Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Pasi, 19/2/13.

  1. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Heh.... Eioo tää mikään aloittelijan kanssa kruisailu kampe. Iltapäivällä startates heitti vikakoodia ja kännistys piiitkä. Kävi röpeltäen. Noh havaittin notta lämmöt hiton korkeella ja ensi avuksi irtolunta syylärin pintaan sulamaan. En tieten koodia tajunnu mutta riipaasin pätkänmatkaa lujaa. Lämmöt putos alemmas ja ei antanu koodia enää. Tarkistin koodin niin över lämmöstähän moinen tulee. Tulee vähän mieleen josko tuo tarvis lisäjäähdyttimen. Myös puhaltimelle lisäkäyntiaika ois apuna hyväksi.
     
  2. Värjäri

    Värjäri Well-Known Member

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Pidä virrat päällä, niin flekti pyörii.
     
  3. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Itse jos hissukseen jäällä tms. ajellut ja joutunut pysähtymään ja flekti huutaa niin oon aina antanut olla tyhjäkäynnillä minuutin pari jotta lämmöt tasaantuu, kaveri viikonloppuna sammutti melkein suoraan vauhdista 116 astetta lämmöt ja sai 10min odotella että pystyi käynnistämään.
     
  4. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Hitto honannu tuo virtojen päällä pitämistä... Pölijä kuski :) . Kyllä sen käyntiin sai, vaati piremmän tarttauksen..
     
  5. Viper MCX

    Viper MCX SR Viper L-TX MCX. Warrior GT MCX. KG700.

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Tunnistaako kukaan mistä uupuu ?
    http://aijaa.com/LmfoTA
     
  6. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Jep. Oikean puolin pultti tulee varinpuolelle sivukopan kiinnitykseen.
     
  7. Viper MCX

    Viper MCX SR Viper L-TX MCX. Warrior GT MCX. KG700.

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Kiitos !
    Siis reikää etsimään
     
  8. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Minä oon hyljännyt moisen pultin reitin varteen 3500km sitten ja eipä tuo näytä tarttevan sitä.
    Toinen on joko niistä jäähdytysritilöistä tais sitten yksi niistä neljästä joilla päällykuomu tulee kiinni.
     
  9. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Umpishommissa hyvä olla :)

    Lämmöt itellä pysyny 70-80. Paikallaa ollessa tosin nousee 90 hujakoille.
     
  10. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Höh... En muista jotta mulla noissa lukemissa koskaan olisi ollut. Likempänä 90 pääsääntöisesti olkoon ulkolämpötila mikä tahansa. Nytkin lämpimillä kelillä vaikka vauhtiakin piti niin yllättävän korkeella pysyy. Liekö jotain muutettu noiden mallien jäähdytystä. Olikos näissä kennoa telatunnelissa lainkaan? En muista nähneeni. Tarkoita telatunnelin etuosassa.
     
  11. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Itellä lumisella reitillä 71-75 astetta, kovemmalla sitten alle 84 ja jäisellä 86-94, eilen sohjokelillä kovassa vauhdissa 70 astetta. Tämmöisellä +5 kelillä jos flekti rupeaa huutamaan niin eipä ne lämmöt laske parkissa vaan pitää siinä 94 tuntumassa heti pakkasen puolella lämmöt tippuu, pari kertaa kun suttaa lunta tunneliin niin heti tippuu.
    Tunnelin etuosassa on jäähy.
     
  12. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Muistelin jotta etujäähy tuossa olisi. Maanantain keli oli melko kova ettei lunta juuri yhtään irronnu. Siihen vielä köröttely vauhti niin sen johdosta pitikin lämmöt korkeella. Toki välillä vetelin hankia pitkin se autto jonkin verran. Raapimia ei tullu hommattua.
    Mutta kuitenkin tyytyväinen kokonaisuuteen kun sai pois sen hiivatin vetelyn toisilla suksilla. Nyt tohtii vetää meneen kuten xtrimmillä. Pystyy luottamaan kääntyvyyteen eikä näköjään sisäsukseekaan nosta kuten lyne teki. No toki nostaa jos hiukan avittaa mutta silloinkin kääntyvyys on taattu.
    Raittiimpaa ilmaa tuo kone varmaan vaatii tai ois eduksi. Ehkä semmosta vois / kannattais värkätä. Kestaisköhän lasikuitu- tai hiilikuituhuovasta tehden. Foamista plugi jne. Se valmis sarja jenkeis tuntuu älyttömän hinnakkaalta tosin siinä tulee ne kolme "torvia" lisänä. Blingi varmaan nekin tekis mutta niiden mitoitus mulle ainakin hepreaa. Mikäli tarkoiksi aletaan.
     
  13. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Jännä homma. Ettei sulla oo fahrenheittinä se mittari ;D

    Mulla löytyy etukenno ja flektikin pyörii vain tyhjäkäynnillä kun ajossa ei nouse lämmöt liikaa.
     
  14. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Etupukin yläpää näköjään on yksi sulakkeista, katkesi hitsauksen kohdalta se kiinnitys osa oikealta puolen, vahvaa tekoa se ylitys lanka kun ei antanut periksi.
    Onhan nuo hitsisaumat ollut paljaana jo 4tkm ;D putkea sisään ja hitsiä perään ko kuulemma kaakana vielä uus pukki tuloillaan...
    Jos jotakuta kiinnostaa niin mulla ois etupukin 46mm iskari vapautumassa näillä näkymin 22.4...
     
  15. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Jaahas kesälle lisää vahvistettavaa.
    Jos sit ens talvena uskaltais antaa soittaa surutta. Suht hyvin tuo vakionakin toimii nyt kun on iskarit kunnossa kunhan pitää tarpeeksi vauhtia. Mutta ilman noita vahvistuksia väkisinkin vähän varoo...
     
  16. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Mulla ei oo ollut mitään vahvistuksia poislukien rosteri-akseli, ne on Keskolla ;D Nyt rautaa yläpäässä niin kuin Raatteentiellä ::)
     
  17. Viper MCX

    Viper MCX SR Viper L-TX MCX. Warrior GT MCX. KG700.

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Paas Hemi kuvaa... kun saat pöydälle "siipirikon"
    jaa se on jo hitsattukkin ;)
     
  18. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Ois ollut jo päivällä hitsattuna mutta tuo nuoriso hidastaa, laitan tähän viestiin kuvan mistä antoi periksi.
    Sisään rauta-akseli ja toiselle puolen 3mm seinänmällä puolikas putki päälle.
    [​IMG]
     
  19. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Siis oliko tuo ihan hitsauksesta pärvönnyt? Kuvasta kun katteleen niin meikäläisen silimissä näyttäisi asian olevan. Ikään kuin ois hitsaus epäonnistunut hiukkasen pahasti. Pitääpä kesän aikana tutkailla tuo alusta. Tuo vaatiis muutaman rasvanipan lisäyksen esim tuohon kohtaan joka tuossa kuvassakin on nähtävissä, molemmin puolen.
     
  20. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Sauman vierestä näemmä menny. Ei oo paha jos tuohon pienen tuen pellistä naputtelee ja hitsaa pisteillä kiinni.
     

Suosittele tätä sivua