BD 600

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä Sillanpää, 18/1/13.

  1. Dermilion

    Dermilion Ski-Doo Summit 154 X 850 E-tec 2017

    Vs: BD 600

    Sinne meni huoltoon, katotaa mitä löytävät ja onko kaikki muka ihan "ok". Sisäänajokin loppui sopivasti tänään, en tosin päässyt ajelee sillä sen jälkeen. Huollosta urku auki vaan siis! ;D
     
  2. tsude

    tsude Lynx BD 3900 -14

    Vs: BD 600

    Mulla on kans nuo huolettava kybbiläiset keulassa ja rallilynksin iskarit alustassa. Alusta on kyllä makia, meinaa vaan olla tuo keula vähän pehmeänlainen. Varsinkin kun ottaa vakaajan pois..
     
  3. Dermilion

    Dermilion Ski-Doo Summit 154 X 850 E-tec 2017

    Vs: BD 600

    Tsude onko sullaki 600:en? Eikö toi oo jo aika kapea toi keula? Ainakin minulle riittää kapeus, oon harkinnu jo vaihtaa holkkien paikkaa että hieman leventäisi :)
     
  4. Koulupoika

    Koulupoika Summit 850

    Vs: BD 600

    Joo, vähän tuntuvat olevan eriparia keula ja alusta. Periaatteessa keulakin toimii hyvin, on vaan niin lyhytliikkeinen alustaan verrattuna. Isompiin patteihin pitää mennä veto päällä eli kaasu auki, niin pitkäliikkeisempi, hienosti toimiva, alusta hoitaa hommat, eikä keula pohjaile.
     
  5. tsude

    tsude Lynx BD 3900 -14

    Vs: BD 600

    On mulla 600, eikä tuo kapeus minua ole isommasti haitannut. Reitillähän se toki on vähän kiikkerämpi, mutta on se mukavaa taas ku soppii ahtaisiin rakoihin ja on ketterä pyöritellä :) Mulla on ne holkit kappeimmalla ja raideleveys mitattuna on n. 92 cm. Niinku tuolla joku on aikasemmin kirjotellukki niin ei tuo 89,5 cm tai olla muuten kun keula ilmassa..
     
  6. Dermilion

    Dermilion Ski-Doo Summit 154 X 850 E-tec 2017

    Vs: BD 600

    Joo holkit on täällä kapeammillaan, toki nyt se vempele on huollossa. Odottelen minkälaista soittoa sieltä tulee, jos tänään saisivat homman hoidettua.
     
  7. Koulupoika

    Koulupoika Summit 850

    Vs: BD 600

    Kokeilkaa edes holkit leveällä. Itellä on kapealla vain suksimuovien kanssa.
     
  8. JiiPee87

    JiiPee87 -14 XF 8000 HC

    Vs: BD 600

    Itellä kapia keula sukset leveellä, summitin kepakot simmattuna vähän jämäkämmäksi ja vakaaja paikoillaan, aivan hyvä tuo nyt minusta on. Oon kokeillu kapeellaki ja ilman vakaajaa, menee omasta mielestä liian "vetkuksi".
     
  9. ljanne

    ljanne Well-Known Member

    Vs: BD 600

    Tässä hieman kinkkinen kysymys, mutta laitetaan. Jos haluaisin itse vaihtaa iskarit alustaan, mitä työkaluja ja varusteita tarvitsen? Kysyn oikeastaan siksi, ettei kelkan majapaikassa ole muita soveltuvia kulkuvälineitä, joten täydennysreissut ovat pois laskuista.

    Vinssi löytyy, eli saan kelkan perän ilmaan. Mahtaako tuossa olla mitään sen kummallisempaa, jos ulkona joutuu työskentelemään, eikä kokemustakaan ole liiemmälti karttunut? ::)
     
  10. willevil

    willevil Lynx Boostdocker

    Kelkka oikealle kyljelle. Kaks 13 mm niin saa rajotinremmin ja takaiskarin pulttien edessä olevat rullat pois. Etupukin iskariin kaks 17 millistä ja takapukin iskariin 8 millin kuusiokolo ja 17 mm avain. Eli onnistuu nyrkki ja kyrpä meiningillä.

    Viljo
     
  11. ljanne

    ljanne Well-Known Member

    Vs: BD 600

    Kiitos Viljo!
     
  12. Dermilion

    Dermilion Ski-Doo Summit 154 X 850 E-tec 2017

    Vs: BD 600

    Tyttöystävä kuvaajana

    Välillä ehtii moikkailla
    [​IMG]

    Panoraama kuvatus
    [​IMG]

    Keventynyt keula
    [​IMG]

    Alkaa pääsemään sinuiksi vehkeen kanssa kun harjoittelee =))
     
  13. Koulupoika

    Koulupoika Summit 850

    Vs: BD 600

    Pistä vielä punanen pohjapanssari. :)
     
  14. Dermilion

    Dermilion Ski-Doo Summit 154 X 850 E-tec 2017

    Vs: BD 600

    En taida uskaltaa laittaa, on nii paljon manattu että huono laatusia 2014vm pohjapanssarit.
     
  15. Koulupoika

    Koulupoika Summit 850

    Vs: BD 600

    Ota se edellinen versio, sen materiaali kestää. Takapanssariksi on parempi ottaa 2014 malli, koska vanha ei istu. Takana se näyttäis kestävän, kun se nojaa jokapaikasta pohjaan. Etupanssarille tulee tukivarsien kohdalla suuria taivutuksia kun siitä kohti nojaa kiveen tai kantoon. Liian kovana aineena se ei taivutusta kestä, vaan säröytyy.
     
  16. Latez

    Latez Well-Known Member

    Vs: BD 600

    Mitenköhän tarkkoja ne mahtaa olla tuon ensihuollon (500km) lukemasta tuolla huollon puolella?
    Tuskinpa mitään isompaa kitinää tulee jos mittarissa esim vajaa 700km? Lähinnä myöhempää ajatellen, jos tulee takuun kanssa jotain hässäkkää? ???
     
  17. äksrimmi

    äksrimmi Sr Viper mcxpress

    Vs: BD 600

    3 lynkeröä käyttänyt ensihuollossa ja joka kerta ollut kilsat päälle 700 km. Eikä oo ollu minkäänlaista rutinaa missään vaiheessa jälkikäteen.
     
  18. Dermilion

    Dermilion Ski-Doo Summit 154 X 850 E-tec 2017

    Vs: BD 600

    Ei sieltä oo tullu narinaa. Vaikka ohjekirjassa lukee 10h TAI 500km kumpi ensin täyttyy.
     
  19. JMO

    JMO Expedition xtreme turboR -24

    Vs: BD 600

    Jaa..se pitäs taas aamulla lähtiä paikallista pajaa kohti..kääntöpyörä tai laakeri tai jotaki basana...sen verta horona sielä näky lenkkasevan. Aikasemmin rikat jo vaihtelin..ja ei,tela ei todellakaan ole liian tiukalla..tai sitten tehtaan kireyvvetki on liikaa..
     
  20. tsude

    tsude Lynx BD 3900 -14

    Vs: BD 600

    Mullaki on nuo rikat murentunu :mad: Eikä pitäs olla tela tiukala..
     

Suosittele tätä sivua