Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Pasi, 21/12/05.

  1. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Asiaa joku hoksannut ihan oikean ongelman kalliissa yammun osassa, "aika" helpolla antaa periksi tuosta kohtaa vaikka tukivarsiin ei tulisi isommin mitään...
    been there done that.... ;)
     
  2. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Joo,kovalla vauhdilla täysvastapattiin tai jyrkkään ojanreunaan. Rupeaa toi eturunko noista korvakoista antautuun parinkymmenentuhannen jälkeen. Aikasemmin huonoöla tuurilla
    Nämä kun ei ole mitään,
     
  3. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Sitä se teettää kun kädettömät ajaa ;) tässä tapauksessa parin metrin pudotus jyrkkään ojanreunaan, vois sanoa että kaks kärpästä yhdellä iskulla ja ranteet hellinä, tuon kauden kolmas pamaus tuolle LTX-vectorille. Huomatkaa olkatapit ja niiden päissä olleet tulpat hävinneet eli olkatapit hiukan muuttaneet muotoaan.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  4. znood

    znood Guest

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Jaa sielä on ollu tommonen "edullinen" oja :)
     
  5. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Joo oli edullinen paikka :D ;D Mutta se todettiin että liian hitaasti/jarrulla mentiin kun huomattiin paikka kun Nytrosta ei mennyt kuin kääntöpyörän seekerirengas paikoiltaan, mutta se kuskipa onkin tehty läpikauttaaltaan puusta jopa kuskin pää!! Aika moni todennut miten huonosti ajattavalla 4-t kelkalla voi ajaa noin kovaa ;D ;D ;D
    Kumma homma kun seuraavalle kaudelle tuo paikka on kierrätetty aika kaukaa virallisen linjauksen mukaan ;) montun pohjassa näkyi aika paljon muoviosaa valmiiksi :'(
    Voin kokemuksesta sanoa ettu tuommonen mälli on semmonen 1,5-2,5k€ puoli riippuen meneekö iskari tai suksi ;D 6000€ kelkkaa korjattiin kauden aikana vissiin vajaalla 8000€:llä. onneksi oli kasko.
     
  6. znood

    znood Guest

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Joo tiedän tunteen lompakossa... oon pari kertaa korjannut rx:n keulan :)
     
  7. Viper MCX

    Viper MCX SR Viper L-TX MCX. Warrior GT MCX. KG700.

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Ovat korjanneet noita korvakkoja hitsaamalla, omaan ei antanut luonto
    perix... pakko oli uutta Bulkkia hakia ::)
     
  8. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Mulla repes bulkki pohjasta halki muutama talvi sitten, kun ajoin vauhdilla jääseinään. Jää oli bulkkia väkevämpää = Titanic.
    Tosin mä en sentään uponnut. Siihen tuli melkein läpi asti n. 2 mm leveä ja 12 senttiä pitkä halkeama. Hitsattiin huolellisesti (ja kalliisti, onneksi oli kasko)
    ja on kestäny sen jälkeen rytkyttää tyrää ihan huolettomasti. Vähän arvelutti silloin, mutta oon ollu tyytyväinen.
     
  9. harossi

    harossi Well-Known Member

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Olen harkinnut 365 mattoa 44mm harjalla kelkkaani (rx-1 gt mono -06).
    nastasuojat joutuu ilmeisesti poistamaan? Pärjääkö vakio vetopyörillä vai onko pakko laittaa läpivetävät?
    Blingin jatkot ja tunnelinjatko on vissiin hyvä valinta, onko muita vaihtoehtoja?
    mitkä olisi kantavammat sukset, onko olemassa jotain levikemuoveja.
    Tässäpä kasa kysymyksiä.

    Onko muita vinkkejä kyseiseen hommaan? Jos on jäänyt nurkkiin pyörimään kyseisiä osia niin saa tarjota!
     
  10. janne_87

    janne_87 Yamaha RX-1 er 136" ja Yamaha RX-1 "pätkä"

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    ei mahdu pyöriin muutako 8 piikkisillä vetopyörillä ja nastasuojat joutuu sittenkin poistamaan
     
  11. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Blingin jatkot on ainakin laatukamaa, tunnelinjatkosta ei oo kokemusta. Mutta enpä usko että saat passkaa jos sieltä ostat senkin.
    Levikemuovit kannattaa unohtaa, laita saman tien kunnon sukset. Mulla on ollu 7" SlyDog Powderhoundit, SLP Powder Prot ja nyt sitten
    8" Powderhoundit. Houndit kantaa paremmin kuin PP:t, mutta toki nuo PP:tkin on sata kertaa paremmat kuin vakiot. Mut lynkataan nyt,
    mutta mä suosittelisin 7" slaikkareita ennemmin kuin PP:tä. 8" leveät on jo liian kantavat ainakin mun makuun.

    PP:stä en tykänny oikein yhtään, ei vain sovellu mun ajeluihin.
     
  12. harossi

    harossi Well-Known Member

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Onko tämä varma tieto kun jossain aikaisemmissa viesteissä oli että 9-piikkisillä myös mahtuisi, entä tiedätkö tarviiko olla läpivetävät?
     
  13. wasted years sleds.

    wasted years sleds. Well-Known Member

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    No jos 44 lapulla laittaa pitkän maton rx-1 niin kyllä suositeltavaa on laittaa ne läpivetävät.
     
  14. janne_87

    janne_87 Yamaha RX-1 er 136" ja Yamaha RX-1 "pätkä"

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    no 8 piikkisillä ilman nastasuojia jäi tilaa noin 1.5 cm etusyylärin ja maton väliin. ja suosittelen läpivetäviä!
     
  15. harossi

    harossi Well-Known Member

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Nyt tulee vähän tyhmä kysymys, mutta missä sijaitsee öljynsuodatin, kun ei tahdo löytyä? Onko suodatin välttämätöntä vaihtaa, jos se on vaihdettu viime vuonna, 2tkm sitten?
     
  16. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Se on siellä keulassa, löytyy kun purat ensin ilmansuodattimen edestä pois :)
    Manuaalin mukaan vaihtoväli tais olla jopa 20tkm, eli ei liene tarpeen vaihtaa vielä.
     
  17. janne_87

    janne_87 Yamaha RX-1 er 136" ja Yamaha RX-1 "pätkä"

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    ilmansuodatin ja akkukotelo pois edestä niin sen näkee tai siihen voi koskea muttei oikein samaan aikaan
     
  18. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Voi voi kun ei voi enää etes Yamahaan luottaa, kun 8 vuotta vanha alkuperäinen akku ei enää pidä virtaa ;D
    Viime talvena eka remmi poikki ja nyt akku vaihtoon, voi voi sen tähären..

    Mikä se olis soiva akku korvaamaan tuo alkuperäinen? Muistelisin että jotain Yuasa YTZ7S tai vastaavan
    mallista on käytetty? Sais olla tietysti kevyt, mutta ei niin pieni että on tyhjä toisen starttausyrityksen jälkeen.
     
  19. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    Kato, Mauri on heränny ;D
     
  20. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

    VeripääMaurit alkaa heräilemään kesähorroksesta ;D
     

Suosittele tätä sivua