Revin viat

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä tompa, 28/10/06.

  1. Reima

    Reima Well-Known Member

    Ei ole ollut runkojen kanssa ongelmia. Sen sijaan joissain vuosimalleissa on ollut etupukin kestävyyden kanssa ongelmia. Se on tosin helppo vahvistaa.
     
  2. tovayryn

    tovayryn BDPA General Manager

    joo siitä mä luinki, mut tuossa joku myi sotkamossa 550f reviä ja siinä oli kaamee sepostus alla miks runko pitää vahvistaa jnejne

    linkki: http://www.nettimoto.com/700962

    ..vai uskooko tässä taas kaiken mitä lukee..
     
  3. Praaaaap

    Praaaaap SKS 146

    En oo tiennykkään että ketjut, rattaat ja remmi maksaa yli 900€ ???
     
  4. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    maksaa helpostiki, jos on 440:n luistoratas :)
     
  5. Saren

    Saren 700cc

    +800€ ovh tuolla rattaalla.. ::) :eek:
     
  6. Praaaaap

    Praaaaap SKS 146

    No niinpäs tietenki ;D Ihmettelinki jo vähän :D
     
  7. polle.

    polle. Ski-doo mxz 600ho sdi -05.

    Tämä nyt mikään vika ole, mutta kun näyttäis kaikki revi spesialistit täällä kulkevan niin ajattelin kysässä. Eli revissä kiinni rattaat kokoa 21 ja 43 ja ketjua vaihan niin mahtuuko 72 lenkkinen ketju nuiden välityksien kanssa. Ylähammasratashan on yhtä pienempi kuin vakio joka on 22.
     
  8. Naarma

    Naarma Well-Known Member

    mie onnistuin vastapattiin junttaamaan niin lujaa oman revin että eturunko meni vaihtoon ku alatukivarsien korvakot repesi irti ja runkoki vaurioitui..
     
  9. kangara

    kangara Ski Doo XP

    Ei taida ny ihan kaikki pitää tuossa paikkaansa, että mitä on tehtävä, et sillä pystyy yleensä ajamaan... ;D
     
  10. Nenone

    Nenone BC X-RS 146"

    Se taitaa olla sitä markkinointia :D
     
  11. kangara

    kangara Ski Doo XP

    Tuo myyjä myy vaikka oman äitinsä, mutta senkin "vahvistettuna" mallina. ;D

    Sorry offtopic, mut oli pakko :p ::)
     
  12. tovayryn

    tovayryn BDPA General Manager

    niin oon vähän kattonu ja tutustuin tuossa lisävaruste luetteloon niin nuo vahvikkeethan on vaan noita bolt on osia.. mitä x mallissa on kiinni jo valmiiks, minä maalainen ku luulin että nuo on jo jotain pro vahvistuksia mitä on hitsattu yms..
     
  13. Umpisenkulkija

    Umpisenkulkija Boondocker RE 850E-tec shorty -22

    Mulla hajos revistä (-06) kahvan lämppärit ja nyt mulla on uudet kahvat...niistä lähtee kolme johtoa, millaiset liittimet siinä on ja miten ne saadaan kiinni että ne ei pyöri stongassa, Kävisin kyllä itte kattoon ja varmaan ois paikallaanki mutta ko kelkka on mökillä ja osat täällä niitä tutkiskelin...
     
  14. Reima

    Reima Well-Known Member

    Mönkkäriin laitoin brp:n omat kahvat, näytti olevan samanlaiset kuin ski-doossakin. Ei niissä ollut väärin kytkemisen mahdollisuutta, liittimet oli sillä tavalla. Ja oli ne sen verran tiukat, ettei pyörimisen vaaraa ole. Päinvastoin, asennuksessa piti käyttää saippuaa.
    Ne hajoaa asennettaessa helposti, senkin takia kannattaa käyttää saippuaa. Jos ne jämähtää kesken asennuksen, niin siinähän sitä ollaan. Asennukseen on olemassa joku työkalukin, mutta käytin sopivaa hylsyä kahvan päässä.
     
  15. Umpisenkulkija

    Umpisenkulkija Boondocker RE 850E-tec shorty -22

    Kiitos neuvosta,Tuttu myyjä sanoi että laittaa jollain lakalla kiinni ettei pyörisi, mutta hankalahan son jos pittää liukastetta laittaa että menee paikalleen ;D
     
  16. SixSixOne

    SixSixOne Well-Known Member

    Jotku kiinnittää grippejä hiuslakalla. Luistavaa, mutta sticky kun kuivuu. Itsellä ei kokemuksia.
     
  17. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Toimi hienosti fillareissa... Joskin, keksittyäni käyttää kaikkivoipaa paineilmaa, ei oo tarvinnu liukasteita..
     
  18. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    se lakka toimii liukasteena asennusvaiheessa.
     
  19. Umpisenkulkija

    Umpisenkulkija Boondocker RE 850E-tec shorty -22

    Niinhän se toimii mutta onko siihen jotaki erityisen hyvää lakkaa olemassa tietäs mitä tuolta hyllystä ettis ;D
     
  20. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Ei sillä väliä oo. Ite oon laittanu sitä mitä on sattunu hyllysä olemaan, jos ei oo ollu lakkaa ni oon laittanu maalia eikä koskaan oo irronnu omia aikojaan.
     

Suosittele tätä sivua