Kelkkaunia

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Poikanen, 21/9/08.

?

Oletko nähny kelkkailu-unia tälle syksylle?

  1. No tietenki!

    192 vote(s)
    70.8%
  2. En vielä..

    79 vote(s)
    29.2%
  1. adrealine

    adrealine Guest

    en nähnyt niinkään kelkkaunia viime yönä ??? mut näin unta et x-muija oli menossa vihille ja sil oli joku hel....n moinen siipi mutteri sulhasena ;D ;D

    v...u mie olen varmaan nauranut unissani koko yön ;D ;D
     
  2. ntt

    ntt Well-Known Member

    Pariin kertaan olen jo tämän kauden ekat ajot nähäny :)
     
  3. Tico

    Tico Pro RMK -19

    Ei nyt unia ole tullut nähtyä, mutta satuin yks kerta kuppilassa maistamaan Moottorikelkka paukkua niin siinähän se tuleva kelkka tuntunu maistuvan. Oli varustettuna 44 karkusella matolla ja PP sivakoilla. En tiä enteileekö sitten jotain ::)
     
  4. Kallone_

    Kallone_ Well-Known Member

    Ei oo ku muutama kelkkauni ollu vasta mut joka ilta ennen ku nukkumaan menee niin kovat haaveilut ja sen myötä hyvät unet ::)
     
  5. rossiossi

    rossiossi RS & Sno Pro

    viime yönä näin semmosen painajaisen että olin lähteny rovaniemelle kisoihin ja mulla oli jääny pensa-kannu ja pensat ja öljyt ja kaikki tärkeät kotiin. sitte mie varikkoa ravasin ympäri että mistä prrrkeleestä mie nyt saan äkkiä pensaa ko 5minsan päästä startti. sitte mie heräsin ;D
     
  6. JanneR

    JanneR Well-Known Member

    Liikaa niitä energia juomia ottanu. ;D
     
  7. Onnela

    Onnela Well-Known Member

    Itte olin varmaan nähny jotain kelkkailuun liittyvää(jota en kuitenkaan muistanut aamulla), koska kun klo:6 soi herätyskello luulin hetken, että oon Taivalkoskella kelkkailemassa...karu totuus paljastui kuitenkin, kun katsoin ikkunasta ulos ja näin vaan ruskean maan ja mönkiän möllöttämässä pihassa :-X. Elämäni helpoin 6 herätys kuitenkin, koska oli helvetin hyvä mieli, vaikkakin vain hetken :mad:
     
  8. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Viimeyönä näin unta että ajoin kelkalla pattisuoraa ja yht´äkkiä halvaannuin vyötäröstä alaspäin... :-\
     
  9. frosty

    frosty Well-Known Member

    Nuo Palin unet on kyllä unien ehdotonta eliittiä. Että voi ihmisen pojan mieli olla joskus omituinen. :)
     
  10. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Joo'o
    lähden nyt nukkumaan, saa nähdä tuleeko kellka vai hirvenpyyntiunia :)
     
  11. wolle

    wolle Speedot '15

    Just samaa mietin itekki! Ei haittaa vaikka ei ite uniaan muista tai näe joka yö kuhan kuulee muutaman unen viikossa Paulilta ;D

    Ja kelkkaunia olen nähny jo kuukauden verran...melkeempä kaikki unet jotka aamulla muistaa kunnolla, niin liittyy jotenki kelkkailuun.
     
  12. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Luin foorumilta jostakin topicista, kun Sipola kertoin yrittäjyydestä ja siitä mitä oltiin keskenään keskusteltu kyseisestä aiheesta kesällä. Oli kirjoittanut melkoisen novellin ja kun loppuun olin pääsemässä, niin näytön vasemmasta laidasta tuli eteen laiva joka syttyi tulee just postauksen kohdalla. ??? Kyllä harmitti, en saanu lukee viimestä riviä :'(
     
  13. stm

    stm Well-Known Member

    Mulla on loppunu unet kokonaan. Ei pill.. eikä kelekkoja eikä mittään :eek:

    Hereillä ollessa kyllä kiinnostais jatkaa tuo revin ruotku 345 pitkäksi ::) Niin ja ehkä vaihtaa siihen kone tjsp :p
     
  14. Poikanen

    Poikanen BoonDocker DS4100 850 E-TEC -18

    Mulla taas kiinnostais tuon oman XP:n maton harja kasvattaa 44milliseksi. Uus tela vain kustantaa sen reilu viissataa ameriikasta tilattuna. Selvästikki tulossa isoluminen talvi ko tämmösiä valveunia kansan mielessä liikkuu.. :)
     
  15. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Jaahas, olipa taas mielenkiintoinen filmi viimeyönä pyörimässä...

    Olin unessani käveleksimässä tuolla Iisalmessa poroveden rannalla. Aikani kierrettyä rantaa yksin, näin semmosen kummallisen näköisen metalli/puu-rakennelman keskellä järveä. Otin rannasta soutuveneen ja hetkessä olinkin perillä. Just kun nousin sen hökötyksen päälle, alkoi lumitykit tykittää lunta siihen. Se hökötys oli noin 15metriä leveä ja teki noin 1km ympyrän. Paikalle saapui kohtalaisen hyvännäköinen nainen, olkoonkin että hänellä oli mittaa reilu 3 metriä. Nainen kertoi minulle että hän oli rakennuttanut tuon rakennelman veden päälle, jotta voi harjoittaa pitkäjalkaisten poniensa reenvetokykyjä. Minä tästä hämmentyneenä kerroin naiselle että miten hyvä siinä olisi kelkkailla, mutta nainen ei ilmeisesti tykännyt liiemmälti moottoriurheilusta, nimittäin hän otti minua niskasta kiinni ja viskasi minut kotosalle tänne rovaniemelle.
    Kotosalla rupesin tohkeissani kertomaan näkemästäni sohvalla istuville emännälleni ja parille kaverille. Aikani kerrottua asiasta, kavereideni huomio keskittyi jostakin syystä talon kattoon enemmän kuin minun vuodatukseeni. Tässäkös sitä hämmästys oli suuri, koska katosta ilmestyi ilmastointikanavan kautta pujotellen päänsä näytille tuonut STRUTSI ??? Se hymyili minulle, koska tiesi että minulla on pihalla pressun alla ravikärryjen renkaita ??? ??? Sitten se haukkasi kahvinkeittimen suuhunsa ja veti päänsä pois katosta....

    Siinäpä se, onneks soi kello ::)
     
  16. Kordari

    Kordari Well-Known Member

    Ollu vissiin jotain sienikeittoa illallisella.. ::) ;)
     
  17. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    Ei se tarvi olla iso vika jos se on päässä.. ;)
     
  18. Knato

    Knato Well-Known Member

    Heheh karuja juttuja. Parasta noissa kummallisissa unissa on se, että siinä hetkessä kaikki tuntuu aivan normaalilta, eikä saata ihmetellä yhtään esim. nyt sturtsia, joka syö kahvinkeittimen.
     
  19. Yarcg

    Yarcg Ei mitään!

    ei sitä unissa mutta sittenku se tapahtus oikeesti niin vois olla vähän että mitä hele? ;D
     
  20. V.T.V

    V.T.V FUCK YOU i drive yamaha!! Turbo Yamaha:D

    Kyllä tässä on nähäny kelkkaunia koko kesän ja aamullako herää niin se on vähintään tyyny märkänä ja mitä usiammin säikähtää vielä siihen ku eukko kattoo vieressä hullunkiilto silimissä pää likomärkä ja minä siihen että et sitte kuivannu päätä ku kävit suihkussa! :-\

    Se sitte siihen, että jumalauta minä en missään suihkussa ole käyny ku kuunnellu koko yön tuota sinun pärryyttelyä ja taas kävit varmaan jossaki rinteellä kiikuttelemassa loppu pärryyttely ku seinhän ja alako tulemaan veetä peetä ja hoota, totta se sielä kiini olit?

    Minä siihen, että totta se sinä olet sitte sen kelekan sieltä repiny irti ku sulla on pääki märkänä! ;D

    Se siitä sitte!! ;)
     

Suosittele tätä sivua