Yamaha Phazer -07--->

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä unppi, 25/9/06.

  1. _max_

    _max_ sxr

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    no onpas jännä homma, itellä tuli mountainin mittariin 4500km eikä alustalle tarttenu tehä yhtää mitää muutako pumpata vaseliinia.. revin kybit oli alla ja joskus saatto pohjaillakki.. ja oli orkkis pukit ja linkut
     
  2. okkeliolli

    okkeliolli Well-Known Member

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Onko normaalia että kylmällä koneella käy vähän aikaa ja sammua tupsahtaa, kolmannella kerralla nostaa kierokset ja jää käymään? vm -07 mountain malli.
     
  3. _max_

    _max_ sxr

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    no eihän se ihan oikeen pelaa jos noin tekee
     
  4. upi_268

    upi_268 Active Member

    Vs: Yamaha Phazer -07--->



    Itellä kans joskus kovallapakkasella samoja vinkeitä vm 07 fx..jossaki kosketushäikkä..joskus myös käypi kylymänä n.1000rpm.sitteku sammutaa ja laitaa uuvestaan käymään niin kierrokset nousee n.3000rpm.
     
  5. artsi94

    artsi94 RX-1 144" sc-3

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    kyllä mullaki kestää umpista ja pikku reitti pätkiä ihan hyvin, mutta sitten kun yrittää lähteä pidemmälle reissulle reittiä pitkin nii melkein joka kerta on joutunu kärryllä hakemaan reitin varresta :'(
     
  6. _max_

    _max_ sxr

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    kylläpä mun ajot oli ainaki sen 80% reitti ajoa ja hyvin kesti.. toki aika tiukat simmitkin oli mut pohji se varmasti joka reissulla.. oli itelle kyllä oikeenki vaivaton kelkka kaikinpuolin
     
  7. artsi94

    artsi94 RX-1 144" sc-3

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    no nyt kävin tutkimassa tarkemmin tuota alustaa nii huomasin että oli menny kierteet etupukin alakiinnitys pultista, mikä on sit varmaan tällä kertaa hajottanu sen linkun kiinnityksen :-X

    Tuota juttua tutkin kans, mutta meikäläisellä on semmonen omituisuus tuossa että maton harjat vastaa tunnelin kattoon ennen kuin takapukki pohjaa koska tela on jatkettu 365<384 :eek: eli pohjaan lyöntikumien ja hakaneula jousten väliin jää pari sentti tilaa, mutta myös iskariin jää noin 4cm joustoa jäljelle, jos nyt mun epämääräset rulla-mitta mittailut pitää lähellekkään paikkaansa...
     
  8. aavvee

    aavvee Lynx Gl3900 Syncro -89

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    ettei vain vastais harja sinne rungon ihan peräpäähän eikä tunnelin kattoon?mulla-11 396 jatkettu ja rapsii juurikin sinne roiskeläpän kiinnityksen kohille...
     
  9. artsi94

    artsi94 RX-1 144" sc-3

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    No joo, sinne mistä se lähtee taipumaan alas. Mutta pointti oli se että takapukki ei mahdollisesti pääse painumaan pohjaan asti sen takia :p
     
  10. upi_268

    upi_268 Active Member

    Vs: Yamaha Phazer -07--->



    Mulla meni kans kierteet alustaa irrottaessa..nyt on ylä ja alapäässä 12mm.pultit.teräs akselit olisi tarkotus teetättää ens talaveksi..Mulla on kans telatunnelin pop niitit jyrsiny maton paskaksi.. 365/51 matto
     
  11. samkin

    samkin New Member

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Eikö ole muilla ollut samaa vikaa?
     
  12. K-Mikko85

    K-Mikko85 Sidewinder M-TX 162 SE

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    joskus alko itellä herjaan ku liian mata tyhjäkäynti ja oli se anturiki kyl pashana.Vuoti läpi vähän.
    Auto tarvike liikkeeseen kävelet anturin kans niin alta kymppiin saa uuen ja marmorilla oli 65€.
     
  13. Zombie

    Zombie Raskassointinen flyygeli

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Kellää mitää hajua? Käyntiin, pakki päälle ja sammui. Starttaa, ei käynnisty, vikakoodi 12. Pakki oli jääny väärään asentoon, siirto takaisin, toinen ecu paikalleen, ei koodia, hetki starttia ,ei käyntiin ja sama koodi. Missähän koko kampparin tunnistin? Apuva?
     
  14. carrillo

    carrillo Well-Known Member

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    84 - TORS System Activated(throttle override)
    Milläs tuo koodi korjataan????
     
  15. znood

    znood Guest

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Laittamalla kaasuvaijeri silleen että ei se kanita... Oletko asentanut koropalan viimeaikoina tms ... vaijeri on luultavasti liian kireellä ja se haistaa sen. Kaasukahvassa on sielä semmonen mikrokytkin saranan puolella.
     
  16. mikniemi

    mikniemi AC M8000 HC evo -18, RX-1 -06 162 PPS

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    TPS anturia voisi kanssa koittaa säätää. On siinä kaasuläppäakselin päässä, vasemmalla puolen.
     
  17. aavvee

    aavvee Lynx Gl3900 Syncro -89

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    tai servomoottori sökönä...itse paiskasin koko servon mäelle ja muutin pakin mekaaniseksi,tunnin homma ja itse pakkivipu tuli vanhan virtalukon paikalle.
     
  18. Aaretti

    Aaretti Active Member

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Tervehdys! Uusi Phazeristi esittäytyy. Viimekeväänä hankittu 5000km ajettu -07 Phazer FX. Tätä ketjua olen selannut aikapaljon ja todella hyviä neuvoja ja vinkkejä saatu. Selvästi hyödyllistä tietoa. Lämmin kiitos niistä

    Viikko sitten velipojan kanssa ajelureissulla tuskailin jäykän ohjauksen kanssa. Sitten viikolla kelkkaa huoltaessa huomasin vasemman alapallon olevan pahasti kulunut => jumitti. Tilasin uudet molemmille puolille MC-Scatterista. Pitäisi tulla alkuviikosta. Sitten pääsee taas totuttelemaan Phazerin ominaisuuksiin


    Ari
     
  19. patikkomestari

    patikkomestari Yamaha Nytro RTX

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Vähän harvinaisempi väri sulla Phazerissa,jos toi profiilikuvassa oleva on sun.Mukavan pirtee ;)
    Suurin osa mitä nähnyt noita,on ollu muistaakseni sinisiä.
     
  20. Zombie

    Zombie Raskassointinen flyygeli

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Ei ollu. Eilen selvis lopulta sillä, kun sitä kampuran anturaa rumppas ja liitokset putsas. Käy ja kukkuu taas :). Mekaaninen vois olla hyvä laittaa harkintaan.
     

Suosittele tätä sivua