Arctic cat 2010

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä JariG_, 22/1/09.

  1. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Joo voihan ne protoja olla. Mutta moniko on menny parempaan suuntaan proto->tuotanto. ;D

    Eikös se viimevuoden proto CF1000:kin vetäny ku viimistäpäivää ja sitten tuotanto malli näyttää vakiona olevan turrurr röö tötötötöö. ;D
     
  2. 123456789

    123456789 Well-Known Member

    Jokainen joka haluaa kyseisen kelkan niin sen voi tilata ennakkoon suomeenkin !
     
  3. wolle

    wolle Speedot '15

    Niin voi, mutta hinta saattaa olla karu yllätys monelle :-\
     
  4. Zetori

    Zetori Guest

    Joo käytiinpä Kuusamossa kattomassa 2010 mallit. Pihalla oli vaan muutama malli ja esittelijää ei näy missään. Siinä aikamme seisokeltiin ja lähdettiin kun ei mitään tapahtunut. Ei taida tuolla menolla montaa kelkkaa saada myydyksi...
     
  5. proppu

    proppu Ac XF 9000 CC

    Joo on se vaan joka vuosi tuo sumekon touhu ihmeellistä,luulis että markkinointi puoleen kannattas satsata kun vertaa vaikka brp touhuihin,esittelypäivät ilmotetaan päivää aiemmin ja järjestetään semmosiin kellonaikoihin että vain työttömät tai tosi fanaatikot kerkiää perille :( välillä tuntuu että kelkkoja ei tosissaan haluta kaupatakkaan ???
    2010 malliston huutava puute suomessa on kyllä tuo 500snopro,moni puhkun ostaja sais siitä hyvän vaihtoehdon kelkaksi normikäyttöön pattisille reiteille,
    Mahtavasti oli muuten catti taas uudessa lehdessä esillä,ei ihmeemmin mainintoja :D
     
  6. JartsaCF6

    JartsaCF6 Polaris 600RR

    ihmettelen kyllä miksi Skiidot ja polarikset ovat aina parrasvaloissa mutta katti ei pahemmin lehdissä näy mitä olen lukenu  :-\ 2010 vuoden kelkoista rush on heti etusivulla. mutta missä 2010 katit ? ite ainaki ootan innolla että pääsen näitä 2010 kelkkoja koeajamaan. :p
     
  7. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

    Minkäs sille voi jos maahantuoja ei saa mitään aikaseksi. Nyt jos uutta kelkkaa olisin ostamassa lehtien perusteella ni ei se ainakaan katti ois...
     
  8. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    No mitäkä, mulle Polariskauppias ilmoitti koeajosta koeajojen päätyttyä :D

    Mutta joo, Brp sentään yrittää..
     
  9. proppu

    proppu Ac XF 9000 CC

    Joopa juupa,en oikein tiiä mutta joku helevatan "anticatismi" alan lehdistä paistaa kyllä läpi ja kyllä uutta brp(kelkkalehti)sanomaa  lukiessa tämä tunto vahvistui :-X
    Itelle on kyllä aivan sama millä kukanenkin ajelee mutta ois se mukava lukia (kun kerta lehden tilaa)muistakin uutuuksista kuin brp/polaris/yamaha  :mad:
    Catillakin kummiski uusi 800 mylly etc.etc.etc.(pärkkele :mad:)
    Joo ,tämä vissiin sensuroidaan mutta aivan sama  8)
    Joo otanpa muutaman oluen lisää-................................................
     
  10. VIPER

    VIPER Well-Known Member

    No joo, tuota olen itsekin ihmetellyt noissa ilmapumpuissa, ettei kehdata uhrata 2 min. ja säätää... Siis tuon lehden testissä. Jos maahantuoja on laiska, pitääkö itsekin olla laiska ja haukkua koko merkki? Taitaa olla tänä päivänä katti yksi varmimista merkeistä markkinoilla(vaikka se uskomattomalta) kuulostaakin. Itsellänikin on se "ac on p*ska"asenne kieltämättä vieläkin... Johtuen entisistä kissoista.
     
  11. proppu

    proppu Ac XF 9000 CC

     
  12. Elisa

    Elisa Administrator

    Noh. Päätoimittaja kommentoikoon itse halutessaan lisää aiheesta, mutta ei johdu ko. homma uusimmassa numerossa siitä, etteikö olisi mietitty ja koitettu olla tasapuolisia...
     
  13. proppu

    proppu Ac XF 9000 CC

    Jep,unta koteloon ja respektit rokki olalle..................
     
  14. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Jaa se veripää kattila kuskeilla taas ihistää ku ei oo lintoista kuvia lehessä. Voi ristus saatana!
     
  15. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Fiksu säästää ja ostaa valmiiksi laatuosilla ja kokemuksella pimpatun käytetyn.
    Esim: http://www.nettimoto.com/704877
    Konna homma ettei näihin tartuta, eiköhön tossa oo boondocker vailla uutta kuskia!
     
  16. proppu

    proppu Ac XF 9000 CC

    Aivan sama ja ei ahista vaikkei mainita katiskoista mitään ,otahan olvia ;D(en minä valita vaan kyrsiihän se...)
     
  17. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Moniko teistä on ostanu kelkan lehessä olevan mainoksen perusteella?

    Tai testin?
     
  18. JartsaCF6

    JartsaCF6 Polaris 600RR

    mie en kyllä lehden perusteella oo ostanu mutta mitä arvosteluja lukenu täältä foorumeilta niiin sen perusteella ja oon tyytyväinen ostokseen kyllä. :)
     
  19. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Ei niiin vanhoja lehtiä enää oo olemassakaan jossa mun kelkkojen testit olis luettavassa kunnossa..
     
  20. Lyynetec

    Lyynetec Well-Known Member

    Epäilen että tuo cattien vähäinen esiintyminen lehdissä on kiinni enemmän maahantuojan ja jälleenmyyjien omaa saamattomuutta. Lehti varmaan ottaa aiheeksi sellaiset merkit joita tarjotaan ajoon, eikä joudu kerjäämään. Catin iskareiden pehmeyden voi laittaa ihan maahantuojan piikkiin. Mitä eivät omaa laiskuuttaan säädä valmiiksi jäykemmälle. Jos yhden säätöjä muuttaa, niin sen jälkeen jokainen pitää säätää kohdilleen ja se tietää aika tuhottomasti lisää työtä. Varmaan testeissä pitäisi vaihtaa skidoon penkki kun se ei ole oikein testaajien mieleen.
     

Suosittele tätä sivua