Xtrim (SC600, SC800) 2009-

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä 101mm, 8/1/09.

  1. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Ison tapauksessa ei, mut mulla toimii ku junan vessa. Moottorin ennakko pitää pienentää 3millistä n. 1,5milliin.
     
  2. Puttonen

    Puttonen Elan ja 37 puuntökkääjä

    Kilisevästä vetokoukusta pääsee eroon yhdellä o-renkaalla.
     
  3. V . S

    V . S Well-Known Member

    liekköhän eco xtrimmin umpisen etenemiskykyä huonontaa vielä tuo pps alusta siihen kaiken muun päälle... tai ainaki ennen lynxillä alustat olleet ihan susia ummelle.. vrt. kiitoon.

    ja siis sillä huonolla kelillä!
     
  4. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    En tiedä alustasta, mutta yks asia mikä on ainaki suolesta ummella on ne naamattomat lentokentät joita jotku väittää astinlaudoiksi. Niihin pisti silmä jo ensisilmäyksellä eikä voi ymmärtää mitä on tuote kehittelijät siinä kohtaa miettiny? Jos ne ei kanna, niin sitte ei kanna mikään. Sen telatunnelin vois varmaan pistää kesämökille laituriksi, kun on kantavuus sitä luokkaa... Titetenki ne jäykistää runkoa, mutta ois sen saman jäykkyyden sille peräosalle saanu muutenki taiottua ku ois vähäkään jaksanu miettiä.
     
  5. Tico

    Tico Pro RMK -19

    Kaiken lisäksi nuo "lentokentät" kerää aika mukavasti lunta jota saa koko ajan potkia pois :mad:
     
  6. umpilumi

    umpilumi 800 e-tec summit 146

    Joo noilla "kiitoradoilla" ois kyllä saanu olla vähän krouvimmat reiät! Heikosti on re-xin penkki kiinni.. toiselta puolelta oli pultti irronnut!
     
  7. #63

    #63 lynx rave -07/ Lynx x-trim etec!

    olettako vaihtaneet alustaan iskareita? etupukin kepin laitan vkl:na 46mm mutta mitä mieltä oletta kannattaako vaihtaa takapukkiin, ko olis tallissa klikkerillä oleva?
     
  8. Tico

    Tico Pro RMK -19

    Hommasikko mistä tuon 46mm? Itteläki ollu mielessä vaihtaa, välissä tuntuu pohjaavan mutta eipä tuo vielä häirittevästi.
     
  9. JusPi

    JusPi Sir.

    Hommaappa sieltä mistä oot kelkan ostanu. Itse ainakin llätyin hinnan suhteen positiivisesti.
     
  10. #63

    #63 lynx rave -07/ Lynx x-trim etec!

    lakkapäältä ostin jo toissa talvena.
     
  11. 101mm

    101mm XM

    Toimii kohtuu hyvin pienen säätöjen haun jälkeen.
     
  12. MrBig

    MrBig Polaris Pro RMK 163" ja Indy xcr 440

    eli jos vaihdatte telamaton uuteen kelkkaanne jossa takuu on niin vaihdattakaa se jälleenmyyjillänne ja kysykää tehtaalta kullekkin matolle sopivat välitykset+säädöt jotta teillä vielä tehdastakuu toimii! jos esim. remmien kulutus on suuri!
    jos niin käy että jälleemyyjä arvelee että ei mahdu pyörimään niin älkää sitten vaihtako! ite niitä ei saa vaihtaa takuuehtoihin vedoten!
    ja jos vaihtaa niin muistaa sitten soittaa tehtaalle säädöistä!

    tehdas on antanut max arvon ainakin rex-runkosille ja se on 44mm!

    Jos esim. ketjukotelosta menee kotelon kannet pultti poikki ottakaa valokuva tai muuta todistusainestoa että voitte todistaa huoltoliikkeellenne + tehtaalle että kyseessä on ei itse aiheuttamana vika! vaikkapa rex-runkosten kotelo onkin maailman lujakestosin kotelo!
     
  13. Saren

    Saren 700cc

    Meinaako olla takuu ongelmia?
     
  14. MrBig

    MrBig Polaris Pro RMK 163" ja Indy xcr 440

    en toki näinkään pysty sanomaan mutta ystävällisesti kehoitan kaikkia uusien lynksien omistajia ehdottomaan varoivaisuuteen takuuehtojen puitteissa! näissä kyseisissä asioissa!
     
  15. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Eikös sareeniki ollu maton vaihellu? kohta sanotaan ei oota takuun puolelta ;D
     
  16. Saren

    Saren 700cc

    Mitä maununen siellä lietsoo.. mä mitään ole tehnyt. :) Mutta remmi on kestänyt jo 400km.. ;) wihuu.
     
  17. kairankulkija

    kairankulkija 550 Indy Voyageur 155"

    OT:
    Mulla pyörähti RMK:n mittariin 4000km tänään, alkuperäinen remmi paikallaan ;)
     
  18. Saren

    Saren 700cc

    Kai se nyt kestääkin kun tasasia jänghiä turrataan ees taas.. ::) Tarvii ruveta ajeleen tuolla omalla mopolla pitkin peltoja ja järven selkiä, niin johan alkaa remmit kestämään. :eek:
     
  19. kairankulkija

    kairankulkija 550 Indy Voyageur 155"

    Njaa, no tohtisinpa sanoa, että minun ajotyylillä ja reiteillä remmi joutuu kyllä aikasta lujille, pitäiskin vähän välityksiä lyhentää :p

    Vaan ne linjaukset ;)
     
  20. Saren

    Saren 700cc

    Jos eivät osaa lynxin valtuuttamassa liikkeessä linjauksia katsoa, niin se tuskin on kuluttujan vika? Linjaukset on tarkastettu. Ja väittivät sen olevan kunnossa. Joten se siitä. Mulle se on aivan sama kestääkö se 300 vai 3000km. Niin kauan kun kaupasta saan haettua takuuseen uusia.
     

Suosittele tätä sivua