Puolison suhtautuminen kelkkailuun??

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä JTV, 6/3/06.

  1. Houdini

    Houdini Indy SP 600 -13

    ;D ;D ;D ;D ;D Päivän paras. ;D
     
  2. meze1

    meze1 Well-Known Member

    [quote author=V.T.V]
    Kuinka pienissä vaatteissa?
    [/quote]

    Suhteellisen pienissä.. Niin että se vaatteiden pienuus näkyy....  ;)  :p
     
  3. illu2

    illu2 Todellinen takin kääntö temppu tehty!

    Eiköhän tuo hyvin suhtaudu kun meni vuokraamaan mulle tulevaksi viikonlopuksi kelkan ja osti vielä 100 l pensaa ja toivotti että kun perjantaina lähet niin ei tarvi ennen sunntaiiltaa näkyä.Aaiko lähteä ite kattoon itelleen jotain kelkaa kun on toi kelkka kuume niin kova,kun tuli tuo oma myytyä 2 vuotta sitten pois,pitää vissin ostaa molemmille omat kelkat.
     
  4. Hatsku1

    Hatsku1 Polaris EdgeX xc sp 600 -01

    eee se oikein tykkää,kun häviän aina ajamaan.
     
  5. 1.

    1. mäntytutka

    heikko.
     
  6. wezku

    wezku xc sp

    Eihä tuo oikee tykkää, aina oon jyystämässä kelkkaa. niin se ittekin taisi mainita!
    Päivät ajelee, illat puunailee poikaa

    Mut mites se menikään,"Sulan maan aikana pillu mielessä"?

    "Vuotellaampa kevväisempiä kelejeä!" vaa mainitsin 8)
     
  7. ilecat

    ilecat cf 8 r 2010/09

    välillä puolesta, välillä vastaan 8)
     
  8. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Tänään aikoi pitää lyhemmän päivän kun tyttö sairas että minä pääsen ajoissa ajamaan ;) ;D
     
  9. Grazy

    Grazy Guest

    Viimeksi eilen oli ihmeissään, ko tulin takaisin reilun tunnin päästä.
    Tuumas vaan että yleensä ku lähen ajeleen niin minua ei näy ku vasta iltasella seuraavan kerran!
     
  10. siiili

    siiili Member

    Miepä tässä vähän naisihmisenä kommentoin asiaa jos soppii :)
    Entinen jätkäkaverini ajeli kelkalla ahkeraan malliin ja oli kiinnostunu kelkoista. Ei se minua todellakaan häirinny päin vastoin. Oisin halunnu mukkaanki kelkkaileen mutta se itte ei oikeen innostunu. Mutta mitäs tuosta kyllähän sen ymmärtää että mieluummin jätkä porukalla pyörii jossain tunturissa ja tälleen ko kaikki on osaavia kelkka miehiä. Että sitte me tytöt vaan keskenään huristelemaan. ;)
    Mutta minä todellaki suhtaudun kelkailuun tosi hyvin! Mieluummin sielä kelkkailemassa kaveriporukalla ja rassaamassa kelekkaa iltasin ko sitte baarissa tai muuten vaaan kunnolla päissään.
     
  11. willson

    willson Well-Known Member

    Eipähän oo mulle mitään sanomista ku ei oo emäntääkään ollu koskaan olemassa ;D Se on just miun kohalla hyvä. 8)
     
  12. TKai

    TKai 600 RE '17 & '15

    Vaimo ajaa itsekin joten suhtautuminen kunnossa.  ;)
     
  13. Simprider

    Simprider Active Member

    Kuulema "hyvä" harrastus, noh omistaa itsekkin kelkan 8)
     
  14. keilukka

    keilukka Polle talli

    Taitaa olla kaikki suhtautuminen ohi ???
     
  15. lakape

    lakape Well-Known Member

    ;D ajattele positiivisesti jäihän sulle kelkka,jollakin on vielä huonommin Tsemppiä
     
  16. JartsaCF6

    JartsaCF6 Polaris 600RR

    Vs: Puolison suhtautuminen kelkkailuun??

    Eipä ole enään seuralaista vaikka onhan siitä aikaa. :) nykyinen seuralainen tuo kelkka ;)
     
  17. unppi

    unppi Yamaha

    Vs: Puolison suhtautuminen kelkkailuun??

    Naisia tulloo ja mennöö mut kelkkakaverit säilyy! 8)
     
  18. polaris edge 500

    polaris edge 500 polaris RMK 550-09 polaris iq 600cfi-07

    Vs: Puolison suhtautuminen kelkkailuun??

    ^^totta.miun perhe suhtautuu kelkailluun hyvin ja tukevat asiassa paljon :)ja emäntäki harrastaa kysesitä lajia ;)
     
  19. BigDaadyJ

    BigDaadyJ F6 -07 / Z1 -07 / 800 Assault -11

    Vs: Puolison suhtautuminen kelkkailuun??

    suhtautuuhan se...
    sano vaan että mitäs ite tykkäisit jos tietäsit että kun lumi tulee maahan niin hän rupeis kyttäämään foorumin päiväkirjaa 24/7 ja kun kausi omalta osalta alkaa niin on viikkoja jossain huisin helvetissä ja tuhlaa kaikki rahat... ja sitten kun kausi on ohi niin tehään eka puolivuotta ylitöitä että saadaa kellkkareissujen kulut maksettua ja toinen puolivuotta kelkkaan remonttia... :p
    tokasin vaan notta sinähän alat oppia! joko ostetaan sullekkin kelkka? niin suuttu perkele! on ne naiset kummallisia. ;D
     
  20. yamahahihhuli

    yamahahihhuli ski-doo mxzx800r-13

    Vs: Puolison suhtautuminen kelkkailuun??

    meillä emäntä luki edellisen jutun ja nauro kippurassa ;D melläkin ollu joskus sama vaihe mut nyt ei enää jaksa kun tietää et puhuu tuuleen ;D ;D.tietääpä mihin ukko rahansa laittaa ;)
     

Suosittele tätä sivua