Kuulutko Kirkkoon?

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä Maunusjokke, 22/4/08.

?

Kyllä vai ei

  1. KYLLÄ

    198 vote(s)
    64.9%
  2. EI

    107 vote(s)
    35.1%
  1. arisal

    arisal Ski-Doo Summit T3 163" 2015

    Vs: Kuulutko Kirkkoon?

    En oo koskaan kuulunut enkä meinaa ikinä liittyäkään.Jos nyt leikitään vähän matematiikalla,niin päästään seuraavanlaiseen lopputulokseen.
    Jos vaikka aloitat työt opiskelujen jälkeen 23 vuotiaana ja tienaat seuraavat 42 vuotta keskimäärin 3500 euroa kuussa niin päästään seuraavanlaiseen tulokseen.Vuodessa ansiot12x3500 euroa=42000 euroa x 42 vuotta=1764000 euroa ja siitä vähennetään kirkollisveroa 1% niin päästään lopputulokseen 17640 euroa,eli elämäsi aikana maksat yli yhden kelkan hinnan kirkollis veroa ja kyseiseen summaan ei oo laskettu palkankorotuksia seuraavien 42:n vuoden aikana.
     
  2. Juso

    Juso Xterrain 850 -21

    Vs: Kuulutko Kirkkoon?

    Tuli erottua yli vuosi sitten.
     
  3. Janme

    Janme Well-Known Member

    Vs: Kuulutko Kirkkoon?

    Eipä ole tullu kuuluttua pitkään aikaan. Hulluutta maksaa tyhjästä, jos ei oikeasti usko. Vielä ku saatais tuo yhteisöveron maksu kirkoille pois. Naurettavinta on kyllä minusta kuulua kirkkoon, että sais kirkkohäät, voiko olla mitään enemmän tekopyhää. ;D

    Kesällä olin ristiäisissä ja seisoin kummirivissä virallisena haltijasetämiehenä. Eipä ollu papillakaan mitään tuota vastaan. Bestmäninä viime häissä luin raamatusta kumisevista ja helisevistä symbaaleista, ku aviopari sitä toivo.

    Diablon laulun sanoin: "...Take care of your soul, I'll take care of my own..."
     
  4. ruupanen

    ruupanen Lynx RE

    Vs: Kuulutko Kirkkoon?

    En kuulu. Erosin 4 vuotta sitten. Jeppe touhuista ei oo mitään muuta positiivista sanottavaa kuin ripari: siellä oli kiva vokotella tytöiltä pimppaa ja juuva kesken käynyttä kotikaljaa :D
     
  5. Migetzu

    Migetzu Well-Known Member

    Vs: Kuulutko Kirkkoon?

    Erottu on jo 8vuotta sitte. itellä kans vituttaa se uskonnon ainainen pakko tuputtaminen ja aina ruvetaan perustelemaan kirkkoon kuulimista hautapaikalla yms. itse maksan saman rahan ennemmin liitolle joka kuitenki neuvottelee palkankorotukset ja työehtosopimukset...
     
  6. Von Heinrich

    Von Heinrich Netti kelkkijä

    Vs: Kuulutko Kirkkoon?

    Paitsi jos kuulut metalliliittoon???
    Eka joka antaa periksi ja ainut liitto jolle kepaisi palkan alennus :eek:
     
  7. JK-80

    JK-80 Arctic cat xf 1100 turbo sp `12

    Vs: Kuulutko Kirkkoon?

    Juu en kuulu! Yli 800€ vuodessa säästää ku ei kuulu kirkkoon ja ei maksa tv lupaa :eek:
     
  8. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: Kuulutko Kirkkoon?

    Ite jos kuuluisin niin mieluummin kirkkoon ku mihinkään v.tun liittoon. Eipähän ole tarvinnu osallistua 24 vuotisen työuran aikana mihkään helevetin lakkoihin ;) Jaa niin, saimpahan aikanaan pomolta 20% palkankorotuksen ku muut oli lakossa ja minä töissä. Muut saivat jonku 1,5%:tin indeksikorotuksen :p
     
  9. Migetzu

    Migetzu Well-Known Member

    Vs: Kuulutko Kirkkoon?

    Pointtina tässä oli se, että itse olen saanut liitosta suuremman hyödyn jäsenmaksuun nähden. tarkoitan tällä sitä että jokaiselle on vapaus tunkea rahansa mihin haluaa. :D
    Sähköliittoon itse kuulun ja ei ainakaan siellä olla suostuttu palkan alennuksiin! :)
     
  10. yamahahihhuli

    yamahahihhuli ski-doo mxzx800r-13

    Vs: Kuulutko Kirkkoon?

    en ole ikinä ollu enkä ikinä tule kuulumaan.tuhkat saapi heittää tuuleen sopivan tunturin päältä ja mielummin talvella.
     
  11. Viper MCX

    Viper MCX SR Viper L-TX MCX. Warrior GT MCX. KG700.

    Vs: Kuulutko Kirkkoon?

    Mites Paikkari jos "alanliitto" saa neuvoteltua teille jotain "etua" kelpaako sulle ;)
    T (jonkunvuoden) liittoon maksanut ;)
     
  12. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: Kuulutko Kirkkoon?

    Reilu 10 vuotta tullu tehtyä itte itselle työehto sopimukset ja hyvät onkin ;)
     
  13. Porokone

    Porokone Well-Known Member

    Vs: Kuulutko Kirkkoon?

    Ja tiiäkkö paljon maksaa jos jää kiinni että on töllö muttei TV lupaa?

    800 € ;D
     
  14. Viper MCX

    Viper MCX SR Viper L-TX MCX. Warrior GT MCX. KG700.

    Vs: Kuulutko Kirkkoon?

    No se on sit toinen juttu ;)
    ymmärrät varmaan pointin !
     
  15. niku-80

    niku-80 lynx r-evo

    Vs: Kuulutko Kirkkoon?

    kyllähän sitä on koko pieni-ikä kirkkoon kuuluttu ???
     
  16. JK83

    JK83 Summitti ja kittycat

    Vs: Kuulutko Kirkkoon?

    Mitenpä siitä kiinni jäis kun kaksi karskia koiraa vartioi pihapiiriä. ;)
     

Suosittele tätä sivua