e-tec 600 re -11

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä jkj, 20/4/10.

  1. x-r-s

    x-r-s RE 600 -11

    Vs: e-tec 600 re -11

    Ite tykkään -11 mallin jalkakoteloista. Paino hieman taampana, jolloin patikossa alusta paremmin balanssissa. Toisaalta tykkään pitää jalat koukussa enkä edessä, joten kotelot on siihen tosi passelit. Mutka-ajossa tanko ei saa olla liian korkealla, jotta kurvissa oman painon saa riittävän eteen ja sivulle. Noh, makuasioita ovat ja millaisia ominaisuuksia kukin arvostaa.
     
  2. 10+

    10+ Well-Known Member

    Vs: e-tec 600 re -11

    Nimenomaan.
     
  3. Pkh

    Pkh Rave RE 600 E-tec -13

    Vs: e-tec 600 re -11

    -09 RS:n kotelo muokattuna huomattavasti parempi, MINUN MIELESTÄ. Siinä on kunnon karhennukset kengänpohjalle ja muutenkin jämäkämpi. Tulee myös hieman eteenpäin verrattuna -11 mallin koteloon.
     
  4. Kurri

    Kurri Re 600 -11

    Vs: e-tec 600 re -11

    Jokos kaikki on hukanneet kyseisen laitteen pois ku ei mitään postauksia ole tullut.. :D Mites muilla on ölppää kulutellut? Vähän näyttäis siltä et yli 3 prosenttista vie koko ajan.. tietääkseni annostelu pitäis olla välillä 1-3 prosenttinen seos.. ::)
    Ja vähän laiska paskahan tuo on muutenki.. :eek: ;D
     
  5. unppi

    unppi Yamaha

    Vs: e-tec 600 re -11

    perjantaina huollosta sai uuden softan, ennakko -0.3, kyllä nyt kulkee... ;D

    eipä oo mitää risuja antaa tuosta vehkeestä, hienosti toiminu. mitä nyt puolet kelkasta vaihdettu jo uusiin osiin ;D
     
  6. Kurri

    Kurri Re 600 -11

    Vs: e-tec 600 re -11

    Oliko tuo softa-juttu itse kyseltyä vai onko ihan päivitys-listassa olemassa? Tietää itekkin kysyä jos eivät infoa siitä mitenkään.. ::)
     
  7. unppi

    unppi Yamaha

    Vs: e-tec 600 re -11

    dessiä käytin koodattavana ni ei antanu koodailla ennenku heitti uuden softan sisää, muuta tietoa ei ole
     
  8. Jukki

    Jukki Lynx RS -15

    Vs: e-tec 600 re -11

    Onko kellään hyvää simmikarttaa tähän vehkeeseen?
    Tuntuu pohjaavan jokaiseen vähä isompaan pattiin.
     
  9. NipaTu

    NipaTu Kelkaton.

    Vs: e-tec 600 re -11

    Paljos iskareilla ajettu huollon jälkeen?
     
  10. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: e-tec 600 re -11

    Onhan niitä karttoja mutta kaikille ne ei oo hyviä. Mitään muuta oiretta ku että pohjailee? Ekana huoltoon jos on jo tonniki ajettu, samalla voi kattoa simmejäki..
     
  11. Jukki

    Jukki Lynx RS -15

    Vs: e-tec 600 re -11

    Iskarit olen huoltanu äsken.
    Etupukin pohjailu suurin ongelma, jarru patissa vähä jakaa perää ja keulaki sais olla hieman kantavampi.
    Onkos kellään vakio karttaa näistä et sais vähä pähkäillä? (en kerinny mitata viimeks ku käytin auki)
     
  12. jkj

    jkj Well-Known Member

    Vs: e-tec 600 re -11

    Ootteko mitä muuta hihnaa käyttäneet mikä kestäs tässä kun tuota 383 loppusta..? 1600 km 7 hihnaa ja on rs:n kumit paikallaan joka kerta lähtee purkautumaan kopan puolelta :-\
     
  13. Maukka

    Maukka 800 re

    Vs: e-tec 600 re -11

    Ei kyllä kuulosta samalta laitteelta, kuin mikä mulla on kärryssä. Keula on pohjannu ehkä kahdesti kunnolla, telasto pohjaa kauttaaltaan vasta kun vetää kunnon vastalaineeseen. Silloinkaan se ei aiheuta mitään toimenpiteitä. Jakamisen olen huomannu, löysäsin hieman takapukin paluupuolta ja tuntuisi että meno vähän rauhottu.

    Ajanko mä sitten niin hiljaa? Vai ajaako Jukki vaan niin ketusti kovempaa? :)

    Orkkisnauhalla menty 1400km, nyt alkaa näkymään lankaa laidasta. Kuulostas joltain linjausongelmalta sulla.

    Muita huomioita omasta laitteesta: Kytkimen takana olevan moottorituen kumi on revenny, mutta kone ei kuitenkaan ihan hervottomasti heilu. Pitänee seuraavassa huollossa kuitenkin mainita. Orkkistuki siis.
     
  14. 10+

    10+ Well-Known Member

    Vs: e-tec 600 re -11

    Ei kait se löysäämällä ainakaan rauhotu. Kyllä noissa KYBeissä on aika hyvät säätömahdollisuudet ku viittii vaan kokeilla eri setuppeja.
     
  15. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: e-tec 600 re -11

    Paluu tais vaikuttaa molempiin suuntiin yhtälailla että voihan se rauhottuakki. ???
     
  16. Maukka

    Maukka 800 re

    Vs: e-tec 600 re -11

    Jakaminen voi myös johtua telaston pakkaamisesta, ei niinkään paluuvaimennuksen määrästä. Kokeilin myös kireemmällä setupilla ja sillon se vasta rauhaton olikin.

    Näin siis itselläni, muilla voi olla liian vähän paluuvaimennusta.
     
  17. Qasimodo

    Qasimodo Ski-Doo MXZ 600 X-RS 2011

    Vs: e-tec 600 re -11

    Mikäs se korahtelee tosi kovin konepellin alla kun isoilta kierroksilta nostaa kaasun ylös? Ketjukotelo, vari vai mikä???

    Lämpimällä vähän vähemmin, kylmänä ihan sikana! Vähän kun sirkkelillä sahais oksaan....
     
  18. penacool

    penacool Stiga Snow Racer King Size GT

    Vs: e-tec 600 re -11


    jarrupalat ui levyn pinnassa niin siitä itellä ainaskin lähtöö vastaavan kuulosta ääntä...

    Eipäs kuulosta tuo 7 hihnan syönti ihan normaalilta.. itellä 1500km ajettu ja vielä alkuperänen hihna paikallaan. Hihnan laijasta purkautu kylläkin narun palanen pois tonnissa mutta eihän tuossa näyttäny vielä muita hajoamisen merkkejä olevan.. Kaikin puolin tyytyväinen olen ollut kelkkaan. Alustan alkuperäsiin säätöihin olen mieltynyt eikä ole tarvinnut ruuvailla. Slt:t nakkasin alle 500km.. Loppupeleissä ei suurta eroa controlleihin.... Ovatko muut panneet merkille takalinkussa olevaa "prässäys" jäläkeä.Kai se siihen vahvikkeeksi on tehty.. Kelekan päältä katsottuna vasemmalla puolella. Ei näyttäny vanhemmissa malleissa olevan. Ja ihmettelen myöski että miksi se on vain toisella puolella ::)?
     
  19. Migetzu

    Migetzu Well-Known Member

    Vs: e-tec 600 re -11

    Itellä on 1800km ja 3remmiä aivan menny atomeiksi ja yks remmi on pois otettu loppuun kuluneena langat on kaikista purkautunu.
    En kyllä voi kehua remmin kestoa. ???
     
  20. Qasimodo

    Qasimodo Ski-Doo MXZ 600 X-RS 2011

    Vs: e-tec 600 re -11

    Kai voin kommentoida tänne, vaikka ajan sisarmerkillä.

    2.100 km kesti eka remmi, ei lauennut vaan kutoi villasukat. Ajo on ollu reippailua, ei riehumista. ;)
     

Suosittele tätä sivua