DIGATRONia koskeva jutustelu

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä stm, 25/10/07.

  1. Zeta

    Zeta Well-Known Member

    Re: DIGATRONin kytkentä reviin.

    No mikskähän se USAn myyjä niin kovasti sit tinkas et kumpi systeemi mulla on ???
    Meinas, ettei halua lähettää väärää, ku niin kauas menee...

    Oli sälli muuten meleko kiinnostunu Lynx-moottorikelkasta, josta se ei tietenkään ollu kuullu sanallakaan mitään. Ja sit vasta sillä kiinnostus heräs, ku sanon sille, että se on periaatteessa sama ki Ski-doo, mut paremmalla alustalla. Meinas, et laitas kuvia tulemaan, niin näkee mistä on kysymys... 8)
     
  2. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Re: DIGATRONin kytkentä reviin.

    Viimesyksynä ostin itekkin, tuli ensin AC systeemin virtajohdolla -> ei toiminu. Virtajohdon vaihto DC malliseen  ja alko skulaan.
    Yhtä kaukaahan ne johdotkin tulee, että eihän siinä mitään. Vai tuleeko sulle se uus Phoenix-malli? Siitä en osaa sanoa.

    Vinkkaa myyjälle että lukee uuden snotechin, siinä on taas lynx juttua.. tälläkertaa perehtymistä PPS alustan saloihin.

    E: Näyttivätpä tehneen Jäpälälle oman mallisarjan, DIAMOND PLATE -overlay ;D
     
  3. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    Re: DIGATRONin kytkentä reviin.

    mulla oma todella-pieni akku järjestelmässä, pelaa laite vaikka ei ole käynnissä ja ei paina paljoa ja kestää todella pitkään, voin suositella
    Mukava tutkiskella dataa kun ei kelkan tarvi käydä koko aikaa turhaan.

    minulla kyllä järjestelmänä Aim.
     
  4. Zeta

    Zeta Well-Known Member

    Re: DIGATRONin kytkentä reviin.

    Very hyvää tietoa! Thanks sanos jenkit. Mitä eroa niissä piuhasarjoissa sit on?
    En oo kuullukaan Phoenixista...
    Tavallisen nelinäyttösen aattelin hankkia, ni näkee molemmat pakolämmöt, sekä nesteen lämmön ja lisäks kiekat.
     
  5. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Re: DIGATRONin kytkentä reviin.

    DC johdossa 3 piuhaa ja muistaakseni AC johdossa 2. Nuo uudet catin 800 ja 1000 koneet tarvi ainakin sen DC mallin johdon (sen lisäksi kait jokunen jammu?), en tiedä sitten miten nuo BRP vehkeet. Käsittääkseni tuo on kuitenki harvinaisempaa kelkoissa.
     
  6. stm

    stm Well-Known Member

    Re: DIGATRONin kytkentä reviin.

    Mulla on ainaki tuossa meterissä musta, oranssi ja punanen piuha. Eli ilmeisesti DaCavirralle ja eikös tuo pukkaakki tasavirtaa tuo revi. Hitto ku voi olla ihmiselle hepreaa nää sähöt! :mad:
     
  7. stm

    stm Well-Known Member

    Re: DIGATRONin kytkentä reviin.

    Ei prkl mennee järki. Eilen pelas jotenki sentään ja nyt se heitti kokonaan pelaamasta.
     
  8. stm

    stm Well-Known Member

    Re: DIGATRONin kytkentä reviin.

    Jahas. On taas tullu tehtyä jotaki maagisia kytkentöjä vaikka kaiken järjen mukaan pitäis kaikki kytkennät olla kunnossa. Valokytkimen asentoa ku vaihtaa niin virrat tulee mutta kiekat ei nävy siltikään ::)
     
  9. Deippa

    Deippa Yamaha Phazer FX -07

    Re: DIGATRONin kytkentä reviin.

    Täysin tuntematta koko gigatronia, niin voisikos maadotuksessa olla jotain vikaa? Sehän monesti ilmenee mitä kummempina vikoina.
     
  10. lönkkä

    lönkkä vanha sotaratsu

    Re: DIGATRONin kytkentä reviin.

    Joo tarttee olla sellanen AC johto eli punainen ja musta, punanen johto virtalaitteilta suoraan ennen tasuria(muistaakseni keltainen johto, löytyy parhaiten liittimestä paisuntasäiliön takaa, ainakin 440:ssä )muuten ei kierros näyttö toimi ja musta tietysti maihin.
     
  11. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Re: DIGATRONin kytkentä reviin.

    Joo tästä oliki Jarzan kanssa aikanaan vähän juttua kun ei meinannut uskoa minua vaan jotain tietämätöntä sähkömiestä :D Ja maajohto sitte vielä moottoriin johku pultin alle kii.
     
  12. stm

    stm Well-Known Member

    Re: DIGATRONin kytkentä reviin.

    Onkohan mulla sitten ne ac johot tuosa hollilla ku minusta siinä semmonen molkura mihin tulee kiinni joku adapteri josta lähtee sitten nuot kolme piuhaa. Hommia kuitenki. Huoh. Inhoan sähköhärveleitä..
     
  13. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Re: DIGATRONin kytkentä reviin.

    Kaks johtoa on siinä ac johdossa. Punainen ja musta, pistähän kuva siitä sun paketista?
     
  14. stm

    stm Well-Known Member

    Re: DIGATRONin kytkentä reviin.

    Miepä näppään huomenissa fotoa.

    Minusta siinä on ekana vain punanen ja musta. Sitten johki adapteri ja siitä lähtee musta, punanen, ja oranssi.
     
  15. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Re: DIGATRONin kytkentä reviin.

    Sulla on se DC johto sitten.
     
  16. stm

    stm Well-Known Member

    Re: DIGATRONin kytkentä reviin.

    Jännä juttu ku näillä mulle annetuilla ohjeilla (ja DC piuhalla) on 600 sdi /ho revi pelannu moitteetta ja sitten 440:ssä tarvis olla tuo toinen piuha (AC)


    Kohta kuiten niitä kuvia piuhoista!
     
  17. stm

    stm Well-Known Member

    Re: DIGATRONin kytkentä reviin.

    Tuosapa olis. Eli onko mulla nyt sitten väärät piuhat ja never work nuilla? ???


    [​IMG]
     
  18. Zeta

    Zeta Well-Known Member

    Re: DIGATRONin kytkentä reviin.

    Minkä ikänen se sun kelekka on? Eikö ne 440:set ollu joku vuosi sitten AC-systeemillä ???
     
  19. stm

    stm Well-Known Member

    Re: DIGATRONin kytkentä reviin.

    nollaseiska tuo onpii. Totta siinä on suht normi johtosarja vaikka tuo onki Tomilta ja 600nen. Hitto ku voi olla ihminen käsi näitten sähköjen kanssa..
     
  20. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Re: DIGATRONin kytkentä reviin.

    Jos/kun nuo sähköt ei ole muuttuneet 05-07 välillä noissa kisamalleissa, niin kyllä tuo sen ac piuhan tarvii ja sillä ainaki toimii. sdi:ssähän on jotain akuntapasta niin oisko siinä sitte dc systeemi? Mutta melkeen varmasti uskallan sanoa että 440 kamppeen sähköillä ja ac piuhalla pelittää.
     

Suosittele tätä sivua