Yamaha Sidewinder 2017 ->

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Pasi, 1/3/16.

  1. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Jos 1500km ajettu ja sinun ajopätkiä on katsonut, niin onko tuo mikään ihme vaikka remmi tai pari menisikin. Minun mielestä aivan hyväksyttävää, kun ottaa huomioon +200hp tehot ja vetoja on. Eikä nuo jammun remmit kalliita edes ole. En tosin tiedä mitä se tähän SW:hen maksaa, mutta Viperiin oli 119€ alkuperäinen, kun varalle yhden ostin.
     
  2. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    140 euroa oli paikallisessa tuo remmi. Siinä on remmillä hinta kohillaan, minusta remmien ei pitäis maksaa yli 150 euroa missään tapauksessa.
     
    Rautane, Seiti, petes88 ja 2 muut tykkäävät tästä.
  3. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    No ei tarvis enempää maksaa. Ainakaan, jos niitä menee rikki yhtään tiheämpään.

    Mutta ei remmeistä sen enempää ;)
     
  4. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Mistä olet nyt tilannut remmejä, koitin muutama päivä sitten etsiä mutta ei näkynyt hyviä tarjouksia missään tähän hätään.
     
  5. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Ebaysta vilkaisin tarjontaa, niin on vain hinnat jenkeissä kohdallaan. 8dn remmit alta 50€/kpl :eek: Tuohon alvit + postit = 80€ remmi kotiin.
     
  6. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Löytyy 70e:llakin mutta tuo tuo joittenkin käyttämä Global Shipping Program on ihan hanurista kun vetäävät niin paljon välistä.
     
  7. petes88

    petes88 Well-Known Member

    No on se mukava ku joillaki merkeillä mennee takkuuseen.. Itellä vissiin sitte väärä merkki:( tai siis mullahan ei oo remmejä menny onneksi ku non näihin pålleihin nii halapojaki mutta muilla vastaavan merkin omistajilla on tainnu mennä ja ite en ainakaan ole kuullu että oisivat takkuuseen saaneet niitä??
     
  8. Zanne81

    Zanne81 Axys Pro rmk 155

    Sekö on väärä merkki kun ei ole remmiäkään mennyt?? o_O
     
  9. petes88

    petes88 Well-Known Member

    Öö sanoinko mie nii?!? Lukemisen ymmärtäminen on joskus yllättävän vaikeaa:rolleyes::D

    Yleisesti ny vain meinasi että pollella ei palio takkuuseen annella miltei 300e hihinoja vaikka niitä mennee ja on menny usiampiaki paskaksi... Mutta son hienoa minusta että johonki muihin näemmä annetaan ja kyllä itteä vituttais jos nuita joka reissu menis... Onneksi ei oo menny..
     
    FFoxi tykkää tästä.
  10. Värjäri

    Värjäri Well-Known Member

    Onko kukaan hukannu ajossa olkavaren päässä olevaa pulttia? o_O:D
    Vähän nyppii kun ei tiedä naksuko poikki vai varisiko itekseen mettään...
    Ei tule mieleen että olis oikein osunutkaan mihinkään.

    Onpahan taas yksi ominaisuus mitä ei ole @DooDoo kokeillu ? :cool:
    Sullahan on tosin eri keula siinä keksinnössä...

    upload_2018-2-28_21-0-45.png


    upload_2018-2-28_21-1-26.png


    upload_2018-2-28_21-1-48.jpeg


    upload_2018-2-28_21-2-15.jpeg


    upload_2018-2-28_21-2-30.jpeg
     
    Rautane, janzka, Fudge ja 1 muu henkilö tykkäävät tästä.
  11. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Ohoh, nyt jo pitäisi huollon suorittaneelle kaverille antaa huomautus sen verran vaarallisen osan irtoamisesta kysymys. Eri keula minulla on.
     
  12. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member


    Voihan noita nippusiteitä tuohonkin käyttää. Niitä ( + jesseteippiä, erkkaria, lätkäteippiä, rautalankaa yms) minulla on aina mukana kun olen liikkeellä Prinssi Danielilla eli 1974 Ockelbo 600:lla. Nippareilla on hyvä kiinnittää osat tuossa kun Sachs ravistaa kaikki kiinnikkeet hajalle, viimeksi pääsin metsästä pois köyttämällä kaasarin kiinni nippareilla:D
    Oikiasti, miten ennen selvittiin ilman nippusiteitä kun ovat niin käteviä ja lujia?
     
    Zombie, Fudge, Värjäri ja 1 muu henkilö tykkäävät tästä.
  13. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    Unohit sen rakkaimman! Jekkulanka!! Se armeijasta tuttu putkimiinan tuki ja turva (heti sen männyn jäläkeen mihin se surrattiin kiinni) :D
    Sitä löytyy vieläki muutama rulla mutta kovvaa vauhtia ehtyy.. mistähän sitä lissää..... :Do_O
     
    T-Cat tykkää tästä.
  14. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    En mie tiiä jekkulangasta kun olin kuninkaallinen lakupeppu eli JV Viestimies:D on mulla vähän jekkuakin ;) mukana joskus, aina on raudoitus rautalankaa.
     
    Fudge tykkää tästä.
  15. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    se vain tuo surrilanka on rohki lyhyissä pätkissä, ei tohi yltää oikein "varren" ympäri :D:D
     
  16. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Sitähän pystyy jatkamaan, tottakai penkin alla on "viestimiehen laukku" jossa pihdit surraamiseen.:D
     
    Fudge tykkää tästä.
  17. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Ajankuluksi surfailin varaosaluetteloita niin eipä ole ainakaan hinnankiroissa winderin tehdasuusi kampiakseli, 279.98usd. Melkeen pitäisi sulo vilenit tehdä ja ostaa hyllyyn yksi.
     
  18. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Meinaatko että kun tarpeeksi on paineita nostettu niin saattaa olla tarvista tulevaisuudessa sinun tuurilla ?
     
  19. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Mun tuurilla varmaan joo mutta ei taida tämä laite minulla niin kauaa homehtua että kampura menisi vaihtoon. Mutta itse asiaan, välillä vaan tuntuu että ei noissa hinnoitteluissa ole mitään järkeä mutta tuskimpa noita kenenkään tarttee ostaakkaan vaikka satasella saisi.

    Mietin vaan että valmistuskustannus esim ketjulla on murto-osa ja kampuran saa halvemmalla kuin 2kpl ketjua. Pakko kyllä sanoa että Yamahalla on pääosin varaosien hinnat mielestäni aika hyvin kohdallaan, myös marmolilla, tosin saa ollakkin jos näihin tuohon malliin joutuisi ostamaan.
     
    janzka tykkää tästä.
  20. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Jahas, ttaas on rymytty puskassa:p:p
     

Suosittele tätä sivua