Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Pasi, 19/2/13.

  1. ruupanen

    ruupanen Lynx RE

    Vs: SR Viper 2014

    Hemmetin nätti tää uus CamaYatti. Toivottavasti tulee kestämään Suomen reittejä!
     
  2. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Vs: SR Viper 2014

    Ite aiheeseen en ota kantaa mutta Keimo! Catti käyttää millisiä pultteja nykyaikana. ;D
     
  3. Unatco

    Unatco Polaris fst -08

    Vs: SR Viper 2014

    jos tuommoisen tuohon rahaan saa, niin eipä tarvi harkita ensi kaudeksi, että minkä ostaa :) ja se solmupaketti siihen vielä ..
     
  4. Jaku

    Jaku Kaikki koitettu-> Lynx Brutal 850 Touring

    Vs: SR Viper 2014

    Nyt kun järjestettäisi ympäri suomea koeajot niin :-* :-* :-*
    Alkaa Yamahalla olemaan paketti sinne päin ;)

    Edit: Pääsisi koeajamaan ilman erillistä maksua
     
  5. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: SR Viper 2014

    Ite en ainakaan ole (vielä) niin veripää, että tarttis haudata Yamahan takkia yhtään mihinkään. Eikä mulla toisaalta edes ole sellaista.
    Omaan silmään näyttää hyvältä ja JOS laatu muunkin kuin moottorin ja voimansiirron osalta nousee edes lähelle Yamahan tasoa, on
    tämä aivan loistohomma :) Kiinnostaa, sanoin jo eilen vaimolle että taitaa mennä RX ens talveksi vaihtoon ;D
     
  6. Jale

    Jale Well-Known Member

    Vs: SR Viper 2014

    Turhaa niitä takkeja hautaa... Nythän jammulla on kelkka joka voi ensikertaa vuosikymmeneen oikeasti vastata huutoon kun pianomiehet kertovat että "öhlinssit alle ja voi ajaa lujaa vaikka reitillä". Kulkujakin varmasti piisaa mikäli tuohon ahtimen saa ympättyä. ;D


    Ja mikäli kevyen ja nopean jamahan urheilukelkan haluaa, niin eiköhän tuohon saa suzukin 800HO motin asennettua kohtuullisen nätisti.
     
  7. Perttu

    Perttu M8 -08

    Vs: SR Viper 2014

    Mitä veikkaatte, yrittääkö yamaha tolla paluuta kisakentille?
     
  8. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Re: SR Viper 2014

    Nyt kun laittasivat phazerin pannun catin kilpurirunkoon 500:n 2t pannun tilalle, niin saattaisi olla suosittu peli fööniluokassa. Oli nimi kyljessä mikä vaan. Itse uskoisin tän myös parantavan catin laatupuolta. Äkkiseltään vaikuttaa hyvältä, enkä tuosta yhteistyöstä yhtäkkiä mitään huonoakaan löydä.
     
  9. Kaimann

    Kaimann Akuutti kelekkakuume ja krooninen rahapula

    Vs: SR Viper 2014

    kyllähän tuo pahzerin runko 2mukisella 800ccm 2t myllyllä varustettuna olis aika mielenkiintoinen
     
  10. Jauho

    Jauho Rmk 155" ja CFI800RR 128"

    Vs: SR Viper 2014

    Pianon sahapukki taitaa olla melkosen raskas vieläkin. Pianon kisakentät taitaa olla ovaalissa ja kiihareissa, flyygelimiesten harmiksi sitä ovaaliakaan ei tässä maassa ajeta.
     
  11. Kurre89

    Kurre89 Well-Known Member

    Vs: SR Viper 2014

    Iha oikeesti?! :eek:

    Niinkö crossiinko meinasit? No miksei? vetihän ne nytrollakin hetken aikaa ihan mallikkaasti. Nykyäänhän yamahat hallitsee ameriikassa sitä niitten crosscountry kisoja vähä niinkö suomen sprint kisat. Korjatkaa toki jos oon väärässä tietoni perustuvat youtubeen.. ::)

    Joo tiedetään nyt joku oli jo valmis sanomaan että siellä amerikassa oo samanlaista patikkosprinttiä ku suomessa ni joo joo tiedän mutta sanonpahan vaan. :p

    Ajaahan ne crossia tuon rungon Catilla ni miksei sitten tälläkin????????
     
  12. Jauho

    Jauho Rmk 155" ja CFI800RR 128"

    Vs: SR Viper 2014

    Eiku leikisti
     
  13. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vs: SR Viper 2014

    Eipä juhli nesteluokissa jamahat ja taitaa se 20hp teho ero fööneihinkin vaikuttaa jotenkin menestykseen fööniluokassa.
     
  14. Kurre89

    Kurre89 Well-Known Member

    Vs: SR Viper 2014

    Njoo. En väitä kun en tiedä mitään. :) Loppujen lopuksi sillä ei ole mitään v*****aan merkitystä mikä siellä kisoissa pärjää. Kelkkoja on varmasti jokaiselle omanlaisensa mistä tykkää ja mitä arvostaa. Ja mitä ennenkaikkea haluaa. Kyllä minäkin ostasin pienen kakstahin jos kisaamaan haluisin. 8)
     
  15. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: SR Viper 2014

    Viimetalven koeajosta XF1100 catilla tuumasin jotta muuten ois ollut minun kelkka mutta kun laittaneet traktorin moottorin kelkkaan....(toivomus nytron koneesta) Taas näyttää sille ettei edelleenkään yksikään kelkka ollut minulla kahta talvea :-[
    Eniten pidin XF:ssä ohjauksesta joka on Apexin lisäksi ainoa kelkka johon en ole tuntenut tarvitsevani ohjaustehostinta.
    Koeajamatta en osta mutta nyt saa sentään lisävarusteena alkup, penkinlämmittimen ;D

    Pojatkin sai viime viikonloppuna mallia miten normireiteillä viedään 4-t yammua että 2-t miehet hyytyy kilsojen kasvaessa ;D normikäyttäjälle maximinopeus on korvien välissä, joillakin sitä nopeutta on ja suurimmalla osalla ei ja minä kuulun viimeisempään kategoriaan. ;D Kisahommat on katsojia varten.
    Luulen että tuo tuleva 38mm(jenkit ilmoittaa 40mm) cobra matto antaa monelle ihan tarpeeksi pitoja, suurin osa kuitenkin käytöstä tuollaisella pelillä reitillä, 35mm cobra mattokin pitää kuin tauti verrattuna 38 ripsawhin.
     
  16. Hessu

    Hessu classic Polle

    Vs: SR Viper 2014

    No kerta pyydetään korjaamaan niin..


    https://usxcracing.com/main/index.php/results/race-results

    Ei siellä nyt ihan lattiaa pyyhitä..

    Ja itse aiheeseen.. Toiv Katti laittaa Phazerin koneen tohon samaan runkoon. Ja hinnaksi semmonen 9500€.. ::)
     
  17. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: SR Viper 2014

    UUH mikä ihana kelkka ;D
     
  18. Ike

    Ike RossiMaksi

    Vs: SR Viper 2014

    Ihan monipuolinen tuo mittaristo Viperissä:

    nopeus, lämpö, korkeusmittari, tunnit, polttoaineen määrä, imuilman lämpötila, jännite, öljynpaine, rpm, kello, matkamittarit, ja näytöt voi itse valita mille tahansa näistä / taikka niiden yhdistelmille.

    Ike
     
  19. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: SR Viper 2014

    Uuh. Ihana kelkka X 2 . Erikin kanssa keskustelin niin kitti tulee olemaan yksinkertaisempi kuin Nytrossa ja samoten halvempi ;D
    Odotti innolla päästä rakentamaan kittiä uutukaiseen.
     
  20. Jauho

    Jauho Rmk 155" ja CFI800RR 128"

    Vs: SR Viper 2014

    On kyllä ! :eek:

    Seuraavassa mallissa varmaan pystyy lukeen s-postin, keittään kahvit ja lähettään go-prosta livekuvaa
     

Suosittele tätä sivua