AC ProViper

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä frosty, 27/9/06.

  1. 250

    250 Well-Known Member

    oon varmaan kysynyt tän sata kertaa, mut tuleeko tohon jatkoo??? on toi muisti niinku kanalla... hyvä mutta lyhyt :D
     
  2. frosty

    frosty Well-Known Member

    Tulee tulee jatkoa. Pakkohan se on, eihän tuohon saa vielä takapukkiakaan kiinni. :D
     
  3. 250

    250 Well-Known Member

    joo mut meinasi myös et telaan ;D
     
  4. frosty

    frosty Well-Known Member

    Ei tuu telaan jatkoa, ei mulla sellaselle ole käyttöä. Turhaan raahaan perässä sellasta kumimäärää.
    Sitä paitti kaikkihan niitä jatkaa nykyjään, enkä halua plagioida ketään. ;D
     
  5. frosty

    frosty Well-Known Member

    Itseasiassa... Kävi kyllä jossainvaiheessa mielessä jos sovittasin ProXR:n 307cm telan tuon alkuperäisen 325cm tilalle. ;D

    Jos ei kuitenkaan, ainakaan nyt.
     
  6. frosty

    frosty Well-Known Member

    Vähän taas jotain pientä...

    [​IMG]
     
  7. frosty

    frosty Well-Known Member

    Heh, tässä erään nimeltämainitsemattoman tutun tupakkiaski-piirros kelkasta kun se oli vielä suunnitteluasteella. ;) ;D
    Tunnelin mallissa on jotain tuttua...

    [​IMG]
     
  8. Kordari

    Kordari Well-Known Member

    Meinasitko kiilloittaa vai maalata tuon putkirungon?
     
  9. frosty

    frosty Well-Known Member

    Juu se on vasta lappu jossa pultinreikä on.
    Se muuttuu vielä melkolailla. Tuo lappu jää pohjaksi sinne, mutta jäykkäriä tulee vielä lisää.


    Ihan meinasin vaan hioa sen. Saattaa kyllä vielä mieli muuttua matkan varrella. :D


    Kyllä sinne se alkuperäinen 44mm:n matto piikeillä sopii ainakin. Se piisaa minulle, sen isompaa en varmaankaan tule tarvitsemaan.
     
  10. frosty

    frosty Well-Known Member

    Ei ole nyt toista kelkkaa varallaja jos olis, niin se olisi varmaan samassa jamassa kuin tämäkin. ;D

    Ne ne on kovia jätkiä jotka näillä vetelee kilpaa tuntitolkulla radalla, minä vaan rakentelen. :D
     
  11. Kordari

    Kordari Well-Known Member

    Mulla ois mahdollista kiilloittaa nuita rst/hst osia elektrolyyttisesti. Tuollaisissa monimuotoisissa osissa ihan pätevä.
    Ei se tietenkään mikään kromaus ole, lähinnä tuollainen teollisuuskiilloitus.
     
  12. frosty

    frosty Well-Known Member

    Telatunneli ennen lopullista hitsausta, jäähdyttimiä ja levytystä.

    [​IMG]
     
  13. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

     
  14. frosty

    frosty Well-Known Member

    Rungon takaosa putsattu...

    [​IMG]
     
  15. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Mitä meinasit tuohon peitelevyksi? Muovia? Alumiiniä? Tuo alkaa näyttään jo oikein mukavalta! Konetta paikalleen jo!
     
  16. frosty

    frosty Well-Known Member

    Tällä viikolla kone paikalleen. Mustaa muovia tohon tulee levyiksi ja astinlautaan jotain ihan muuta.
     
  17. frosty

    frosty Well-Known Member

    Mulla on kyllä siihen sopivaa materiaalia, joka on ihan sitä varten tehtyä.
    Kun sen raadoin kotiin repes autosta kahdesta penkistä pääliset. Karheata on. :D
    Se astinlautojen materiaali on kyllä näkynytkin jo näissä kuvissa. Tarkalleen sivulla 2.
     
  18. zmpy

    zmpy Well-Known Member

    Veikkaan tuota väriä ;D ;) ;D ...eikös sitä ollu jäljellä vielä?
     
  19. frosty

    frosty Well-Known Member

    Kyllä tuo happonen runko ihan sillensä jää, hiotuksi. Kuomu musta tietysti. :D
     
  20. frosty

    frosty Well-Known Member

    Vähän se on taas nitkahtanut eteenpäin.

    [​IMG]
     

Suosittele tätä sivua