ÄRRRÄn Revi

Keskustelun 'Esittele kelkkasi' on aloittanut käyttäjä ÄRRRÄ, 13/10/12.

  1. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Vs: ÄRRRÄn Revi

    Toisaalta kun vaihdoin tohon sdi:hin ne snoprot, niin päältäpäin ei erota orkkista ja snoprota toisistaan. Sisäpuolella on orkkiksessa joku leima enempi ja snoprossa taas se oma logonsa mutta muuten ne on sieltäkipuolelta kuin samasta muotista. Ja kyllä, mä katson aika tarkkaan. Oli mulla kuvatki niistä jossain rinnakkain.

    Mutta edelleen se orkkis on toki varma vaihtoehto. On vaan silleen hinnoteltuja että omiini en pistä. Wisecokin alkaa oleen mun makuun vähän ylihintanen, ne uudenmallin wisecot vielä painaaki syntisen paljon vrt vanhat.
     
  2. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: ÄRRRÄn Revi

    Mistä erottaa uudet ja vanhat? Onko ne eri nimellä? vai pitääkö päästä tekee suora vertailu ennen ku tietää?
     
  3. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Vs: ÄRRRÄn Revi

    Ne silkkipussissa myytävät on uutta mallia. Alapuolella koneistettuja pintoja ja pinnotettu ulkopuolelta. Ei noita oikeastaan muita missään enää oo kun noita on ollu jo jonkun aikaa noitakin. Joitaki harvinaisia malleja/kokoja löytyy aina joskus vanhanmallisia.
     
  4. aku

    aku Apex xtx + Phazer

    Vs: ÄRRRÄn Revi

    Samaa mieltä Yamppan kanssa, eroa ei juuri huomaa.
    Olen laittanut kyllä molempia(omaan alkuperäiset), mutta halukkaille snoproot ja yhtään mäntää ei ole hajonnut sen männän heikkouden vuoksi.(tokihan molempia hajoaa, mutta syyt on jotku muut kun männän heikkous ;))
     
  5. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: ÄRRRÄn Revi

    Ei oo ehtiny kelkalla ees ajelee ja heti on mäntäongelma. Ei ois pitäny ostaa koko skiidoa. ;D

    Pitäsköhän tehä niin että kaikessa hiljasuudessa laittaa jotku, ja sit ku hajoo ni kysyy muilta että mitkä siellä oli. ;)
     
  6. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Vs: ÄRRRÄn Revi

    Niin täähän ei oo kauheen yksinkertainen juttu. Ite vaan kertoilen omia kokemuksia näistä, olin itekki aika skeptinen aikanaan kyllä.
     
  7. pz491

    pz491 Yamaha Phazer II -91

    Vs: ÄRRRÄn Revi

    kalliimmissa männissä on oikia piiseosteisuus (mututuntumalla yli17%)
     
  8. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: ÄRRRÄn Revi

    Sepä tässä on ropleema ku ei osaa ite sanoo juuta eikä jaata. ??? Viisaampia yritän kuunnella mutta ku tulee ristiriitasta tietoo. Enkä tarkota että epäilisin sun puheita millään tavalla, tiiän että oot noita koneita joskus tainnu värkätä ;)
     
  9. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: ÄRRRÄn Revi

    Uskotko ettei juur kerro mitään mulle. :D
     
  10. kirurgi

    kirurgi Ski-Doo Mxz 600 sdi

    Vs: ÄRRRÄn Revi

    Taitaa olla paras kun kuule ajelet vaan.Eipähän oo mitään ongelmia kunhan et mene yli 40cm hankeen sillä matollas ;D
     
  11. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: ÄRRRÄn Revi

    Sama kai se minkä verran sitä lunta on joseei kelkka lähe edes käyntiin..muistelisin että joku revi oli aika hiljakseen heinäveden reissulla viime talvena. ;)
     
  12. kirurgi

    kirurgi Ski-Doo Mxz 600 sdi

    Vs: ÄRRRÄn Revi

    No no,äläpäs nyt.pistetään pakkasen piikkiin.
     
  13. x_bomber_x

    x_bomber_x Kattila

    Vs: ÄRRRÄn Revi

    Mittaa puristukset ensin katsoo sitten vasta niitä vaihtohommia. Näin minä tekisin itse ainakin..
     
  14. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Vs: ÄRRRÄn Revi

    8000km nurkilla rupee oleen sdi:hin kyllä ihan hyvä vaihtaa männät. On mennyt mäntiä jonku verran alle kympin kilometreillä. Puristuksista riippumatta.
     
  15. rmm

    rmm IQRsdi ja IQRR

    Vs: ÄRRRÄn Revi

    Ja sdi:hin sitten aina pinnotetut männät. Pinnottamattomat ei kestä 1000km.
     
  16. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: ÄRRRÄn Revi

    Kyllä ne männät vaihtoon menee vaikkei mitään vikaa tiedossa olekaan.

    Wössnerit noin 300e kaksi täydellistä mäntää. Melkolailla samoissa hinnoissa OEM-kaman kans.
     
  17. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: ÄRRRÄn Revi

    Tarjotaanko siihen pinnoittamatonta ja onkon se suoraan valmistajakohtaista vai löytyykö valmistajilta sekä pinnoitettua että pinnoittamatonat mäntää tuohon?
     
  18. rmm

    rmm IQRsdi ja IQRR

    Vs: ÄRRRÄn Revi

    Ainakin wisecolla tais olla molempia? Joku viisaampi varmaan osaa kertoa.

    Kaks konetta on meidän tallissa avattu, joissa oli pinnottamattomat. Toisella 800km ajettu toisella 900km. Molemmat oli valmiit.
     
  19. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Vs: ÄRRRÄn Revi

    Taitaa wisecotkin olla kaikki pinnoitettuja nykyään.

    Mites jos oem männät ja tarviketiivisteet niin säästäishän siinä jo aikas ison rahan jos tarviketiivistesarjan saa viidelläkympillä?
     
  20. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    Vs: ÄRRRÄn Revi

    OEM-mäntien tapin renkaat tulee orkkistiivistesatsin mukana, net saa ilmeisesti erikseen, jos tarviketiivistesatsin hommaa? Ja mistä kaikkea tää tarviketiivistesarja sisältää mukanaan, tulleeko kampuran stefatkin mukana? Orkkisetissä näköjään tulee myös uus termostaattikin, että hintaansa nähden siinä on myös vastikettakin. ;D
     

Suosittele tätä sivua