Erikoisia ja ihan vaan tavallisia autoja

Keskustelun 'Kesälelut' on aloittanut käyttäjä peccis, 1/3/06.

  1. Paroni

    Paroni AC sno pro

    [​IMG]

    tälläisellä kansanautolla minä kurvailen kesällä, tämä on -68 vm. ja 1600 koneella, mukava peli ajella maalaismaisemissa ja lapset tykkää.......

    SvaR kupla taitaa olla 1964 ?
     
  2. V-max Mään

    V-max Mään 660r, F7

    Nonni sehän on selvä sitten se on -59 tai -60 Onko vielä kaksiosaisia takavaloja?? Joko nyt alkaa osumaan vm. kohdalleen?
     
  3. maxboom

    maxboom kelkka myyty

    -65 -66 -67.   joku noista -65 vanhempi ei voi olla koska ei oo " paksutolppa" ja ei -67 uudempikaan koska on makaavat etuvalot....
     
  4. SvaR

    SvaR Well-Known Member

    No nyt löyty sen verran tietoo että se on juuri -67 eli tämä kuuluisa "one year only" malli eli jotkut osat on nykyään kiven alla koska löytyvät ainoastaan kyseisestä vuosi mallista esim. oven kahvat ja takaluukku!
     
  5. JOKO

    JOKO Well-Known Member

    [​IMG]
    tommonen lelu löytyy tallista.... eli nissan 200sx -90 vähän piristettynä 8) Pitäis olla ensi kesäksi ajokunnossa ainakin... garretin gt40,iso cooleri nokalla,550 suuttimet,walbro pumppu jne. Potkua pitäis löytyä 300-400 hp väliltä jotain... Joskus kun rahoihin pääsee niin pitäis hommata hestec ja takohilut, niiden kanssa vois matkustaa turvallsin mielin yli 400hp ;D

    edit, perhan eihän tuo kuva pelannut, laitetaan linkkinä sitten :(
    edit2 ;D noniin nyt sain kuvatkin pelaamaan ;D
    [​IMG]
     
  6. maukka73

    maukka73 Lynx G-Type Enduro 500 1997

  7. V-max Mään

    V-max Mään 660r, F7

    minäpä melkein uskallan sanoa ettei tuo ole -67...kyseisessä vuosimallissa(67) on jo tankin luukku oikealla puolella sivu pellissä!! tuossa EI ole. Onko 3-piste vöiden kiinnitys jo takanakin? Onko tuossa painonapit kahvoissa ja muuten kiinteät kahvat??
     
  8. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Kyllä joitaki sitte nuo Kublat kiihottaa, kelkkafoorumillaki... :-X
     
  9. V-max Mään

    V-max Mään 660r, F7

    Elä sie puppe hermoile...pitäähän sitä jotain etes puhua ;D
     
  10. Hannu_H

    Hannu_H Well-Known Member

    [​IMG]
    Siitäpä yksi kuva lisää ;D. Tuollainen kun on tullut joskus tehtyä muiden rojektien ohessa...
     
  11. pauge

    pauge New Member

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    siinäpä mun erikoisauto!!  ei sillä kyllä paljo kärryä vedetä :)
    rek 1+8! mahtuu ainaki porukkaa kattoo kisoja ;)
    on muuten myynnissä h:2200e
     
  12. SvaR

    SvaR Well-Known Member

    Saathan sinä uskaltaa, mutta väärässä olet jos väität. Ensimmäinen ja helpoin tapa todeta vanhemman kuplan vuosimalli on kattoo valmistenumero joka mulla alkaa 1174......jne ja tuosta kolmas numero kertoo vuosimallin ja mullahan tuo on 7 joten 1967 ja jos vielä tarkemmin katon niin tuo minun auto on tehty 1966 joulukuu-1967tammikuu välisenä aikana. Jos tuo sinun tieto on tuolta http://www.volkswagen.fi/VV-Auto/VW_kampanja.nsf/HTML/kupla-design6  niin tuo kertoo ihan höpöjä tuosta vuosimallista ;D Kyllähän minä nyt oman auton tunnen.... ;D ;)
     
  13. V-max Mään

    V-max Mään 660r, F7

    Jep jep sieltäpä hyvinki... :D
     
  14. Geebe

    Geebe Member

    Tuo kuplien vuosimallilinkki tuntuu muutenkin höpöltä, 1964 väitetään siellä jo olevan isoilla ikunoilla vaikka mun -64 on paksutolppa isoilla etuvilkuilla (63 puikulavilkut) ja t-kahva konepeitolla.

    Mutta aiheeseen, kelkkailijoiden erikoisautot, avojenkit, kuuskutlukuiset jättikoriset ovat yhtä älyttömiä kuin tehokkaat kelkat, siksi kai olen viehättynyt niihinkin.

    Ilo ilman bensaa on teeskentelyä.
     
  15. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Pitäs joku päivä jaksaa kasata tuo ikuisuusprojekti tuolta pihan periltä. -77 juhlavuoden mallinen volvo 244. orkkis b21 ajettu hyvin loppuun ja uudempi b23 mallinen avarretulla 8v kannella ja yhdellä mekaanisella weberillä ja shrickin loivalla(oli jotain 270-280 ja nostoa pääle 11mm) nenällä. Orkkis tyylin 14 tuuman kromit alle, hienoa! Se on mukava peli ku kori on ehjätty ja hiukan vaimennettu ja alustassa laatupumput ja lesjön jouset. On niitä rattoreita ruotsin maalta muitaki muttei maininnan arvosia, vielä...
     
  16. Boss

    Boss Kelkaton mutta kesäpelinä PolleXP850Pro

    Kävin eilen vaihtaa emännän auton perhemalliin... 330 D, potkii ihan hyvin noin diisseliksi, 225hv/500nm ;D

    [​IMG]
     
  17. J.Morgan

    J.Morgan Summit 800 163 aerocharger ,mach 1 -95

    Makeet kelkka kelit teillä  ;D
     
  18. Boss

    Boss Kelkaton mutta kesäpelinä PolleXP850Pro

    Jeps.... ei kun on myyntiilmoituksen kuva.... on nin nolon näköinen 17" talvikummeilla.... Täällä on ihan hyvät kelkkakelit näin etelän oloihin!
     
  19. LöPö

    LöPö Well-Known Member

    On tullu rakenneltua jo aika tovi tällaisia kulkineita, malli muuttuu mut merkki on ollu aina sama  8)

    [​IMG]
     
  20. peccis

    peccis Assault 850 144" -20


    oliko valmiiksi lastuu vai kävikkö heti piristää ;)
     

Suosittele tätä sivua