Puolison suhtautuminen kelkkailuun??

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä JTV, 6/3/06.

  1. hifilux

    hifilux Well-Known Member

    Innoissaan emäntä on tästä lajista. Itse makasin viikko sitten flunssassa sängyn pohjalla niin kelkka oli hyötykäytössä senkin aikaa ;D Kuulemma on kiva kiihdytellä ja ottaa luisua ;D Nyt kun on reiteille päästy niin kovasti tykkää kyydissä olla. Jälkikasvua jos olisi niin tilanne voisi olla toisin, jotenka osanottoni teille jotka ette pääse lasten takia yhdessä hienon harrastuksen pariin :D
     
  2. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    mummot on sitä varten 8)
    että kaks kelkkiä löytyy ihan vaan sen takia.. ei tartte mithän kaks päälä love-kelkkailua harrastaa ;D
     
  3. Von Heinrich

    Von Heinrich Netti kelkkijä

    Eipä tuo emäntä riemusta kilju,mutta jotenkin ymmärtää.(pojat on poikia mut lelut vaan kallistuu iän myötä?)
    Ja jos teen hänestä lesken,aikoi potkaista kasseille niin lujaa että tuntuu vaikka olen kuollut :eek:
     
  4. -TK-

    -TK- Well-Known Member

    Mitenkähän lienee, viimeseen 25v ei ole puolisoa näkynyt ;D
     
  5. TomB!

    TomB! Kamera & Rev440 räppikelekka

    Reilu emäntä sulla! :D
     
  6. Akimatic

    Akimatic Well-Known Member

    Emännältä kun asiaa kysyin ni tuumas että ompahan sullaki jotain tekemistä :)
     
  7. vikke74

    vikke74 POLARIS

    Jos vaikka kuvailisi näin....On Maaliskuu aurinko paistaa .. ajokelit parhaimmillaan!    Sanon Emännälle lähteväni kelkkailemaan...Se pyytää rahaa tarvii ,just sillon johonkin?? kaikki pesuaineista,vaatteisiin Pitää ostaa just sillon!! :mad:  Ei jaksa riidellä joten annan miltei kaikki rahani :'(  Viimeisillä rahollani ostan muutaman litran... bensaa,tupakat ja litran kaksitahtiöljyä! ET NÄIN MEILLÄ ::)
     
  8. kjv

    kjv Active Member

    eipä tuo kelkkailu puolisoa häiritse, kausi on niin lyhyt nykyään oulun korkeuksilla.
     
  9. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    eikö sitä voi kysellä silloin ku sitä alakaa vonkaamaan että mikä on suhde kelkkoihin ym. kulkineisiin,koiriin,metsästykseen ym. itelle tärkeisiin juttuhin..?? Jos neiti nirppanokalle ei kelepaa joku noista niin turha luulla tulevansa mun nurkkiin pyöriin :D

    muutamat sen huomannukki..
     
  10. djcarrot

    djcarrot Kelkaton..

    Hyvin se suhtautuu.. Ja kyllä tein selväksi heti alakuunsa, että tämä poeka muuten ajjaa kelkalla ja moottoripyörällä.. :D
     
  11. Okcelbo

    Okcelbo Well-Known Member

    Ei ole asian tiimoilta tarvinnu vielä ainakaan laittaa kantantapäitä yhteen  ;D
     
  12. pikku2

    pikku2 Nordik GL 500 & Can-Am

    oikein hyvin ymmärtää kelkkailun kiihkomielisen harrastamisen,pitäähän niitä harrastuksia olla 8)
     
  13. Glaki Gluuk

    Glaki Gluuk UnSledded

    Tähän harrastukseen jopa kohtalaisen ymmärtäväisesti vaikka äijäporukalla ollaanki aika usein liikkeellä, ei kuitenkaan niinkö musiikkihommissa läträtä viinalla eikä ympärillä pyöri (ainakaan usein) vieraita naisia jos nyt tuttujakaan :p Ja yleensä löytää vielä tiensä kotia yöksi.
     
  14. aamuna87

    aamuna87 Kelkaton

    Eipä tuo kauniimpi puolisko ainakaan valita mulle harrastuksesta, itse kun harrastaa noita eläviä "HEVOSvoimia" päivittäin..... ;D Sain neidin jopa mukaan kelkka reissulle ku hommasin sille päiväksi lainapelin. Hauskaa kuulemma oli mutta omaa kelkkiä ei osta vaan vinkuu että vois ajella mun kelkillä tallille heppahommiin, In your dreams baby ;D
     
  15. Mara

    Mara Rev life

    vi**uilee ku kaikki rahat menee kelkkaan enkä osta sille mitään 8) mutta ymmärtää normaalin kelkkailun ja tykkää se itekki ajaa mutta tää nettikelkkailu ei sovi sen järkeen.. miksköhän, en tiiä ;D ;D mitä kummaa siinä on jos pitää ravata viien minuutin välein kattoon että oisko joku kirjottanu samoihin topiikkeihin mihin itte on kirjottanu ??? aiko kuulemma ostaa ittelle äkäsemmän kelkan ku mulla ja alkaa ajaa kilpaa ;D
     
  16. kelkkamimmi

    kelkkamimmi Member

    ;D...noniin,onhan niitä ymmärtäväisiä naisia muitakin kuin minä. ;). Mukavaa se on kelkotella niin yksin kuin yhdessäkin. Mun mies saa mennä baanalle ,patikkoon,baanalle........AINA kun sen ajohalut herää... ;D :p.
    Ei mies ole mikään mies,jos ei kelkkailun päälle ymmärrä :-*
     
  17. doragga

    doragga Guest

    Hyvin tuo suhtautuu. Koittaa tulla perässä minkä kerkiää. Alkuun tulikin ihan läpässä kiinni, mutta parin haaverin jälkeen on selvästi rauhottunut. Kyllä naisväkeä pitää mielestäni ehdottomasti tutustuttaa kelkkailuun itse ajaen eikä kyydissä roikkuen, on se sen verran rajua
    puuhaa istua pelkääjän paikalla.
    Nimimerkillä reikäpää tyttären kyydissä 2km istunut. Jäin eka pysäkillä pois.
    Kaikki ei tietty sovi kaikille, mutta tuntemistani useimmat on innostunut ajamaan ite.
     
  18. ruupanen

    ruupanen Lynx RE

    Ihan sama + Bmw - merkkisellä autolla talvet :). Kesäsin auto seisomaan, kun sitä en tarvitse. Nykyisellä onneks omakin auto, mutta exä ei ymmärtänyt tätä "autotonta kautta ollenkaan". Joka kerta kun tulin vesisateella hieman kettuuntuneen sen luokse alkoi tivaaminen, et millon auto käyttöön, eikö kastumiset jo riitä. Ei riittäny ei, mutta marmattaminen riitti.

    Nykysen kanssa pitäs lähte v.loppuna ajelulle. Kesääkin odottaa ihan innoissan et pääsee pärrän kyytiin. Omituisia otuksia nuo naiset :)
     
  19. jakkis

    jakkis Lynx Safari 400 & Cobra enduro

    Paripäivää jo tulisteltu porukassa ympäri rolloa, pää osin pohjois puolella. Emäntä on mukana eikä pois haluas jäädäkkään. Eilen rikottiin mejän perhe farkku ja nyt sitten ahtaudutaan minun Free Rideen ja lähetään nousemaan kinkamille tulille ja makkurin paistoon. Nostakaa Cobralle kättä !!!
     
  20. Okcelbo

    Okcelbo Well-Known Member

    Huomenna aiko lähtiä kyytille makkaranpaistoon  :)
     

Suosittele tätä sivua