Kameratolpat

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä Leader Dog, 20/3/08.

  1. Leader Dog

    Leader Dog ROTAX 440x-06 +R8 -63+R8 -64+912-ULS

    Vs: Kameratolpat

    Heh , tänään oli seriffi muistanut kirjeellä .
    Rajoitus 80 kmh , autoni nopeus 86 kmh .

    Huomautuksella selvittiin , ei aiheuta toimenpiteitä .... hieman jänskätti kutsuvatko ihan kylään . ;D
     
  2. samu88

    samu88 rm-z 450

    Vs: Kameratolpat

    kirjettä odotellessa.. potuttaa vaa ku en tienny yhtää paljon oli vauhtia :'(
     
  3. Vs: Kameratolpat

    Serkulle tais käydä tismalleen samanlailla, mutta olikohan niin et 3 tai 5:stä huomautuksesta tuleekin sit jo sakko?
     
  4. juho_u

    juho_u Well-Known Member

    Vs: Kameratolpat

    Huomautuksia ei kirjata minnekkään ylös eli niitä voi olla vaikka 50 ei mitään väliä...kysyin poliisilta kun huomautus tuli. Eli aina kun poliisi tulee vastaan 6-10km yli niin niillähän laittaa vaikka saunan lämpenemään joka lauantai ;D
     
  5. Leader Dog

    Leader Dog ROTAX 440x-06 +R8 -63+R8 -64+912-ULS

    Vs: Kameratolpat

    11 km kuulemma riittää sakkoon , en viitti kokeilla ko oon allerginen noille sakoille tai oikeestaan mun kortti on allerginen . ;D
     
  6. djcarrot

    djcarrot Kelkaton..

    Vs: Kameratolpat

    Kohta 3 kuukautta sitten välähti jyppykylän ja kuopion välillä, kun olin työreissulta tulossa takasipäin. Gepsistä heti kahtoin, niin oli 103 vauhtia ja rajoitus oli 80. Ei tuolta ole mitään kuulunu onneksi. Jos ois kuulunu, niin eipä siinä mitään. Oma moka. :-X
     
  7. samu88

    samu88 rm-z 450

    Vs: Kameratolpat

    mikä siinä on ku telkkarissa oli juttua että 6-10 km/h ylitystä ni varotus.. 11 ja enemmän ni sakot.. tolppa otti kuvan ja ylitys oli 10km/h ja sakot?
     
  8. yamaka

    yamaka yamaha rs

    Vs: Kameratolpat

    jyväskylässä ajoin 63km/h 60 alueella huomatus tuli.rovaniemella ajoin 91km/h 80 alueella 70 euron rike sakko tuli.
    pari viikkoa meni niin tuli laput kotia.
    kannattaa napata vakkariin laillinen nopeus niin on mukavaa ajaa että ei tarvi jarrutella joka tolpan kohdalla.
     

Suosittele tätä sivua