RX1 WARRIOR KESKUSTELU

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Tuplaäksä, 13/11/07.

  1. Qasimodo

    Qasimodo Ski-Doo MXZ 600 X-RS 2011

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Mitäpäs upgradea suosittelette suksiksi? Vuotoslaisia?

    Alustassa mulla WP:t.
     
  2. Larkko

    Larkko Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Älä vuotsolaisia laita. Kato ennemmin esim. SLP:n, Slydogin, C&A:n tai vastaavan leveämpiä suksimalleja. Warriorin suksista ei ole kokemusta, mutta omassa Nytrossa on Slydogin Powder Houndit ja ne kyllä kantaa ummella ja toimii reitilläkin alkuperäsiä paremmin. Taitaa tuo suksimerkki / malli olla suurimmaksi osaksi omista mieltymyksistä ja mielipiteistä kiinni. SLP:n PowderProt on Slydogin suksia ottavammat ja C&A:lta löytyy eri korkuisella kölillä varustettuja suksia. Joku varmaan osaa sanoa, että mikä suksi sopii warrioriin. Siltikään kaikki ei välttämättä tykkää samasta suksesta kuin joku toinen...
     
  3. Ike

    Ike RossiMaksi

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    SlyDogia on mullekkin kaupiteltu... Voipi olla hyvätkin mutta eivät matalakeulaisina mitkään jenkkien puuterisorvit sovi minun työhommiin joten ajan Vuotsolaisilla. Ne kylläkin puskee ja hakee eli eivät ole mitkään endurosivakat mutta enemmin se kuin tökkääminen umpisessa puunrunkoon ::) Eli välttävät mulle minun käytössä.

    Ike
     
  4. Ike

    Ike RossiMaksi

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Aloimme vaihtamaan telaa, oli etupukki sitten minullakin murtunut...

    Ike
     
  5. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Mites se loota, menikö oikeinpäin kasaan?
     
  6. Ike

    Ike RossiMaksi

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Meni meni. Sorminäppäryyttä se vain on.

    Kiitos neuvoista.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ike
     
  7. Qasimodo

    Qasimodo Ski-Doo MXZ 600 X-RS 2011

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Nyt on sitten kokemusta warrella kiinnijäämisestä. Eilen jouduin kaverin kanssa kolme kertaa kaivamaan Warriorin ylös lumesta, nostamaan, kääntämään ja vääntämään että saatiin irti. Joka kerta oli ihan hirmunen homma. Umpisessa kaverin kanssa "vähän" availtiin uraa, kalteva kun oli alusta niin eihän se Warre suostunut ylämäkeen kääntymään kallistumatta ja puskematta itseään lumen sisään. (Ajotaidoissakin on varmasti vikaa, mulla on ollu kelkka vasta muutaman viikon). Kaveri suihki menemään XC 700 Pollella (pätkällä) ilman ongelmia. Mun kiinnijäämisessä oli joka kerta syy siinä, että en saanu kelkkaa kääntymään kaltevassa umpisessa rinteessä ylämäkeen kun kelkka halus kallistua ja leikkiä myyrää.

    Kolmannen kerran kun se kaivautui hankeen meinasi usko loppua - paidassa ja kypärässä ei ollut enää yhtään kuivaa kohtaa kun alettiin TAAS kaivaa ja tampata.

    Arvatkaa maistuiko keskitsi kun pääsin kotiin?
     
  8. rn78

    rn78 Guest

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Emännän warriorilla ajeltiin kaksistaan umpisessa ja järvellä... Ei mitään ongelmaa. Järvillä oli runsaasti vettä ja lunta, mutta ei se menoa haitannut. Hyvin se kulkee umpisessakin kun vain antaa kaasua. Tosin ei välttämättä paras vehe tiheään metsikköön :p Jos sen kiinni saa niin hiki kyllä tulee. Tosin hiki on tullut jokaisen kelkan kanssa jonka olen kiinni jättänyt ;D
     
  9. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Ruvetkaahan nyt sitten huuteleen mulle väärin vahvistetuista pukeista ;D ;D
     
  10. Ike

    Ike RossiMaksi

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    ??? En kait ole huudellutkaan. Löyhähän tuo siis näyttää olevan. Tekevät suklaasta nuo alustat. Hifiä muuten (mm. se magnesiumkotelot jne) mutta sitten säästävät näissä alustoissa... Ja on tainnu olla jo edellisellä omistajalla olla nuo murtumat. En kyllä itse aja pattia sarvet päässä. Kun yleensä ummella ja jos reitillä niin silloin on pikkupojat kyydissä vuorotellen. :-\

    Mutta kyllä se kuntoon saadaan.

    Ike
     
  11. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Nyt on täällä oivat kelit treenailla tuota touhua (ajoa ja kaivamista)..
     
  12. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Olehan Ike levollisin mielin.En sua syyllistäkään vaan yleisesti mitä oon Jamppivoorumilla kohdannu ;D
    Nou ukot herneitä,ei tää niin vakavaa touhua ole ;)
     
  13. Qasimodo

    Qasimodo Ski-Doo MXZ 600 X-RS 2011

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Joo siinähän se ropleema oli kun ei voinut mettässä antaa riittävästi kaasua. Warriorilla pääsee kyllä hyvin mutta vauhtia se vaatii.
     
  14. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Eipä sillä Warrella umpisessa pärjännyt kun koitettiin kaverin hirvikämpälle mennä Saittarovassa ruahtin puolella.
    Kaveri paineli eessä työlynssillään kö tyhjää ja minä en päässy etes sen jäljissä! Lumi oli aivan jauhoo ja sitä oli aivan helevetisti!
    No enpä oo sitä umpisen ajoon hankkinutkaan, ja suksetkin on orkkikset. Pari kertaa kun oli Warrea kaivettu, kaveri tuumas että eiköhän lopeteta tämä mäihääminen ja mennä tietä pitkin!

    Silti oottelen uutta Apex:ia. Eiköhän se ole seuraava kelkki.
     
  15. Ike

    Ike RossiMaksi

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Joo eipä mitään hätiä.

    Asiat tuntuu sujuvan, kun saan uuden pukin Yamahalta vielä näin takuun umpeuduttuakin. Aamusella olin yhteyksissä Keskoon sähköpostitse rekisteri- ja valmistenumeron kanssa. Sieltä ilmoitettiin että saan uuden pukin postissa. Eli kyllä ne haluaa auttaa asiakasta. Varmasti asiaan vaikutti se kun minun kelkassa ei ollut sitä vahvistettua versiota vaihdettu aikoinaan. Eli onneksi näin ettei hitsikaasuja tarvinnut lähteä ostamaan lisää.

    Pelotti jo vanhaa hiihtäjää että pitääkö ne MetsäJärviset kaivaa esiin että työmaille pääsee (290 cm + pitkät) jollakin lailla. ;D

    Katsotaan sitten kun laite on kasassa että miten se kotikutoinen XTX versio pääsee ummella. Nyt siis alla 365 Sokosti-matto ja nonslip vetopyörät. Välitykset pitää vielä testailla mikä sopii parhaiten.

    Ike
     
  16. Jussi W

    Jussi W Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Kannattaa vahvistaa kunnolla se uusi pukki heti ennen kuin paikalleen laitat. Ei ole kummoisia ne valmiit vahvikkeet siinä.
     
  17. rn78

    rn78 Guest

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Pistäisköhän keskon miehet sähköpostissa pussillisen liukurungon vahvikkeitakin? ;D
     
  18. Ike

    Ike RossiMaksi

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Tuossa katselin niitä ja totesin että josko teettäis jossain vaiheessa rosterista pidemmät...

    Ajatus vain..

    Ike
     
  19. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Ei suinkaan ne vahvikkeet tarvii pidemmät olla. Nehän napsahtaa aina samasta kohtaa poikki. Meinaan kanssa teettää rosterista, alumiini ei tunnu kestävän.
     
  20. Ike

    Ike RossiMaksi

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Jos teetät tälle lumelle niin laittele kuvia. Minä ehdin korkeintaan ensi kesänä asian äärelle. Ja minulla ei ole vielä mennyt niitä poikki. Voipi olla tuo hellä käyttökin syynä. Ajan niin vähän patikkoa.

    Ike
     

Suosittele tätä sivua