Polaris Indy 800 SP ES LE -14 -->

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Waltsu83, 21/3/13.

  1. akipalola

    akipalola Well-Known Member

    Vs: Polaris Indy 800 SP ES LE -14 -->

    Itellä sama homma ei jaksanu startti pyörähtää. Nykäsemällä käyntiin. Annoin n 5 min paikallaan käydä tyhjä käyntiä. ja sit lähdin ajamaan ajoin eka kilometrit nätisti. Ja sit aloin antaa koneelle kunnolla kieroksia niin kelkka ei jaksanu kulkea ku vajaa 100km/h ja ei jaksanu ottaa kunnolla kieroksia. Pysähdyin ja annoin käydä vähän aikaa tyhjä käynnillä sit sen jälkeen kelkka toimi oikein. Kelkka on 600 indy
     
  2. veltsu73

    veltsu73 650 matryx 137 2021

    Vs: Polaris Indy 800 SP ES LE -14 -->

    hmm aika hämärä vika ???
    mulla kyllä pyöritti startti va se löi tyhjää.dragonissa ei kertakaan ollu moista vikaa..
    26 asteen pakassessa tosin ei jaksanu enää startata ;D mut se on eri tarina..
    takuu huoltoon tuo täytyy kiikuttaa jahka nämä piiiitkät pyhät on taputeltu ::)
     
  3. akipalola

    akipalola Well-Known Member

    Vs: Polaris Indy 800 SP ES LE -14 -->

    Kyllä mulla sitten lähti startilla käyntiin ku olin ajellu n 30km. Akun kyllä vasta latannu täyteen. Itekki ihmettelin et mikä iski kelkkaan ku ei jaksa kulkea. Mietin et menikö tulppa. Pitää vaihtaa uudet tulpat laitan nuot championin tulpat. Itelläkin koneella vasta ajettu vajaa 700km
     
  4. TmMp

    TmMp Well-Known Member

    Vs: Polaris Indy 800 SP ES LE -14 -->

    Mullakin oli tuossa kuussatasessa samoja oireita toissa talvena. Tulppien vaihdolla lähti käyntiin ja korjautui kun sai kunnolla kenkää. ;D ;D
    Lienee joku paikka jäätynyt, oli avokärryssä ja jonkun matkaa takana kun vika ilmeni.

    Ngk tulpat vaihdoin kun noita champpioneja ei tahdo löytää, nytten ruuvasin Denson kynttilät paikalleen.
     
  5. amiantt

    amiantt INDY 600

    Vs: Polaris Indy 800 SP ES LE -14 -->

    Jep saman teki mun 600 kun toymanilla. Akun varaus liian alhainen bendix ei saa tarpeeksi vauhtia tms. Lähti hyvin käyntiin taas kun latasi akun täyteen.
     
  6. veltsu73

    veltsu73 650 matryx 137 2021

    Vs: Polaris Indy 800 SP ES LE -14 -->

    jaa onko jenkki boy laittanu pasha akun..
    Ihan oli viikon ajun jäliltä mulla mopo.. ei ole tullu katottua minkä tekele lie.ja kesän oli kengät irti :D
     
  7. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: Polaris Indy 800 SP ES LE -14 -->

    Ei ollu kyllä viime talvena mitään tuon suuntasia ongelmia indyssä vaikka mikä pakkanen oli, vai eikö sitä pakkasta vaan ollu tarpeeksi.
     
  8. päristelijä

    päristelijä Apex xtx

    Vs: Polaris Indy 800 SP ES LE -14 -->

    Samaa startin tyhjän pyöritystä oli mullaki nyt kun oli yli 20pakkasta mut ei kannata huolestua samaa vikkaa ollu mulla muissaki merkeissä.
    Onko kukaan tietonen mistä muusta mallista näihi passaa iskarit?
    Passaako russista eteen ja mistä taakse?
     
  9. akipalola

    akipalola Well-Known Member

    Vs: Polaris Indy 800 SP ES LE -14 -->

    Mullaki viime talven pelasi hyvin tuo stratti. Taitaa tuo akku olla että se ei ole enää niin tehokas. Itekki latasin akun täyteen pakkasta oli vajaa 20 astetta ei jaksanu kunnolla pyörähtää.
     
  10. Pöllikuski

    Pöllikuski Well-Known Member

    Vs: Polaris Indy 800 SP ES LE -14 -->

    Kyllä se on vaan niin ,että aina ku kelekka on seisonu kovemmassa pakkasessa,niin älkää koittako etes startilla vaan vetäkää suosiolla narusta kampe tulille.Sitten se jo yleensä ekan stopin jälkeen lähtee startista,ku ei oo enää jokapaikka ankkana.Mutta jos haluaa lisäkustannuksia,niin eiku vaan pakkasilla ensimmäisenä starttia polttamaan ja kisapuolellahan tuo startti on aivan turha. :)
     
  11. veltsu73

    veltsu73 650 matryx 137 2021

    Vs: Polaris Indy 800 SP ES LE -14 -->

    joo joo..eikö nämä startilliset ole just sitä varten että ei tarvii ripuliranteiden eikä selkä vaivaisten repiä narusta ::)
    no asiaan vielä sen verran ett 09 dragoni ei kurnuttanu starttiaan ikinä..
    26asteen pakkasessa ei jaksanu pyörittää :-X
    kuumailmapuhaltimella ku lämmitti motia akkua ja starttia jo hörähti tulille..
     
  12. Pöllikuski

    Pöllikuski Well-Known Member

    Vs: Polaris Indy 800 SP ES LE -14 -->

    Kuumailimapuhallin taskussako työ nykysin ajelette?Pitkä roikkaki pitää olla,että joka korvessa virtaa saa siihen puhaltimeen ja miten jaksaa ajaa jos ei saa nykäsemällä vehettä tulille? ;D
     
  13. päristelijä

    päristelijä Apex xtx

    Vs: Polaris Indy 800 SP ES LE -14 -->

    Mulla on pikkunen agrekaatti tarakalla siit saa virtaa :)
     
  14. TmMp

    TmMp Well-Known Member

    Vs: Polaris Indy 800 SP ES LE -14 -->

    ... ja ennen kaikkea sitä akkua kannattaakin lämmittää sillä kuumailmapuhaltimella ;D ;D
     
  15. veltsu73

    veltsu73 650 matryx 137 2021

    Vs: Polaris Indy 800 SP ES LE -14 -->

    no satuin saatana kertomaan yhen tapauksen.ja jaksan vetästä romuni käyntiin

    van taitaa täällä olla turha kommentoida mitään
     
  16. päristelijä

    päristelijä Apex xtx

    Vs: Polaris Indy 800 SP ES LE -14 -->

    Palijoko vakiokoropala on korkea 2vai3 tuumaa?
     
  17. BlackJack

    BlackJack Well-Known Member

    Vs: Polaris Indy 800 SP ES LE -14 -->

    Kertokaahan mielipidettä. Sain varsin hyvän vaihtotarjouksen ko. kelkkaan (nykyinen Apex xtx vm-11). Kannattaako vaihto? Oma ajo pääosin reiteillä ja aika paljon patikkoa sattuu yleensä tielle. Toinen vaihtoehto on Lynx 600 RE vm-12/13. Näihin ei ole kyllä vaihtotarjoukset ainakaan vielä ollut oikein linjassa.

    Onko tuo Polaris verrattavissa Lynx:iin millään lailla? Pitäisi suurin piirtein pysyä Lynxien perässä mutta edelle ei tarvi mennä eikä ole mahdollisuutta edes omilla taidoilla/kunnolla.

    Iskarit ei tietenkään mitkään huiput ole mutta jos pärjäisi loppukauden ja yrittäisi hankkia paremmat käytettynä. Alustasta ilmeisesti saa ihan hyvän kun laittaa totaltekit alle. Onko silloin verrattavissa RE:hen jossa vakio Kybit?
     
  18. -P-

    -P- Nytro XTX TTX

    Vs: Polaris Indy 800 SP ES LE -14 -->

    Minä ajoin peräkkäin -14 Indy SP ES ja sitten seuraavana viikonloppuna -14 RE:n, lähestulkoon sama oli matka ja aika ja keskivauhti kilsan erolla.

    Aivan poikki olin Lynellä ajon jälkeen, Indyn jälkeen ois vielä tehny mieli jatkaa ajoa...
    Tietty muuttujiakin on, mutta ainakin minulle Indy sopii, kun tykkään tarkasta ja vakaasta keulasta. Meikän vauhille Indyyn saatavat iskarit riittää kyllä ja jotenkin se Indyn voimalinja vaan hakkasi 100-0 Lynxin voimalinjan. Kulutus oli Indyllä vajaat pari litraa kovempi.

    Mietiskelin itekkin kovin, että josko ottais tarjouksen Indyyn, kun noita nyt "halvalla" saa.

    -P-
     
  19. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: Polaris Indy 800 SP ES LE -14 -->

    Tuosta ajamisen keveydestä olen kyllä eri mieltä. Indy repii ja pomppii sinnetänne paljon enemmän ku lyne jonka jousitus on parempi ja käytös muutenkin vakaampaa. Indystä kokemusta vajaa 3000km ja lynestä joku 1200km. Hintaansa nähden indy on hyvä peli, vaatii toki rahaa muutoksiinkin joista tarinaa tuolla aiemmin.
     
  20. päristelijä

    päristelijä Apex xtx

    Vs: Polaris Indy 800 SP ES LE -14 -->

    Vetelähä tuo alusta on vakio foxeilla mut ainakin mun ajoon riittää kunhan vähän simmitän ekka huollon yhteydessä ja mulla kuitenki painoa jotain 0,15tonnia keulaan tarttee foxeihin vaihtaa pikkusen jäykemmät jouset ni ei makaa ennää nii nokallaan ja tulee kantavuutta lisää. Viime kevään ajelin 800etecillä ja tuntus et enemmän oli voimaa etecissä mut sekin voi vaan tuntua ku siin oli 44mm matto polle taitaa olla herkempi ja paremmin polle etenee umpisessa mulla aikoinaan oli vm.10 600 xtrim ni ei silläkään päässy noin hyvin ummella mitä tuolla pollella :).
    En ole katunu ostosta! Mittarissa taitaa olla nyt niinkin paljon ku 120km :)
     

Suosittele tätä sivua