Yamaha Sidewinder 2017 ->

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Pasi, 1/3/16.

  1. mappe

    mappe 153 HcEvo ja 443 foxi

    Onneksi kohta kausi loppuu niin sw ja doodoo pääsee lepäämään kesäksi:D
     
  2. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Ei pääse ainakaan itse lepäämään kun duunit painaa päälle ja talven seissyt pyöräprojekti on aivan vaiheessa kun ei ole ollut aikaa sitä juuri rakentaa kun tämä SW vienyt ihan kaiken vapaa ajan.
     
  3. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Häh eikait siellä pattia ollut vaan koneentekemää lainetta :D ja meinaan Hyryn puolta, ei nuilla tohi semmoista kyytiä ajaa että pysyis patin päällä ja/tai oikealla jaolla peli kokoajan, mieluummin säästelee laitetta sellaisille pätkille mille se on tehtykin.
    Kyllä sulla on vaan kädet väsyneet tälle suvelle ;):p tai sitten joku laakeri on antanut periksi, mulla oli kerran yksi telapyörä mikä ravisutti Apexia ettei sillä voinut ajaa kuin 20km siivun kerrallaan.
    Menikö säästellessä yhdellä remmillä :D?
     
  4. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Voi olla hartiat jumissa tms kun yölläkin herää kun sormet tunnottomina. Jos olisi ollu jäistä tuo patti niin olisin kääntynyt takas mutta loskapattina vielä selvisi kun rauhoitti menemään. Ei tuota ainakaan meikäläisen vauhdeilla olisi päässyt ajamaan patin harjalla mutta olenkin sellainen turrruuttaja teihin verrattuna ja teillähän on ökyiskarit huippusäädöillä niin silloinhan vauhti on eriä.

    Yhdellä remmillä menin eestaas ja rullatkin pysyi ehjänä.
     
    Wäiski69 tykkää tästä.
  5. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Ökyiskarit tourinkisäädöllä, kuulemma mukavan sohva ajella :D. Ja silläpä ne remmitkin pysyy ehjänä kun ei voi nostaa vauhtia ettei tule pipiä :p
    Onko monta remmiä mennyt 140+ nopeuksissa?
     
  6. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Missä noin lujasti edes saa edes ajaa? Joku puhui essonbaarissa yli viidestä remmistä mutta empähän sitten tiiä.
     
  7. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Suljetulla alueella jos piä riittää.
     
  8. Värjäri

    Värjäri Well-Known Member

    @bavo joko lähtee ensi talvena WATATAta...

    20170211_134130.jpg
     
    hanski-58 tykkää tästä.
  9. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Eoo kauppias palannu vaikka lupas:eek:
     
    Kertturacer tykkää tästä.
  10. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Doodoo:lle. Se tunto lähtee sormista varmaan ihan vaan siitä käsien asennosta johtuen. Monella lähtee pyöräillessä. En nyt muista mistä johtuu.
     
  11. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

    Ettehän vain oo kirinyt sitä ohjaustangon ylempää kiinnikettä koriin niin tiukalle että siinä ei ole yhtää välystä ?
    Tuo ainakin 2-tahdissa saa kaikki moottorin värinät tuleman käsiin. Ei tarte kuin sen verran löysätä sitä yläkiinnikettä että tuntuu hieman välystä niin värinät katoaa samantien
     
  12. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Aikanaan road racingia ajaessa ei kärsinyt mulla olla edes 5g heittoa eturenkaassa eli periaatteessa painotettava nollaan, takaselle ihan sama, muuten 20min ajovuorolla sormenpäät tunnottomat. Mutta nyt olen heräillyt useana yönä kun sormista on tunto poissa joten varmaan hartiat jumissa ja huolella. Vielähän tuossa sarvissa pysyy niin olkoot.
     
  13. Mikkoyli

    Mikkoyli Well-Known Member

    Sama vika, että kun ajan Sidewinderilla niin yöllä heräilen siihen, että sormet on turrana. Ajattelin sen johtuvan siitä, että tulee puristettua tankoa tms. kun lähtöjä kuitenkin on ja oli silloin aika röykkyiset kovat reitit. Lynxillä kun ajoin välillä niin väheni. Tämähän helpottaa kun on muillakin samaa ongelmaa, luulin että johtuu omista kilometreistä.
     
  14. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Ei mulla moista ongelmaa, katsokaa että sarvien päät ei osoita loivasti yläviistoon, kaverin XF:llä kilsa pari ja verenkierto lakkaa, itse ajellut winderillä ns. sarvet sylissä cruiserityyliin :D.
     
  15. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Nuo sarvet pysy kiinni ja samassa asennossa vaikka kuinka ruuvaa pultit kiinni. Olisin jo hitsannut koroke palaan kiinni mutta ei oikeen alsa ja rauta tartu.

    Joka reissulla saa väännellä takasi kun kääntyy syliinpäin.
     
  16. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Nuo on ns. vetomiehen vinkeitä näin vierestä nähneenä RR rämäpäillä samaa ongelmaa :D. Kerran kun ne suttaa ei loppua näy...
     
  17. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Miksi ne minulle aina sattuu kaikki vaivat, ihme homma.
     
  18. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Meikälöisen tyyliin: Perse penkkiin,avonolani päähän ja nortti huuleen ei tule ikäviä ylläreitä kuin tuhkista jotka saattaa silmille tulla, toisaalta nortin vetäminen loppui 12v sitten...
     
  19. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Minun tuurilla olisi tuossa vaiheessa jo ollut nortit poikki, senkun olisi liitellyt niin sytkäristä kaasu loppu, lopuksi sylkäissyt sytyttämättömän nortin pois ja lähtenyt ajamaan niin remmi poikki ja samalla varmaan mäntä lentänyt kopasta läpi, mutta tälläistä tää mun tuuri aina on ollut.
     
  20. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Taitaa olla yksi niistä harvoista paikoista jota en ole rassannut tuossa laitteessa ja epäilen ettei ittekseen ole kirinyt vaan ropassa jokin jumi päällä kun muutenkin meinaa sormet puutua normaalia helpommin. Tosin tunnostaa että täryyttää tuo kyllä ihmeellisen kovasti mutta täriskööt lopputalven.
     

Suosittele tätä sivua