Syöte-Pudasjärvi ihan ajettavassa kunnossa. Pudasjärven päässä muutama märkä oja mutta pääsee kiertämään. Malttia kannattaa silti pitää.
Tänään ajelin Syöte-Rovaniemi-Syöte Ja kyllä oli hymy herkässä Ranuan kunnan puolella! Priimaa reittiä sai ajella! Kiitos.
Tänään oli lana herännyt tähän kauteen. Syöteympyrä +syöte ookastoppi lanattu tänään.
Syöte-Posio-Syöte ajettu. Mukava oli ajella.
hyvin se kääntyy kun vähän harjottelee.
Reilu 300km on kans tullu jo lainailtua :) ei tarvii paljo alustan säätöjä miettiä kun tällä hyrskyttää mennee minne vaan ja mistä vaan kunhan...
Syöte-Posio reitti lanattu läänin rajalle asti tänään. Syöte-Rytinki reitti lanattu tällä viikolla. Syöte-Pirinjärvi lanattu viime viikolla....
Viimeviikolla ajoin syöte-pudis-syöte. puolet matkasta pudasjärvelle oli koskematonta reittiä eli sielä ei ole kuin minun jäljet. Ihan hyvin pysty...
Syöte- Loukusa. Syöte-Ookastoppi. Syöte-Pudasjärvi lanattu tällä viikolla.
22.12.2020 on Syötteen kelkkaurapoolin yleinen kokous. Jonkin verran on ilmoittautunut halukkaita jäseniä ottamaan homman haltuun. Tosiaan Poolin...
ympyrällä kaikki ajettavissa. muista ei tietoa.
Syöteympyrä ois nyt mukavassa luomupatti kunnossa. ei kolise. [MEDIA]
Itse olen jo vuosia siirtänyt kelkan kärryn päällä naapuri pitäjään jos haluaa edes hieman nauttia reitti kelkkailusta. Asun siis Syötteellä :)
Ensiviikolla olisi tarkoitus heittää tuollainen saunalenkki. Onko tietoa/arvauksia missä kunnossa reitit? ummessa vai patilla?
Erottele nimet pilkuilla.