ajolasien linssien väri? (JA muuta asiaa ajolaseista )

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Hörhö, 7/1/06.

  1. Keeloppi

    Keeloppi Well-Known Member

    Siniset tällä hetkellä ja vaihtuvat kirkkaisiin.
     
  2. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Tuurissaan oli Keskisellä myynnissä pesuainetta 10 litran astiassa, Mainostivat riittosuutta, Sitä kun käyttää niin ei huuru ja kannattaa ottaa se astia mukaan kelkkareissuille, ja joku on käyttänyt tolua mut ei sitä myydä 10litran astioissa. eikä seole niin hyvää puhdistusainetta linsseille. ::)
     
  3. MiKo84

    MiKo84 Well-Known Member

    Jostaki joskus luin , että jos viinaa rätillä pyyhkäseepi niin ei huurru! Ei oo kyllä tullu kokeiltua... miksiköhän? ;D
     
  4. Sone

    Sone LYNX RAVE RE 600 E-TEC 2014

    Ensin oli kirkkaat ja vaihtui keltasiin.
     
  5. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Tummanpunaiset on yhet, mutten oo vielä niille käyttöö keksiny. Yleensä siniset, kirkkaat varalla.
     
  6. Mixu

    Mixu 2002 polaris XC 500 SP

    En tiedä onko off topiccia mut kertokaas tyhymälle joku hyvä nettikauppa mistä noita linssejä sais? oon etiskelly mut ei oikein löydy mistä sais suoraan tilattua? Nyt kun tääl on hyvin saanu vinkkiä mitkä vois olla hyviä! ;) Lasit progrip 3200 kirkkaalla linssillä ja ei hyvät mulle. Aurinko lasi mies aina ollut niin liian kirkasta!
     
  7. janppa

    janppa Guest

    Jos pelkät uudet linssit siis noihin haluat niin Tokimoto on maahantuoja ja sieltä pitäisi saada myös tilattua suoraan. Jälleenmyyjälista löytyy myös varmaan tuolta.
     
  8. kärcherking

    kärcherking Well-Known Member

    Mulla oli ensin kirkkaat nyt on keltaiset. Ero on kuin yöllä ja päivällä. Keltaiset on tosi syvältä pimeässä, ei näe mitään. Valoisalla kelillä menettelee mutta kirkkaat toimi kelillä kuin kelillä.
     
  9. Hörhö

    Hörhö Well-Known Member

    Nyt sitten uudet lasit ostettu(Scott enduro T.C), sinisillä linsseillä.

    Näkee kyllä paljon paremmin patit kuin kirkkailla linsseillä,
    täytyy vielä kokeilla punaisia kunhan saapuvat.

    Muutenkin kyseisiin laseihin kyllä olen tyytyväinen, pakkanen oli -20....-25 välillä eikä puhaltanut mistään välistä viima, kypäränä HJC CL-X4.

    Eli ei tartte jeesusteippirullaa kantaa mukana :)
     
  10. Ike

    Ike RossiMaksi

    Kirkkaita käytän. Siniset oli ennen, tunsin itseni ihan lepakoksi... Ei vielä oikein ole tutka-aistia kehittynyt, joten kirkkaat mulle. :p

    Ike
     
  11. Vilho

    Vilho freeride

    Samat lasit täällä.
    Hintansa arvoiset ovat. Minulla on vain ne tiivisteet/"karvat"/pehmusteet irtomassa. Vissii olen ollu liian kovakourainen
     
  12. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Itellä sama homma mut ihan normaalilla pikaliimalla saa asian korjattua. Erikeepperiä tuskin kannattaa alkaa sinne sotkemaan mut pikaliima on toiminut paremmin ku alkuperäinen liima.
     
  13. Vilho

    Vilho freeride

    Kiitos neuvosta, kun itse meinasin Erikeepperiä sotkea sinne. No pitää hommata pikaliimaa.
     
  14. KOLHO

    KOLHO Polaris 700 classic touring, 800 Rakon witspäk

    Itse olen todennut nuo siniset linssit hyviksi joka sään laseiksi. Oranssit ja kirkkaat oli ennen mutta enää en sinisiä vaihda pois..
     
  15. XTRacing

    XTRacing Vmax 500 -98

    Sanokaapa nyt kannataako ostaa keltaisella linssillä olevia laseja? Näkeekö aurinko kelillä hyvin möykyt ja voiko käyttää myös pimeällä?
     
  16. Henkka

    Henkka Ski-Doo MX Z 800 X -05

    Siniset ykköskäytössä, keltaiset hirmu hyvät kirkkaalla. Uskoisin et jokaisella varmaan oma mieltymys "parhaisiin"
    Siniset EI TOIMI ainakaan minulla hämärässä, siis aamun valjettua ja illan tullessa. Pimeässä ja päivännäöllä ihan ykköset!
    Pattia ei tahdo erottaa hämärissä, täytyy luottaa kelkin ominaisuuksiin.
    Vois kokeilla noita punasia, kertokaa kokemuksia!
     
  17. MiKo84

    MiKo84 Well-Known Member

    Keltaset ihan hyvä vaihtoehto yleislaseiksi! Nämä on taas näitä makuasioita mihin itte kukanen tottuu.. Kunnon valot auttaa kummasti pimeässä näkemiseen. ;)
     
  18. Vilho

    Vilho freeride

    Totta. Silloin kun kelkan valokkaat ei vaikuta niin ei nuo lasikkaan.
     
  19. kelekkailija

    kelekkailija Ee oo!

    Keltaset on aurinkoisella kelillä hyvät, näkee patit hyvin. Pimeällä en kyllä tykkää niistä!
     
  20. MiKo84

    MiKo84 Well-Known Member

    Linssithän ei paljoa maksa.. että kannattaa ostaa eri värejä ja sitte vaihtelee päivän mukaan. Tuppaa halkeilemaan ku vähä pää retkahtaa tankoon.. ::) On sitte mitä vaihtaa tilalle.
     

Suosittele tätä sivua