Yamaha Sidewinder 2017 ->

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Pasi, 1/3/16.

  1. Jolle23

    Jolle23 Well-Known Member

    Onkos se 500 vai 1000km kohdalla huolto kampppeessa ja tehdäänkö suurempia toimenpiteitä näissä kohin?
     
  2. Fiiberi

    Fiiberi Wintage Weikko

    Ykköshuolto 800 km, sen jälkeen 4000 km tai kerran kaudessa.
    Ykköshuolto on perushuolto, niinkuin kaikki muutkin aina ensimmäiseen venttiilinvälyksen säätöön siellä 40 000km nurkilla.
     
    Jolle23, Hemikoo, FFoxi ja 2 muut tykkäävät tästä.
  3. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Mulla oli käyä sama hommma Viperissä. Ihmettelin ku metässä alako olkavarsi ihmeellisesti lonksumaan mutta sentään ajoissa hoksin kiristää. Ei ollu kaukana että kävi Värjärit.
     
    Värjäri tykkää tästä.
  4. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Alakas olemhan Wintteri reissukunnossa. On se koko perhana ellei tolla osaa kotia:D
    Vielä häätyy viiä etupukin iskari hoitoon ni ei tarvii Carrillon alvariinsa topata tupakille:oops: IMG_20180310_143527.jpg IMG_20180310_165817.jpg
     
    fleec, tigu ja Zombie tykkäävät tästä.
  5. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Ei sillä 250hp:llä kuuhun mennä tuollakaan laitteella, jauhan samaa matraa kyllästymiseen saakka, laita viperi ja siihen mcx270 kitti niin hauskuus on ihan eri planeetalta.

    Olen ajanut kaikkia remmejä mitä vaan on tallista löytynyt, olen heittänyt hanskat jo tiskiin tämän paskan kanssa, ei ole vaikutusta vaikka mitä tekee, olen kokeillut varmaan 100 eri variaatiota tuohon voimalinjaan ja kaikki aivan turhaan, olen tullut siihen tulokseen että jokin muu on näissä kauttaaltaan vikana jo tehtaalta lähtiessään josta ongelmat remmeissä johtuu, en vaan keksi eikä muutkaan tunnu keksivän mikä se on. Katse suunnattu jo tulevaisuuteen, olkoon ohikausi tämä. Ei vaan jaksa enää taistella enempää.

    Jos sulla on nuo pyramiidi putket revennyt niin minun putket odottaa noutoa, ota ne ja tiluuta minulle uudet, minä pärjään noillakin tämän romun kanssa eikä tule suru puseroon vaikka sen takia kausi loppuisi vaikka heti.

    Aikanaan sanoin kun luovuin yamahasta että paljon pitää virrata vettä Kajaanin joessa että laitan Yamahan ja 7 vuotta kului ensimmäisellä kerralla kunnes erehdyin sormeni sotkemaan -07 Phazeriin, sitä iloa kesti reilut 500km ennenkuin luovutin ja päätin ettei ikinä enää mutta Viperi pelasti tilanteen mutta nyt ollaan taas niin kiinni umpipaskassa. Ei vaan voi sanoa luopuvansa Yamahasta kun Vipexi odottaa pihassa omaa aikaansa ja R1:nen tallissa mutta ei minulle vittu sidewinderiä enää kukaan saa myydyksi se jos jokin on ihan varma, jospa tämä lupaus pitäisi paikkansa edes.
     
  6. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    276Cx niinkuin kuvasta näkyy. Just laitoin paikalleen, eli ei ole kokemuksia, mutta väittäisin että pelaa. Virran otin suoraan akulta. Jämsän navigointivaruste myy noita ja laittaa kelkkareitit halutessa valmiiksi.
     
  7. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Huhhuh, toivottavasti doodoo löytää laitteen joka pysyy kasassa.
     
    T.F.K tykkää tästä.
  8. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Tuollaista en usko tapahtuvan edes kauneimmissa unissanikaan mutta kun selviäisi kohtuudella niin riittäisi minulle.
     
  9. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Alkaa olla liki 600 mittarissa, orkkisremmi käytössä, voimalinja ei kuumu, kiihtyy ja kulkee ihan tarpeeksi.
    141/57 matolla, kulutus täällä Kainuun reitillä 16,5-18 välissä, pappavauhtia ajelen.
    Vakiohan tuo tietysti ei ole voimalinjan puolesta.
     
    kojootti, Värjäri ja K9Pro tykkäävät tästä.
  10. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Kattoppa onko Hanski laittanu Winderin:). Mulla alkaa kans motti tulemaan hereämmäksi. Tännää käväs jo mieles että oppoppop, voima puhuu! :D. No pian sitä tehoa varmaan kaipaa lisää...
     
  11. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Tänään sata kilometriä kahdella turbolla ja vanhukseen vain ilmaantu vikoja, tosin joutui köröttelemään kun winderin alusta tuntuu liian löysältä vaikka samat säädöt kuin viime talvena, liekkö ollunna lihapöydän ääressä meikäläinen kun pohjaa niin pahasti että pahimmilla pohjasi kaikki, siis ihan kaikki, iskarit selkärankaja niska, kaikenlisäksi hampaatkin kalahti yhteen niin että kipesti ja säikähdin jo hieman että kävi pahemmin mutta körötellen päästiin kotiin.

    On se vaan säälittävää kun ajelin järvellä mittarinopeutta 120/kmh ja rx1 meni sukset sujahtamalla ohi, itku meinas päästä. Pirun liukasta joka kurvissa, piikitkö ne pitää alkaa pulttaamaan seuraavaksi
     
  12. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Oikea matto nuille kiemuroille tuohonkin cobran icepeak, pitää ja kulkee hereästi.
     
  13. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Nyt jos jollakin viperi yms miehellä himottaa Sidewinder niin alataan hieromaan kauppoja, mcx 270 kitistä vain plussaa.

    https://www.nettimoto.com/2244876

    Sieltä se helmi löytyy, rohkeasti vaan luuri käteen ja kauppoja hieromaan.
     
  14. fleec

    fleec Well-Known Member

    Cobran 41 icepeak on kyllä huippu matto reittipenailuun ja toimi Apexissa tosi hyvin ja tehostaa sitten liukujen voiteluakin aika hyvin.
     
  15. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Kait se on mullakin rikki tuo peli kun lapsen kanssa 2-päällä pääsen tuohon kulutukseen just ja just sekä ajo melkein ilman pumppaamisia koska reitit niin suorat ja ennakoitavissa vuosien kokemuksella 45-60kmh 30km sekä järvellä 10km pari-kolme kunnon tuuttausta lapsen mieleksi ja taas tasakaasulla 60lasissa 15km reitillä vai onko tuo 44mm matto niin huono kun vipereissä 41cobra-->44backcoutry 2-3l nousi kulutus ensin kuulin että siinäkin vain kahvan asento ratkaisi mutta kelkan nykyomistajakin sanoo ettei mee pienellä millään.
     
  16. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Hyvä ois mainostaa että täysin läpikäyty useamman kerran :D
     
  17. AMasa

    AMasa Well-Known Member

    Mulla kävi samat aikanaan Nytrossa. Siinä on muuten reitillä hetken aikaa ohjelmaa, ku löysää täydestä laukasta.
     
    janzka ja FFoxi tykkäävät tästä.
  18. kojootti

    kojootti yamaha sidewinder

    uusi yammu.JPG uusi yammu.JPG tulipahan laitettua tälläinen vielä tälle kaudelle...
     
    Hemikoo, Antsake, Zombie ja 3 muut tykkäävät tästä.
  19. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

  20. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

Suosittele tätä sivua