Kelkkaunia

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Poikanen, 21/9/08.

?

Oletko nähny kelkkailu-unia tälle syksylle?

  1. No tietenki!

    192 vote(s)
    70.8%
  2. En vielä..

    79 vote(s)
    29.2%
  1. keilukka

    keilukka Polle talli

    Lauantaina olin mummon hautajaisissa kiuruvedellä. Rauha ja lepo hänelle kun täältä kärsimyksistä pois pääsi.

    No, siellä näki sitten sukulaisia ja muuta väkeä vuosien takaa.
    Osaa en ollut nähnyt kuin lapsena.
    No jotain sieltä jäi sitten uniinkin... Jotain aikojen takaa... Tosin aina oli mummon kanssa keskusteltu hänestä.
    Tosin kelkkaillessa noi unohtuu... ;D
     
  2. M4tt1

    M4tt1 Polaris Axys Pro RMK 850 155" 19

    paras kelkkauni ollu ku ukin -06 foxilla lähettii naisiin pilevaatteet päällä ;D ;D
     
  3. JartsaCF6

    JartsaCF6 Polaris 600RR

    Kaikkea sitä näkee unissaan ;D
     
  4. Stick

    Stick Guest

    Enpä oo nähäny kelkka unie.. Ois makosa nähä semmonen kelkkauni, että omistaisin Yamaha Nytro turbon, ja ois rathori kortti, että sais ajella reitillä yms :p
     
  5. hartti

    hartti ockelbo poro

    kerran olen nähny kelkkaunta ja seki oli semmonen että ajoin assaultilla ojanpenkan yli kelkka hyppäs pystyyn ja tipuin kyyistä. siihen jäi se uni. en tajua että miksi ajoin assaultilla vaikka vannoutunu brp ihminen olen ???
     
  6. Stick

    Stick Guest

    Eikö se jotenki sillain mene, että; uni ennustaa tulevaa, joten sie ostat Assaultin, vaikka olet BRP miehie ;)
     
  7. hartti

    hartti ockelbo poro

    no katotaan sitte isona ja rikkaana ::) ;D
     
  8. Sambuz

    Sambuz Yamaha Exciter 1991

    Aina kun itse näen unta kelkoista niin vaikka kelkka olisi miten hieno ja tehokas, niin kun yritän niillä ajaa ne eivät suostu liikkumaan juuri ollenkaan.  ??? :)
     
  9. ProJumi

    ProJumi 850 Rmk - 19

    Ite näin syksyllä semmosta unta, että ajoin iq 600 rr:llä jostain hirvittävän isostahyppyäristä,
    sit ku tulin maahan niin kelkka räjähti ja heräsin. Että sellasia unia mää nään ku mulla on
    kelkkakuume :p ;D
     
  10. make91

    make91 Well-Known Member

    on tullu nähtyä ja seki oli painajainen :eek:
     
  11. JartsaCF6

    JartsaCF6 Polaris 600RR

    ite näin painajaisen toissayönä. näin unta siitä kun kattoin kelkan alustaa niin kiskot oli solmulla :'( sitte aamulla äkkiä juoksin kattomaan niin huh mikä helpotus :D syke oli herättäessä varmaan 170 ;D
     
  12. lynx 320

    lynx 320 Lynellä mennään!

    Eräs yö näkkiin unta: Olin kaverin kanssa kelkalla ajamassa tiheässä kuusikossa. Me ajoimme ja sitten pysähdyimme. Kaverini sanoi: "aja varovaisesti!" Heti kun jatkettiin kelkkani meni suoraan kuusen kylkeen, lensin ratin yli ja sanoin: "ei minulle käynyt mitenkään" Kaveri huudahti: "hei, sinulla tulee päästä ja nenästä verta". Kun myöhemmin aamulla ajattelin että varmaan kaasu hirttyi siinä unessa ja eikä minulla ollut kypärää päässä koska päästä tuli verta. :eek:
     
  13. Makkola

    Makkola Well-Known Member

    No joku aika sit näin melekosen painajais unen :eek:
    Ostin V.T.V:ltä sen viperin itelle ja olin MUKA ihan innoissaan uudesta sijoituksesta.Aamulla ku heräsin niin oli pakkoa kattoa ulos ikkunasta,että onko pihal viperi vai repalus.No ei sekään ollu hauskaa,että repalus oli pihal(ei herneitä vuontisvaara :))
     
  14. _T.T_

    _T.T_ AC

    tässä näin tylyn painajaisen. olin lähössä kelkkaihleen ja pihale oli tuotu joku fööni tourinki.. arvatkaapa haluttiko sillä lähteä ajehleen!? Kyllä aamula huokasin helpotuksesta ko katoin pihale ja sielä seiso vielä onneksi tuo vectori. Olen tiytysti nähny mukaviaki unia kelkkahommista mutta ei tule nyt mieleen yhtään semmosta.
     
  15. Poikanen

    Poikanen BoonDocker DS4100 850 E-TEC -18

    Vs: Kelkkaunia

    Olipas taas melkoset kelkkaunet. Kaveri sai joltain poromiestutulta konevikasen skidoo GTX 600sdin. No siihenhän me jostais löydettiin kasisatanen muturi ja mie siihen vielä ostin maunusjoken kaasusysteemit. Tulihan siittä hyvä. Sillä yks reissu ajeltiin ja kivaa oli :) Sitten kaveri meni antaan sen soivan pelin takasin tuolle poromiehelle ko se sitä oli tullu hinkumaan. Siinä meni minun kovalla rahalla ostamat ilokaasukki mukana. Kylläpä olin pahalla tuulella :D

    Mitähän tämäki kertoo.. Kasisatasta kyllä haluttais, maunusjoken kaasut kiinnostais ja tehoaki on aina mukava olla, mutta että tourinkiko on minun salanen intohimo :O
     
  16. Åkerman

    Åkerman Sledless

    Vs: Kelkkaunia

    Talvi tulossa, viime yönä ensimmäinen reissu ruotsiin tälle syksylle :D
     
  17. dontsa21

    dontsa21 Well-Known Member

    Vs: Kelkkaunia

    Onhan sitä tullu jo ajeltua tundralla pilkille ja sitten ajelinki sitten vähän ajan päästä sillä jo vesicrossia. ;D
    Ja sitten yhtenä yönä ajoin catilla järven jäällä ja päätin ajaa semmosen 45 asteisen rantapenkereen ylös, mutta sukset meniki hangesta läpi ja siihen tökkäs. Ei ollu siinä unessa levike muovit paikallaan ja ku aamulla heräsin ni päätin, että laitan net muovit paikalleen ens talveksi. ;D

    Ilmeisesti jonkinlainen enneuni
     
  18. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: Kelkkaunia

    Vissiin talavi tulossa.. Viimeyön unesta kaapattua: Leikkasin ruohoa ja niinpä yhtäkkiä kesken kuumimman viheriön mestauksen rikstrattonista loppu bentsiini. No kävelin siihen viereen kelkan(tnt) pääle että hurautan alapihale hakeen kanisterin(maa oliki yhtäkkiä lumessa) ::). Outoa ku kaasua paino niin kelkka lähti käyntiin, ajaminen oliki vähän niin ja näin, koitti kuinka varovasti tahansa niin aina kelkka kaivo ittensä pystyyn. No se oli kevyt nostella(yhtäkkiä se oliki tuo ikirojektiexciteri), vasemmala käellä, naureskelin että onneks on joutunu pukkaan ruohoa, muuten ei varmasti jaksais.. ;D Nostin sen muutaman kerran takasin jäljelle ja aina se teki saman, sitten koitin että jos kunnola aukasee nin eiköhän se lähe ja pääsen hakkeen bensaa. No kelekka otti ja pomppas paikaltaan pystyyn johonki 10 metrin päähän hankeen. Kattelin että miten se nyt näin niin takapukin iskari oli tippunu pois, manasin siinä ettei ihmekkään ko pääse mihinkään. Pukkasin sen paikalleen(kai siinä oli joku pikalukitus... ;D) ja lähin ookaileen, suoraan tiele ja ajelin t-paitasilleen auringonpaisteessa asfalttia pitkin kohti huoltoasemaa, mietin ettei tuo korkeaharjanen matto ole kovin hyvä kesällä ko pitää kovaa ulinaa..(kumma ettei sukset pitäny meteliä ???) Pääsin jokusen kilsan ja sitten tuli porotokka etteen ja taas oli talvi. Piti jättää kelkka siihen ko siinä tasoristeyksessä oliki erotus menossa ja meikä keskelä kirnua, juoksin pois ja olinki kotiterassila vääntämässä likomärkiä kelkkakamppeita kuivaksi ja kattelin että pitäs ruohoki leikata... ;D

    Näkkyy kärpässieniä olevan aika paljon, vaikuttaakohan jo niitten näkeminenki jotenki uniin... ::)
     
  19. TeHo

    TeHo #13 2015 ZR 6000 R

    Vs: Kelkkaunia

    Viime yönä tuli ajettua kelkalla jotain asfalttirallia, suksien tilalla jonkin näköset renkaat. Sen verran kovaa oli ollut rallit että 44mm harjasta oli enään jäljellä joku 13mm kun mittailin vanhalla kouluviivottimella.

    Ja jokunen viikko sitten tuli hypittyä kelkalla jotain hehtaari hyppyjä. Jotain 100m korkeita ja ja reilusti alastulon yli. Siltikin tuntu foxit hyvin syövän ne. Samantyylisiä hyppyjä on kyllä tullut tehtyä unissaan niin fillarillakin kun lumilaudalla.

    Kesällä tuli paljon ajeltua vetten päälläkin ja paljon peremin se tuntu sujuvan kun oikeassa elämässä.
     
  20. JartsaCF6

    JartsaCF6 Polaris 600RR

    Vs: Kelkkaunia

    Olin kalassa kaverin kanssa. Yhtäkkiä hoksaanki että joki on jäässä ja päällä on puuterilunta ja vene on muuttunu moottorikelkaksi. Siinä mie unissani peippailin ja kaivatin kelkan kiinikki ::)
     

Suosittele tätä sivua