YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä iso-R, 25/1/08.

  1. Härde

    Härde Well-Known Member

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Tuolla toisessa topikissa selvisikin se minun öljyn katoaminen. Ilmansuodatin oli tukossa. Siinä myös vaelteli tyhjäkäynti silloin enemmän kuin normaalisti. Tosin vaihdoin sytytystulpat samalla, kun sulattelin putsarin, sen jälkeen tasoittunut normaaliksi tyhjäkäynti.
     
  2. tigu

    tigu Well-Known Member

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Pittääpä itelläki kattella sitä putsaria jos vastaus löytyy sieltä.
     
  3. yammu setä

    yammu setä Rx-1 Mountain ja mmax 700

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    -03 Rx1 Mountain 2300km ajettu ja telatunneli revennyt takaa jäähdytys letkun kohdalta melkein irti poikki. Onko kohtalon tovereita? Onko kukaan korjannu? Miten? Ja kuinka on kestäny?
     
  4. kapu

    kapu CF8 -07 ja BC570 -11

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Onko ollut vetokoukkua sulla? muuten kuulostas väkivallan uhrilta
     
  5. yammu setä

    yammu setä Rx-1 Mountain ja mmax 700

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    On vetokoukku mutta ei ole mulla ollu käytössä kertaakaan. Kävin kuitenki ostaan alumiinilevyä, teräsniittejä ja liimaa eiköhän se niillä saa kasaan ja kestämään loppu talven.
     
  6. x skodoo

    x skodoo yamaha winderi

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    dodii keskustellaas välillä remmeistä mulla rs venturessa kesti alkuperäis jammu remmi 1500 kilometriä hajos järvenjäällä kovasta vaudista ilman mitään varotusta aivan tuusanpaskaksi onneks ei ilmeisesti muuta hajonnu ku varin suoja meni mutkalle ja äänieristeitä repeli kuomusta mutta kysymys kuuluu onko kokemuksia alkuperäsen remmin n.160€ ja tarvikeremmin (extreme) n.100€ välisestä kestävyydestä nelari kelkoissa ? niin ja tuli mieleen että ilmeisesti remminvalmistajillekkin on iskeny lama kun ainakaan all right tai duell tarvikeliikkeistä ei meinaa varastoista löytyä remmejä jammuihin ???
     
  7. jacar

    jacar Skidoo Nordic, ex:Vector

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

     
  8. PKE

    PKE Well-Known Member

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Jos RS nelarijammusta saa remmin hajoon 1500km kohdalla, niin aika "huippu" saavutus. Sisäänajo unohtunut ainakin? Tai sitten poltettu pilalle jossain? Itse en ainakaan laittais mitään muuta kuin alkuperäisen 8DN hihnan. Mutta tuo hinta kuulostaa aika suolaiselta.
    Kaverille oli myös laitettu huollossa -05 Vectoriin joku Carliste tms. tarvikeremmi. Hajoshan se tänään.

    Taitaa niillä remminvalmistajilla / maahantuojilla olla riittävästi hommia noiden brp vehkeiden ruokkimisessa. ::)
     
  9. Jukkis

    Jukkis Sidewinder L-TX 137, SRX 137

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Entisellä Ragella ajelin vajaat 8 tuhatta alkuperäisellä hihnalla ja sitten meni kelkka vaihtoon, pyörinee siellä vieläkin.
    Nykyisellä ajettu reilut 3 tuhatta, vasta sisäänajettu se hihna :)
     
  10. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Siis mitä helevettiä, 80e korvilla on nuo 8DN remmit ollu ku ite jamahan marmoritiskiltä hakenu. Tarvikehöpötyksillä kannattaa tässä kohtaa heittää kuikkaa ja laittaa tuo orggis, niillä kun tuppaa selviämään helposti talven yhellä remmillä jos on koneen kiinnitys ja linjaukset kohillaa.
     
  11. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    75€ oli hinta tiistaina...
     
  12. Härde

    Härde Well-Known Member

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Se vetokoukku, etenkin jos itse asennettu ei alkuperäinen, varmasti yksi syy miksi voi olla rikki. Toinen syy minkä itse huomasin nyt viikonloppuna omasta, jos on kuljetellut autonkärryssä ja erehtynyt takaraudasta sitomaan kiinni, näköjään särkee varmasti.
    Omastani on joskus aikoinaan eräs silloinen foorumilainen, muuttanut sen takaosan turkkipellillä eri asentoon. Liekkö sitten ollut syynä sama rikkoontuminen kuin sinulla, vai todellakin vain ulkonäön takia, minkä selityksen minä sain kelkkaa ostaessa. Tosin olen alkanut epäilemään selitystä sepitetyksi, alkuperäisen tunnelin jatkon rikkoonnuttua.

    Jotkut on vaan parempia tinkaamaan. :mad: Pariviikkoa sitten jouduin maksamaan 83€.
    Itse en edes kokemuksen perusteella harkitse tarvike remmiä vaihtoehdoksi. Ainakin minun käytössä ovat semmoisella rasituksella etteivät pitkään pelaa, rupeavat luistamaan ja voimalinjasta tulee "venyvä".
     
  13. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Mitä öljyä RX1:een pitäisi laittaa? Yks tuttu oli ostanut tuollaisen ja entinen omistaja oli käyttänyt jotain castrolin 5w-40 öljyä ja oli sanonut että huollossa olivat suositelleet sitä. Kuulostaa "vanhanaikaselle" öljylle tuollaiseen virikoneeseen...
     
  14. L4t3

    L4t3 AC CF/M 800 141" -11

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Riippu ja roikkuu, pari sivua aikaisemmin oltiin tätä mieltä:
    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=35246.150
     
  15. Perttu

    Perttu M8 -08

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Hei hei hei, nyt tarvis vastausta, kai joku nyt on korottanut tankoa yli 2" vai paljonko se max korotus nyt olikaan vakio vaijerilla 2004 rx-1:ssä.
     
  16. V.T.V

    V.T.V FUCK YOU i drive yamaha!! Turbo Yamaha:D

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Kaveri nosti 3" rx1 mountainista ja tarvi sen vaijerin jatkon, muuta ei tarvinnu jatkaa!
    http://www.mc-scatter.com/catalog/product_info.php?cPath=958_1025_1034&products_id=10890
     
  17. Perttu

    Perttu M8 -08

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Kiitos nopeasta vastauksesta, muistin että joku olisi sanonut ettei sopisi jammun vaijeriin tuo, mutta ilmeisesti sopii. :)
     
  18. Viper MCX

    Viper MCX SR Viper L-TX MCX. Warrior GT MCX. KG700.

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Mountainissa on erillainen vaijeri... päät eri mittaisia ! eli ei sovi RX-1 een heittämällä !
    Vaatii jonkun verran näpräämistä :(
     
  19. Perttu

    Perttu M8 -08

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Hitto vie, no en onneksi vielä tilannut mitään. Saako sen kuitenkin toimimaan niinkuin pitää pienellä näpräyksellä? Helpoin olis tietenkin kun löytäisi jostain pidemmän kaasuvaijerin, mutta mistähän niitä saa? Ei nyt huvittas ulkomailta tilata yhtä vaijeria kuitenkaan.
     
  20. tigu

    tigu Well-Known Member

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    ;)
     

Suosittele tätä sivua