Yamaha SRX

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä uijui, 23/12/05.

  1. k.saike

    k.saike Arctic Cat F800sp

    Vs: Yamaha SRX

    ok. mulla oli nyt 415mm pitkät siinä ilman muutoksia.. keula on vaa liian matala niilläkin vaikka on reilusti pidemmät ku orkkikset. minkälaisia muutoksia on edessä jos laittaa noi 470mm kepit? poikittaistukia saa pidentää varmaan jonkinverran?
     
  2. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: Yamaha SRX

    Kuinka se on matalalla jos iskarit on kunnossa, se srx on kuitenni semmonen hyvien baanojen kiitäjä ja site ei kovi korkee, mulla on tuossa jatketussa BB:n iskarit edessä, toimii moitteettomasti ilman muutoksia.
     
  3. Tipe

    Tipe Well-Known Member

    Vs: Yamaha SRX

    Vetäsin tuossa edellispäivänä kelkan lämpimästä hallista ulos ja vedin käyntiin, pakoputkesta kuului pari kertaa suht voimakas paukahdus kelkan ollessa käynnissä (matto pyöri). Kelkka ollut lämpimässä tallissa koko kesän tähän asti. Mistä mahtaa olla kyse ? ajettu 4000km..
    Mikä on srx oikea maton kiristys ? 30-35mm liukukiskon alapuolelta mattoon 10 kg vetovoimalla ? (matto ja telasto alkuperäisiä). Kiitoksia etukäteen.!
     
  4. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: Yamaha SRX

    Tulppa taisi mennä jos paukkaa, laita Denson tulpat.
    Sullahan tuossa on jo nuo tiukkuusarvot, mutta kyllä sormin kokeilemalla tiukkuus selviää ja tärkeintä on muistaa oikea linjaus.
     
  5. Tipe

    Tipe Well-Known Member

    Vs: Yamaha SRX

    Mikä denson tulpassa on parempaa kuin ngk ?
     
  6. summit

    summit ski-doo expedition LE 900 ace turbo

    Vs: Yamaha SRX

    katoppa kyljestä valmistusmaa se kertoo kaiken,nykyään ei edes linxsissä kestä NGK:n tulppa.
    mulla ollut CHAMPIONIN 8902 tulppa ainoa mikä kestää..
     
  7. Tipe

    Tipe Well-Known Member

    Vs: Yamaha SRX

    Mitä mieltä siitä että jotkut ovat laittaneet srx:ään bensan sekaan vielä prosentin öljyä tuorevoitelun lisäksi ? Meneekö pakokaasusäätimet helposti tukkoon tuollaisesta ?
     
  8. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: Yamaha SRX

    Sillä saat varmasti tulpat menemään ja pakoluistit jumimaan kun seos on liian rikas, lisäksi liika oljy heikentää palamista ja näin karstottumista, reipas öljyn lisääminen myös alentaa polttoaineen oktaanilukua ja tällöin kilahtaa.
     
  9. Skoo

    Skoo Well-Known Member

    Vs: Yamaha SRX

    Ja sitten kun on riittävästi karstaa männän päällä niin se alkaa kovassa vedossa hehkua siellä ja polttaa mäntään reiän. nimimerkillä rinteeseen yhden männän sulattanut rikkailla öljyseoksilla. Tosin oli toista merkkiä laite, mutta kuitenkin.
     
  10. Yamacatti

    Yamacatti Well-Known Member

    Vs: Yamaha SRX

    Kohtuus se on ketsupissaki, sanoi muuan opettaja meikälle ala-asteella, kun oli makaroonia ruokana. :D
     
  11. Tipe

    Tipe Well-Known Member

    Vs: Yamaha SRX

    Pitänee ny vielä kysyä että mitä öljyä kannattaisi käyttää srx:ään.? ite oon käyttäny shellin advancea täyssynteettistä huonoa/hyvää ?
     
  12. samppu5

    samppu5 Jamaha

    Vs: Yamaha SRX

    Olen SXR:ssä käyttänyt Mobilin tai Castrolin täyssynteettisiä snowmobile öljyjä.
    Jotkut käyttää Bilteman 2-T öljyjä.. Minä en.
     
  13. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: Yamaha SRX

    Ääni Mobillle, Gastrol käy jos antaa aina lämmetä kunnolla, tekee tervamaisen pinnan. Yamalube kannattaa pitää myös listassa, hyvää tavaraa.
     
  14. summit

    summit ski-doo expedition LE 900 ace turbo

    Vs: Yamaha SRX

    mulla ainakin TB:n 2T snow täys synteettinen oli paras srx:ään karstas vähiten ja ei ole hinnan kirous kun 20ltr:an pänikän sai 100e
     
  15. karhulahti

    karhulahti Well-Known Member

    Vs: Yamaha SRX

    eli mahtuiskoha sielä pyöriin 44mm matto?
     
  16. Yamacatti

    Yamacatti Well-Known Member

    Vs: Yamaha SRX

    Laitat läpivetävät 8 hampaiset niin sopii pyörimään.
     
  17. karhulahti

    karhulahti Well-Known Member

    Vs: Yamaha SRX

    sopiiko 38mm ilman ongelmia?
     
  18. JanneR

    JanneR Well-Known Member

    Vs: Yamaha SRX

    38 sopii ilman häikkää. rungon katosta ne nastasuojat vain veks vaarmuudenvuoksi. Haulla pitäs löytyä enemältiki tietoa.
     
  19. karhulahti

    karhulahti Well-Known Member

    Vs: Yamaha SRX

    selvä. oon aatellu vaihtaa maton sekä jos sais jostai sxr iskarit ja muut rojut mitä tarvii että saa pitkäjoustoseksi. ei kellää ois ylimääräisiä myydä?
     
  20. the128

    the128 Active Member

    Vs: Yamaha SRX

    elikkäs elikkäs postasin väärin tuossa aijenmin ostin siis srx än enkä sxr än nooh kirjain sinne tänne on pientä.

    niin se kysymykset olis kuinka saan tarkistettua ketju kotelon ölyn pinnan?

    nesteetkin pitäs vaihtaa kun joku oli laittanut 2tahti öljyä paisunta säiliöön........ mistä olis hyvä päästää litkut ulos ja kuinka saan uudet sisälle vähimmällä taistelulla??

    ja sitten vilä tuosta tangon korotuksesta vielä että jos korottaa vielä lisää joudun jatkamaan vaijerit ja J.putken niin tuleeko ongelmia öljy pumpun vaijerinkans? vai pelaakone ostoset jatko palat ???

    onse mahoton laite toi 700 tripla putkilla vanhaan 400cc kelkaan verrattuna.
     

Suosittele tätä sivua