Kelkkaunia

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Poikanen, 21/9/08.

?

Oletko nähny kelkkailu-unia tälle syksylle?

  1. No tietenki!

    192 vote(s)
    70.8%
  2. En vielä..

    79 vote(s)
    29.2%
  1. rotax377

    rotax377 OldSchool Dokkeri 144" RS treeride ja muut lynxit

    Tapahtui viimeyönä: Olin saanut jostakin käsiini oranssikoppasen Ski-Doo Skandikin. No lähdin sitten jossakinpäin lappia ajamaan sillä pitkin tienlaitaa. Yhtäkkiä eteeni ilmestyi jäävuori, ajattelin no mikäs siiinä ajetaampa huipulle. Nousu meni helposti kääntöpyörillä, kun keuli koko matkan. Sitten pysähdyin ihmeissäni ja katoin kuomun alle, niin siellähän oli istutettuna 377:aan suorat putket :D Harmi kun heräsin tuohon, oli kyllä mahtava uni.
     
  2. Mce

    Mce Guest

    Joo, vanha näki semmosen unen(harvoin muistaa unia jälkeenpäin):
    Soitin moista guitarhero kitaraa erittäin hyvin, ja kaksi goottityttöä oli pyörimässä sen jälkeen ympärillä, innoissaan kuin mehiläiset..
    voi vinde mitä unia ???..
     
  3. Sillipurkki

    Sillipurkki Lynxi

    No tietenki ajettiin kuunvalossa velipojan takapihankautta järven rannan ympäri enon luo kunnes tuli Isän corollassa oli metson metsässä alasti kuurollakin sieniä käphytrr  :)
     
  4. viperi

    viperi 2 x AC SnoPro 600 2013

    wiuuuf ... ny meni kyl ohi ???
     
  5. Nils AslakJotunheim

    Nils AslakJotunheim Well-Known Member

    Tuohan voi olla jonkinmoinen enneuni. Soitappa välittömästi jolleki shamaanille, että saat selville mitä unesi tarkoittaa!
    Numeroita löytyy paikallisista maakuntalehdistä, hinnat alkaen 1.95€/min plus pvm.
     
  6. Houdini

    Houdini Indy SP 600 -13

    Älä välitä,et oo ainut ;D
     
  7. Tico

    Tico Pro RMK -19

    Viimeyönä kun luin kelkkalehteä niin jäi möllertämään mieleen tuo eetekki summitti....
     
  8. Grazy

    Grazy Guest

    Sama vika täällä ??? oliskohan noilla sienillä jotain tekemistä tuossa ::)
     
  9. viperi

    viperi 2 x AC SnoPro 600 2013

    voi olla paljon mahdollista et ny on käyty salaa popsimassa äitylin jouluksi tekemää sienisalaattia  ;D
     
  10. rotax377

    rotax377 OldSchool Dokkeri 144" RS treeride ja muut lynxit

    Taas näin unia ;D
    Olin ajamassa ilmeisesti jotakin kisaa kelkkanani Ockelbo 4500. Ajoin jossakin tutulta tuntuvassa paikassa, kohta ajoin pitkää mäkeä ylös ihan normaalisti. pian kuitenkin kelkka pysähtyi ja aina, kun antoi vähänkään kaasua keuli aivan holtittomasti paikallaan. Siinä vaiheessa joku tyyppi ohitti minut kauhealla vauhdilla reitin vieressä menevää ojaa pitkin. Minun oli pakko peruuttaa, koska kelkka vain keuli etuperin. Mikäs siinä muuten, mutta kelkassa ei ollut enää jarruja ja syöksyin suoraan syvään vesiojaan. Tämä ei kuitenkaan muodostunut ongelmaksi, koska kohta olin jo pelaamassa jalkapalloa jossakin parkkipaikalla kalsarit jalassa. Kohta kalsarit oli vaihtuneet pyyhkeeseen, mutta sitten olinkin taas kelkan selässä. Tällä kertaa ajon omalla g-typelläni pitkin paikallisen hiihtoladun jyrkkää rinnettä. Muuten hyvä, mutta nyt kelkka alkoi sutimaan niin paljon, että ei liikkunut mihinkään. Yht äkkiä g-type muuttui summitiksi ja pääsin jo melkain mäen päälle, mutta keskellä latua oli monta pikkulasta. Ei auttanut muu, kuin ajaa täydestä vauhdista suoraan mehtään.
    Onneksi uni loppu, kun oli melekosta extremeä ??? :p
     
  11. JariTapani

    JariTapani Guest

    Joo ja mie näin että oli lotossa 5 oikeen ja lisänumerot. Arvakkaa mitä ostin heti ;D
     
  12. Akem

    Akem Arctic-cat M8000 LTD -16

    Totta sie BB-hennan huusit Fiksuhuudosta? ;D
     
  13. yks yö toss näin unta et olin jollain sinisellä polariksella ajamass jonkun 2 muun kans ??? en tie sit ketä oli :) mut kummiskin pommitettiin jossain reitillä ja lunta oli pirusti ja tuli joku kuorma-auto reitillä vastaan ??? ;D ;D mut kummiskin ohi päästiin ja matka jatku jonnekkin :D
     
  14. elani93

    elani93 Lynxx & doo

    näin viime yönä kauheeta painajais unta ??? ???

    ajoin polariksella kiveen ;D ;D
     
  15. TeroK

    TeroK Snouros

    Mikä painajainen tuommonen on ??? Vakuutuksista rahat ja brp tekele alle ::)
     
  16. elani93

    elani93 Lynxx & doo

    no se olis kyllä ainut hyvä puoli...
     
  17. Poikanen

    Poikanen BoonDocker DS4100 850 E-TEC -18

    Ei ihan kelkkauni, mutta talviaiheinen kuitenkin. Näin unta että mulla katosi kaikki nastat hakkavitosista. Ei yhdestäkään pyörästä juuri enää nastoja löytyny. Unessa muistan ihmetelleeni pitkään tätä mysteeriä :)

    Samassa unessa mulla oli veli, jota ei hereillämaailmassa ole, joka lainasi minun kelkkakypärää ko osallistu johonki kelkkaskabaan. Sitten se sijottu kai viimiseksi ja heitti minun kypärän pitkin mäkeä ja miehän sille jouduin karehtumaan ko kypärä oli ihan naarmuilla. No ostin sitten semmosen hienon valkean toben potan tilalle. Huh.. On taas ollu levottomat unet ;D Ja olihan nuo ihan kelkka-aiheisiaki ko tarkemmin muisteli.
     
  18. JartsaCF6

    JartsaCF6 Polaris 600RR

    mie taas näin semmosta kelkkaunta että omistin kaikki 09 mallin uuet kelkat ,lastenkelkoista vuoristo kelkkoihin. sitte siihen meän pottupellolle oli jostaki ihmeenkaupalla ilmestyny jumalaton mäki. :D
     
  19. juice82

    juice82 R-evo 05´ 600 sdi

    Eipä sitä paljo muusta uneksita. Tääl etelässä melken ootta kelkkaunia ennemmi ku uni pillua. ;D
     
  20. Kallone_

    Kallone_ Well-Known Member

    Niimpä ;D :eek:
     

Suosittele tätä sivua