulla vuotaa ku on täys tankki.. ja sit ku vääntää tiukemmalle niin korkkaa ja pitemmän päälle hajoaa kierteet.. :mad:
     
  3. kairankulkija

    kairankulkija 550 Indy Voyageur 155"

    Mulla pääsi kerran vuotamaan kun liikaa kiristin. Riittää kun kiristää huulille, sillai kun alkaa toppaamaan niin aavistus enää kiristää. Ei mulla onneksi ehtinyt kierteet korkata, ei nimittäin kestä montaa kertaa liikaa kiristää, sama homma öljykorkin kansa. Sopivasti kun kiristi niin ei vuotanut vaikka oli korkkia myöten täysi, luultavasti on mennyt jo tiiveys korkista jos monesti ylikiristetty. Vaatii hellää kättä nuo pollen korkit ;)
     
  4. Mara

    Mara Rev life

    no voi viddu :( :(
     
  5. lynx 250

    lynx 250 Lynx boondocker 800 -14/15

    Onkos kukaan korottanut rmk:n penkkiä / tankoa..? itellä 2" riseri, joka on aivan liian matala seisaaltaan, mutta korkemmalla riserilla ei pystyisi ajamaan istualtaan :-\
     
  6. Mara

    Mara Rev life

    en mie ainakaan.. liekkö kairankulkija sillon aikanaan ku sillä oli vielä tämä kelkka...?  ??? ostin kyllä 2 tuuman koro palan muutama päivä sitten mutta ei vielä paikallaan..
     
  7. AlEkS1

    AlEkS1 Summit x 165"

    Kuinkahan korkea pala menee paikalleen letkuja ja vaijereita jatkamatta ???
     
  8. lynx 250

    lynx 250 Lynx boondocker 800 -14/15

    2 tuumasella meni jo tiukille mutta mahdollisesti reittejä muuttamallla menisi korkeampikin?
     
  9. kairankulkija

    kairankulkija 550 Indy Voyageur 155"

    Käytin koropalaa yhden päivän, otin pois koska penkkiä olisi pitänyt korottaa, en sitä tehnyt. Miten minä muistelen, että mulla oli 3" pala ??? Onko sitä edes olemassa 3" paloja, tais olla 2", en ole varma ::)
     
  10. Mara

    Mara Rev life

    onhan niitä 3" palojaki.. oliko sit ihan liian korkea istuaaltaan ajettaessa? ostin 2" koropalan mutta en ele vielä ehtinyt laitaa mut tarkotus oli..  ::)
    sitä se teettää ku on "uuden mallinen tanko" ja vanhanmallinen penkki..
     
  11. maroach

    maroach RMK800 '14

    Minusta 2" oli aika soppeli tuolla vakiopenkillä. Tuolla korotuksella alkoi jo seisaaltaan ajokin onnistumaan ja melkeimpä istualteenkin mukavampi. Näin siis '03 SKS:llä, mutta ei kait noissa sitä vertaa eroa ole.
    (Ja allekirjoittaneella ei pituuttakaan ole paljoa yli 170)
     
  12. lynx 250

    lynx 250 Lynx boondocker 800 -14/15

  13. kairankulkija

    kairankulkija 550 Indy Voyageur 155"

    No niin minä vähän tunnostelin, että korkea oli istuaaltaan, olishan siihen voinut toki tottua. Seisaaltaan oli kyllä just hyvä, pituutta on 183 :)
     
  14. Mara

    Mara Rev life

    pitää sit laittaa se koropala paikalleen.. pituutta 180 :)
     
  15. jjone

    jjone Well-Known Member

    kanttii noissa vuoristokelkoissa olla aika korkea tuo koropala 8)
     
  16. Mara

    Mara Rev life

    missä vuoristokelkassa...?? ;D 8)
     
  17. jjone

    jjone Well-Known Member

    taino mikä nyt onkaa toi 550 rmk :>
     
  18. Mara

    Mara Rev life

    sanotaanko näin että se on vähänlumen tunturikelkka ;D ;D ei tällä mitään vuoria valloiteta 8)
     
  19. kairankulkija

    kairankulkija 550 Indy Voyageur 155"

    Paremminhan tuo kuitenkin pääsi mitä saman kopan 600 switsu ::) Pahimmillaan/parhaimmillaan switsu jäi kiinni RMK:n jälelle ;D Eri asia sitten ne paikat missä tarvitaan tehoa ;)
     
  20. jjone

    jjone Well-Known Member

    jep onhan tuo varmaan ihan hyvä pääsemään. mutta myös teho ratkasee paljon
     

Suosittele tätä sivua