Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Pasi, 19/2/13.

  1. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Eikö ole hyvä kun ollaan informoitu havaintojamme ;D . Siten mikään ei tule yllätyksenä. Mikäli diilin päätät niin tuskin tulet pettymään. Eikö noi mainitsemasi sivakat toimi kuten niiden pitääkin. Onkos niiden köli korkeempi kuin originaalien? Mulla vielä originaalit käytössä keveän ohjauksen johdosta jota arvostan r-evo x-trimmin pp:den jälkeen. Omalla ajotyylilläni originaali toimii kiitettävästi ollen sopivan aliohjaava. Ehkä kokeilen pp:tä täälä kotomaisemissa jos ajokelejä syntyy. Blade ja se uusi suksityyppi myös kiinnostais testata muttei viitti tonnia moisiin hukata.
     
  2. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Toki arvostan kovasti tätä foorumia! Kyllä minnuu vaan nyt niiiin hirvittää. Toi Wartsu on ollut kyllä aivan huippulaadukas kampe. No kyllä varmaan Viperin kanssa pärjää. En tiä tuosta suksen kölistä. Mielestäni ei ole korkeampi, mutta muuten tuhat kertaa paremoi joka osa-alueella kuin nuo Wartsun orkkikset. Kokkeilemalla selviää miten toimii viipperrässä...
     
  3. napero3000

    napero3000 Commander ltd 900 -20

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Onkohan kellään muulla ilmaantunut mittaristoon naapurimaan kartta..... elikkäs mustia pisteitä on ilmaantunut näyttöön oli sitten virrat päällä eli ei.

    :p
     
  4. Dreamer

    Dreamer A 51

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Ameerikoissa on ollut joitain bikseli tai piste virheitä ja näyttö varmaan vaihtuu takuuseen...
     
  5. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Muista että mieliä on monia, itte kokeilin apexissa ja ltx vectorissa, slt, pp, slydoq 7", c&a mtx ja takaisin palasin pikaisesti niihin warren suksiin ja totaltekin racing rautoihin. Kelkkaan oon tykästynyt kokoahan enemmän tuskailen vaan ajotyylin muutoksen kanssa. Mukava peli kevennellä ojiin ja ajaa semmosta pikkupattia kun alusta toimii todella herkästi. Eilen menin takapukin iskaria irrottelemaan ja takkia pois päältä ja kinttaita kouraan, turhaan 2min työn takia! Vissiin tottunut iwatan poikien ylisuunniteltuihin laitteisiin.
    Jarruihin palatakseni niin jos on tottunut tuohon apex-nytro linjalle, saattaa olla totuttemista ja sormien lisäystä mutta siihenkin tottuu.
     
  6. Dreamer

    Dreamer A 51

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Ei tuota kannata kauhistella ;) Hyvä on laite ja itse olen todella tyytyväinen kaikkien hienosäätöjen jälkeen. Edes rikki ei ole saanu runkoa eikä alustaa vaikka nyt levillä on pattia hakattu. Suksen aurauskulmat on tosin hakenu paikkaansa... Nyt jonkunverran pätkiä ja ltx:ää kokeilleena tuo xtx on patikossa parhaiten toimiva alusta ja menee kuin sukkasillaan, kolinoita eikä muita rutinoita kuulu niinkuin slideaction alustasta :D(saattoivat olla yksilöitä) Vahvistaahan tuota saa niinkuin itse olen etukäteen tehnyt joten ongelmia ei ole näkynyt... Nyt uusi ohjelma laitettiin ja kelkka toimii aina vain paremmin...
     
  7. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Tarviiko muuta vahvistaa kuin liukuringot jos ei hulluna pattia hakkaa?
     
  8. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Alustan akselit.
     
  9. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Etupukin iskarin alapää ja ilmeisesti toinen on kääntöpyörien akseli
     
  10. Dreamer

    Dreamer A 51

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Bling factoryn liukurunkongon vahvikkeet ja etupukin iskarin ala-akselia voi suositella kaikille...
    Vahvikkeita tärkeämpi on saada alustan säätö vastaamaan vauhtia ja pattia koska mikään ei kestä jos alusta pohjailee...

    Itsellä myös terästä vastaavasta alumiinista:
    Kääntöpyörä akseli, etupukin taka-akseli.
    Lisäksi hitsi vahvikkeet takapukin linkussa ja etupukissa...
     
  11. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Kaupat tehty, vielä kun saavat sen käyntiin ::) Seissyt koko talven liikkeen pihassa. No Warrior lähti kyllä aina ihan sama miten kauan oli seissyt ja missä kelissä. Ajavat uudet ecu-päivitykset. Josko se auttaisi.
    Täytyy koittaa pärjätä toistaiseksi vakiolla. Jos sit kesän aikana tekis nuo vahvistukset. Foxin säätöjä sit hakemaan. Aivan outo alue meikäläiselle. Pitänee pikku hiljaa muutella vähän kerrassaan ja testailla.
    Laittavat korkean tuulilasin, josko tarkenis viel tänään töräyttää pikku lenkin.
     
  12. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Ootteko miten tarkasti ajelleet sisään tuota laitosta?
     
  13. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Ite ajelin 10-15h..

    Jännä, et nii eriäviä kommentteja jarrusta. Mulla on tunnokkain ja tehokkain jarru mitä oon kokeillu. Nii nuo kaveritki kehuu, että mahoto hyvä jarru. Menee suttiin yhellä sormella helposti tarvittaessa.

    Ja bladet on kyllö viimeisen päälle hyvät tähän kelkkaan.
     
  14. Vanahanaama

    Vanahanaama 04Evo600&Lynx rave 150&Evinrude

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    No ei kyllä yllättäny että sulla on jamahassa paras jarru maanpäällä :D Ootko muuten koskaan löytäny viperistä tai nytrosta jotain haukuttavaa/parannettavaa :D
     
  15. Plaaf

    Plaaf Well-Known Member

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Eikös cattilaan tullut jarruun muutosta -14vm?

    Onko se jarru ihan samanlainen 2014 ja 2015 viperissä?
     
  16. niemikorpi

    niemikorpi Well-Known Member

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Tästä tuliki mielee et 15 viperissä on reikäinen jarrulevy ja 14 sileä.
     
  17. gontso

    gontso Well-Known Member

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Muissakin malleissa kuin RTX:ssä? RR katissahan on tuollainen levy.

    Hemikoon, kyselyihin niistä ohjauskiskon kovapaloista. Jep niitä näyttää olevan kaksi ja noin 2/3 on suksen kiinnitysreijän etupuolella.
     
  18. niemikorpi

    niemikorpi Well-Known Member

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Mulla on 162" mtx reikälevy.
     
  19. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Mahdottomasti.

    Viperii paremmat iskarit, vahvikeita alustaan, tehoa lissää, eri roikuntaremmi, lyhempi penkki. Siinäpä pari heti mitä tuli mieleen.

    Vaan nytroon vertaa nii parempi jarru. Tosin eilen kävin -28ssa ajaa nii ei oikee löytynykkää jarrutehoa. Tuu vanahanaama kokeilee jos epäilet mun jarrun tehottomuutta.

    Toki joku doon freeride ois ollu valamiimpi peli, vaan ei komurat kiinnosta ;D eikä siihen ois kuitenkaan saanu tehoa ja luotettavuutta samaan pakettii.. eipä kyllä kovin helposti oo palutaa vajaatahtiseen..
     
  20. gontso

    gontso Well-Known Member

    Vs: Yamaha SR Viper XTX 2014 -->

    Jep niin nuo näyttää olevan M-kateissa ja RR malleissa. Muissa osaluetteloista päätellen ilman reikiä.
    Jospa se herkkyys tulee juurikin tuosta erosta, ainakin jenkeissä näitä ovat laittaneet muihinkin malleihin.
     

Suosittele tätä sivua