RX1 WARRIOR KESKUSTELU

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Tuplaäksä, 13/11/07.

  1. Hk

    Hk venture -12 , polaris 1???

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    joo,öhlinseillä on.
     
  2. Tuplaäksä

    Tuplaäksä Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Oletteko laittanu korkeampaa raiseria warrioriin, miten korkeeta pystyy laittamaan että johdot ja vaijerit riittää ?
     
  3. Tuplaäksä

    Tuplaäksä Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    ???
     
  4. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Mulla on +2" sen jälkeen alkaa kirraamaan piuhat. Seisaaltaan soppeli itselle, mutta mutkissä joutuu roikkumaan hieman hankalasti. Pitäs joskus kokeilla "pivot" raiseria, jota saisi juurestakin kääntää hieman eteenpäin.
     
  5. Tuplaäksä

    Tuplaäksä Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Mitenkähän helppoa on jatkaa piuhoja tai saako mistään hankittua pitempiä versioita ? Ite mallailin niin tarviin kokonaismitaksi raiseriin n. 10 ".

    Oletko Reimond ratkaissu keulan keventymisen hanaa annetaessa miten, säädöillä vai .. ?
     
  6. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Ne sehän on helppo säätää sillä keulimisenestotangolla? Sitten tietty keventäminen ojiin hankaloituu.
     
  7. Tuplaäksä

    Tuplaäksä Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Parani huomattavasti, ootteko simmittäny öhlareita ?

    Onko kellään kokemusta wartsun kytkimestä, löytyykö siihen palikoita tai muuta kytkintä, kun meinaa olla liian hätänen kelekka tiukassa puunkierrossa eli 2 milliä kaasua niin ryntäilee liian topakasti kun pitoa löytyy telassa. 8)
     
  8. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Uhlhlhlmerrr, kysy vaikka "Pasi" nimiseltä jannulta.
     
  9. JusPi

    JusPi Sir.

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    http://www.ulmerracing.com/ ja eiku tilailemaan dollarin kurssi kun on sen verran alhaalla :) Meikä haluaa omaan pailakkaan nuo slydogin kääntöpyörät.
     
  10. Ragetti

    Ragetti Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    eikös warriorissa ole jo vakiona aika hyvä paketti, tarviiko raiseria?? Pystyykö ajaan seisaaltaan ja jos nostaa ylemmäs niin meneekö istaalteenajo hankalaksi? Ootko ollu tyytyväinen warrioriin? Mulla alako kiinnostaan ragen vaihto nytroon tai warrioriin kohta enempi ko naapurin vaimo!!
     
  11. Psolaris

    Psolaris 2x Ski-Doo Renegade

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Se on hyvä kelkka ja voimaa riittää :)
     
  12. Tuplaäksä

    Tuplaäksä Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Kyllä tankoo pitää korottaa ainakin mulle sopivammaks, seisaaltaan ajaessa pitää mennä selkä körmyssä nyt, enusko että istaaltaan ajaminen huononee tangon korotuksen takia.

    700 km ajettuna, kyllä olen tyytyväinen olluna warrioriin. Nythän sitä pitää ruveta modaamaan itelleen sopivaksi. Eikun kauppaan, kelekkoista kovia tarjouksia myyjillä, mutta ei kannata silti unohtaa sitä naapurin vaimoo. 8) ;D
     
  13. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    On niitä käytettynäkin hyviä yksilöitä tarjolla ;)
     
  14. Tuplaäksä

    Tuplaäksä Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Missä ?  ja menin ostaa uuven !!  :'(   :eek:   8)    ;D
     
  15. PSI

    PSI X-ride charged & JD 440 sportfire

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Olisi nyt myynnissä turbo warriori vm.2006 ajettu vähän päälle 3000km.(turbotettuna n.1000km)öhlärit ympäriinsä(telastossa sähkösäätönen)MCX HiBoost turbokitillä ja takomännillä,320hv,iceripper 32 nastamatto alla.Paikallaan kytkinkitti joka toimii reittiajossa ja mukaan
    myös toinen kitti esim.kiihdytykseen,8"billetti kääntöpyörät, yms.hyvä jokapaikan kelkka jos ei voimakaan lopukesken
    Ukkohallan DR-kisoissa 08.03.2008 meni 0-201m 6,8s lumilähtönä ja loppunopeus 186km/h.Virallisesti ajettu 2007 sodankylän speedrunissa 208km/h,pitemmillä välityksillä kulkee kyllä tarpeenvaatiessa lujempaakin.


    EI TELANPOTKIJOILLE,EIKÄ TURHAN KYSELIJÖILLE!

    Lisätietoja 0405471508 tai s.post/yv
     
  16. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Meillä on ton PSIn kanssa niitä jonossa
     
  17. noviisi

    noviisi Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Mulla oli kans Phazer ja vaihdoin sen 07 Warrior GT:hen jolla ajoin viime keväänä 3000km. Simmitin heti uutena iskarit (Jarkko Raivio / VK-Motors, todella hyvä simmikartta) samalla kun laitoin heti alle Öhlinssit keulaan ja PP:n sukset ja 32mm Camoplastin nastamaton ja tilasin Ulmerilta räätälöidyn kytkinsetin. Mielestäni kun kelkki on noinkin kallis niin ei kannata tehdä kompromisseja vaan laittaa heti parasta ja nauttia ajamisesta. Ainoa missä mokasin (säästin) oli etten ostanut Mountain Machinesin billetti-akselia ja kääntöpyöriä ja ne olivatkin ainoa kohta joka kelkasta rikkui etupukin lisäksi. Vahvistettu etupukki onkin kestänyt. Ajoni on kovaa, pääosin huonoa reittiä joten alusta on joutunut koville. Giantin reitit mm. ajoin läpi täysillä. Toinen kelkki (varsinainen patikkokelkkani) on REV 550 jossa WP:t ja PP:t ja se on raskaampi ajaa kuin Warrior. Ei tartte uskoa mutta ei tartte nauraakaan jos ei ole itse verrannut. Puolipitkä tela tekee ajosta paljon keveämpää kuin pätkällä ajaminen. Tela kun ei hae ihan jokaista monttua. Mulla on myös pätkä RX-1 GT jossa Öhlinssit ympäriinsä eikä se ole mielestäni ollenkaan yhtä hyvä kuin Warrior. Lisäksi Warriorissa on todella paljon enemmän pitoa matossa kuin pätkässä joka tuppaa vaan löymään sutia ja luistamaan jarrutuksissa. Itse en ole Warrioriin raiseria kaivannut vaikka esim Skidoossani käytän Summitin korokepalaa. Yhteenvetona paras kelkka jolla oon ajanut. Ainoa josta oon tykännyt läheskään niin paljon on Lyne RE.
     
  18. Tuplaäksä

    Tuplaäksä Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    JepJep Ulmerilta tilattu: Stage 2 kytkimen duunaus setti, 2" pivot ja upeet tuning pyörät alustaan eiku ootellaan.  8)





    ONSEMUUTENHYVÄTOIWARTSU
     
  19. Tuplaäksä

    Tuplaäksä Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

     
  20. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Jos tilasit kitin omalle painollesi ja ajotyylillesi niin niitä rikkoja et tarvi mihinkään (tai eihän ne nyt rikkoja ole vaan kytkimeen lisäpainoja)
     

Suosittele tätä sivua