Ski-Doo MXZ X-RS 600 E-TEC 2010

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä janzi, 9/1/10.

  1. mapä

    mapä Ski-doo RS-20

    Vs: Ski-Doo MXZ X-RS 600 E-TEC 2010

    Tulipa tuossa tällepäivää turrattua oikein urakalla hötylumessa,ja sama homma ei käänny mihinkään.Oottako vaihtanu suksia ja millasiin?Tuleeko PP liian raskaaksi,vai miten?
     
  2. MXZx 440

    MXZx 440 Ski-Doo Iron Dog -19

    Vs: Ski-Doo MXZ X-RS 600 E-TEC 2010

    PP:t alle, ylimääräiset evät suksista pois...
     
  3. s60power

    s60power Well-Known Member

    Vs: Ski-Doo MXZ X-RS 600 E-TEC 2010

    tai slt. ei tarvi ku asentaa ja ajaa. ei vikuroi, käntyy hyvin, ei raskas, ei terävä.
     
  4. juhahy

    juhahy SkiDoo FreeRide 154 -14

    Vs: Ski-Doo MXZ X-RS 600 E-TEC 2010

    Itellä ny PP:t alla,mutta oisin melkein valmis vaihtaan SLT:hen.. SLT:t oli parempi kompromissi..
    Tosi hyvät kyllä PP:t on ny,ku lunta on tullu hyvin(meillä jo 3pv peräkkäin) Vähän se helpotti jäykkyyteen,ku löysäs etupukin remmiä pykälän.Ei niin raskas,mutta vähän "kulmikas" kuiteskin ajaa mutkassa. Alla 44 matto,ni sekin tietty pikkusen puskee..
    Mutta/Eli, huomattava parannus oem.verrattuna PP:t on.Jos hollilla on,ni kannattaa kokeilla. Paremmin on ainaski tarjouksia powdereista,ku SLT:istä. Toki muutkin sivakoita tekkee
     
  5. MXZx 440

    MXZx 440 Ski-Doo Iron Dog -19

    Vs: Ski-Doo MXZ X-RS 600 E-TEC 2010

    Nojoo SLT:t on kevyet ajaa, mutta itse pidän vähän yliohjaavasta kelkasta. Mulla on vakiomatto tällä hetkellä ja SLT:t alla, silti puuterissa aliohjaa. Lähinnä tiukoissa mutkissa. Aion laittaa 44 maton ja PP:t.
    Mä voin muuten myydä nuo SLT:t pois. Mustat keltaisilla lenkeillä. Pistäkää YV:tä.

    Jottei tää topicci mee ihan offiks, niin puhutaan vähän kelkistä. ;)

    Mä oon ottanu konehuoneesta kaikki ylimääräiset muovihärpäkket pois, samoin kuomujen pinnoilta vaahtomuovi eristeet. Kuomuihin oon porannu muutaman reijän änkän ja vartsun puolelle. Melutaso ei oo merkittävästi noussu. Musta on parempi, et kone saa happea tarpeeks, eli ei suotta kuumene. Keulan reikiin laitan meshikangasta, ettei konehuone tule täyteen lunta umpisen kikkailussa.
     
  6. YT

    YT Well-Known Member

    Vs: Ski-Doo MXZ X-RS 600 E-TEC 2010

    LOW OIL
    LOW BATT

    Mitähän lie sekoilee? ???

    Ai niin, sammutusnappi ei toimi.
     
  7. äksä

    äksä New Member

    Vs: Ski-Doo MXZ X-RS 600 E-TEC 2010

    Slydog Powder Houndit toimii kans loistavasti! Yhtä leveä kuin powder pro mutta ei niin ottava polanteella.
     
  8. Jontte

    Jontte Ski-doo Mxz RS -13

    Vs: Ski-Doo MXZ X-RS 600 E-TEC 2010

    Juu tulipa tänään testattua mitä tuo mittari näyttää liikoja ;D 15km/h gepsin mukaan saa vähentää kelkan mittarin nopeudesta :eek: kun huippuja testataan,ainakin näin 38 matolla tekee ::)

    100 kun ajaa kelkan mittarin mukaan, niin mennään oikeasti 90km/h ;D
     
  9. MXZx 440

    MXZx 440 Ski-Doo Iron Dog -19

    Vs: Ski-Doo MXZ X-RS 600 E-TEC 2010

    Nyt kilsoja takana noin 400 ja kokemukset vaan positiivisia! Alla 44mm Snow-X matto ja PP sukset. Nyt kiihtyy, pysähtyy ja kääntyy! Ohjaus ei oo raskas, tosin keli aika puuterii, mutta silti tuntuu kevyemmältä kuin mitä rs, missä oli samat palikat.
    Kytkentäkierrokset nostettu 3800 ja välitys 23-45... ;)

    Blingfactorilta QRS:ään muovisen säätöruuvin tilalle metallinen...ei säädöt muutu ajonaikana... :p

    Vielä iskarit säätöihin, vaikka ei nuo vakiosäädöt ihan metässä oo.
     
  10. Jontte

    Jontte Ski-doo Mxz RS -13

    Vs: Ski-Doo MXZ X-RS 600 E-TEC 2010

    Itsellä tuntuu ettei voimansiirtoa saa oikee pelittämään millään ::) pehmeällä ei jaksa 8000 kiertää sit ku rampit nostaa 3:lle niin sit kiertää yli kun tullaan kovalle :eek: 38 matto alla ja välitys 24/45,vois tiete kokeilla täs 23 mitä se siitä sanoo vai joutuneeko jotaki palikkaa vaihtamaan tuosta sit ;) vaan kovan työn takana tuntuu olevan et sais lähtöjä tuoho vehkeeseen ???
     
  11. Ju$$1

    Ju$$1 X-RS + RS -12

    Vs: Ski-Doo MXZ X-RS 600 E-TEC 2010

    HUIHAI!! Aamulla vein ekotykin pajalle moottoriongelmiin liittyen jo neljännen kerran..matkamittari lähentelee "JO" 1400km lukemaa. :mad: Kuukauden aikana saanu ajettua 60km. Autoon tullu sitäki enemmän kuskatessa tuota keksintöä. Ei oikeen jaksa naurattaa.

    Täytyy sanoa että jos vit**uksen kuolis, niin henki ois jo menny.
     
  12. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    Vs: Ski-Doo MXZ X-RS 600 E-TEC 2010

    Voi helekatti, jo on hommaa. Ei muuta kuin soittoa kuluttajavirastoon, sieltä tulee selvät nuotit liikkeelle/maahantuojalle.

    Alat vain vaatimaan korvauksia polttoainekuluista, jotka ovat tulleet kelkan huollossa käyttämisestä. Kuluttajasuojalakikin jo sanoo, että takuukorjauksista kuluttajalle aiheutuvat kustannukset tulee olla 0€.
     
  13. MXZx 440

    MXZx 440 Ski-Doo Iron Dog -19

    Vs: Ski-Doo MXZ X-RS 600 E-TEC 2010

    QRS:n helix syöttää remmiä rajusti. Ite tilasin http://www.kjmotorsports.com/store/index.php?cPath=67&sort=2a&page=2 ton muuttuvakulmasen helix:n. Sit saa kytkimen mieleiseks. Mulla aika hyvin tosin toimii noilla edellisillä muutoksilla... :p
     
  14. Jontte

    Jontte Ski-doo Mxz RS -13

    Vs: Ski-Doo MXZ X-RS 600 E-TEC 2010

    Hmm liekkö piti kohta itsellekki moinen tilata kun meinaa hermot jo mennä voimansiirron suhteen :mad:
     
  15. Jontte

    Jontte Ski-doo Mxz RS -13

    Vs: Ski-Doo MXZ X-RS 600 E-TEC 2010

    Miten se toimii,jaksaako ummella kiertää 8000? entä miten huipuissa kun iso vaihde menee silmään et pysyykö ne kierrokset sielä 8000 puolella? ::)
    Kun ei itsellä pelaa 47/44 helixillä tuon 23 yläpyöränkaan kanssa,et vika täytyy olla variaattoreissa,joko helixi on väärä taikka vaatii jäykemmän jousen kakkoseen taikka sit kytkimen palikat on väärät ::)
     
  16. janzi

    janzi Member

    Vs: Ski-Doo MXZ X-RS 600 E-TEC 2010

    Itse olen ajanut kohta yli 750km ;) ja minkäänlaista merkki tai varotus valoo ei ole tullut vielä kertakaan justiinsa viime viikolla kelkka oli 500km huollossa ja kelkassa ei ollut mitään moittimista muuta kuin ne "vakiosukset" jotka vois vaikka laittaa enemmin potkukelkkaan .. :eek:
     
  17. Kiiduu

    Kiiduu Guest

    Vs: Ski-Doo MXZ X-RS 600 E-TEC 2010

    Sellanen ongelma ilmeni että kierrokset jää huutamaan 3000 noin 6 sekunniks, ja sitten vasta laskee normi tyhjäkäynnille. Kellään tietoa mikä mättää? :-\
     
  18. YT

    YT Well-Known Member

    Vs: Ski-Doo MXZ X-RS 600 E-TEC 2010

    Mulla tekee ihan samalla tavalla.
     
  19. Kiiduu

    Kiiduu Guest

    Vs: Ski-Doo MXZ X-RS 600 E-TEC 2010

    Onko se tehny sitä sulla uudesta asti?
     
  20. MXZx 440

    MXZx 440 Ski-Doo Iron Dog -19

    Vs: Ski-Doo MXZ X-RS 600 E-TEC 2010


    Ei mitään vikaa....kuuluu etec myllyihin! Nii tekee mullakin...
     

Suosittele tätä sivua