Polaris Indy 500

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä mstr, 24/1/07.

  1. -richa-

    -richa- Lynx G-Type Enduro 583cc

    Ei kellään sattus olee tohon x-tra10 alustaan sopivaa takapukin iskarii ku tuntuu olevan aika p**ka toi ei jousta välillä yhtään mutta välillä on hirmu hyvä ja joustaa kuin uusi... ;D
     
  2. PRO XR 440

    PRO XR 440 Storm 819,092

    Ei kannata ainakaan käytettyä ostaa... käyppä vaikka näillä sivuilla kattomassa http://212.50.144.81/rajamotor/ekauppa/index.php?osCsid=f309641f42507b525e6ecdd32c9e5851    ni eikös sieltä löydy..
     
  3. -richa-

    -richa- Lynx G-Type Enduro 583cc

    Kiitos... :) Pitää tuolta katella ja laittaa tilaukseen :D
     
  4. Antti_

    Antti_ Well-Known Member


    Tekeekö noilla kaasuiskareilla mitään? Mitä merkkiä?
     
  5. -richa-

    -richa- Lynx G-Type Enduro 583cc

    Mikä on ku polle ei ota kierroksii kunnolla ja "boooaa" 5000 kierroksen paikkeilla...??? ??? Auttasko hihnan vaihto, kun hihnaa vaihtanu edellinenkään omistaja ollenkaan.. ??? ???
     
  6. -richa-

    -richa- Lynx G-Type Enduro 583cc

    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=19600.new#new



    Tonne vinkkei mulle tosta putken vaihto jutusta ???? ?? ?? ? ??? ???
     
  7. muumi prox

    muumi prox 600 rs

    voi olla kaasarin säädötkin huonot suuttimen vaiholla luultavasti korjautus ;)
     
  8. Antti_

    Antti_ Well-Known Member

    Jos tuntuu ettei millään kierrä yli 5000, ja sit kun onnistuu pääsemään tuon yli kiihtyy hyvin niin vika voi olla myös kytkimessä. Itselläni oli kytkimen kaikki kuluvat osat aivan loppu. Kannattaa tarkistaa. Itse vaihdoin IBCn P80 , ei jaksanut vanhaa kytkintä korjata.
     
  9. -richa-

    -richa- Lynx G-Type Enduro 583cc

    Mistä ostit kyseisen kytkimen??? Pitäs itsekkin ostaa ´kytkin kun on aika huonossa kunnossa kulutus osat... :/ ;D ;D
     
  10. Antti_

    Antti_ Well-Known Member

    Challengerilta, kirjoittelee tällä foorumilla. Maili on [email protected] ja sivut http://www.teolehtimaki.fi/.
     
  11. -richa-

    -richa- Lynx G-Type Enduro 583cc

    Oliko paljon kytkimellä hintaa ??? ??? ::)
     
  12. Antti_

    Antti_ Well-Known Member

    Kannattaa ottaa suoraan tuohon myyjään yhteyttä kun en tarkkaa hintaa muista. Mutta muistelen hinnan jääneen samalle tasolle kuin nuo polariksen varaosahilppeet tuohon vanhaan kytkimeen. Ja ottaen huomioon että tuolla omalla kelkalla oli ajettu 2200 mailia niin mielummin ostin suoraan tuon huoltovapaan kytkimen. Jospa se kestäisi pidemmälle.
     
  13. PRO XR 440

    PRO XR 440 Storm 819,092

    Kertakäyttö kamaa.. en edes ajattelis huoltoa noille jos edes niitä saa huollettua...
    Jos reittikäyttöön(ja vaikka reippaaseen semmooseen) meinaat ni öljyiskarit on aivan OK:t niihin ja iskarin ikä on pitempi(kaasulla 200km ja huolto, öjlyllä 2000km ja roskiin) ;)
    PS. Karkeajätteeseen ;D
     
  14. -richa-

    -richa- Lynx G-Type Enduro 583cc

    aattelin tässä kesän aikana tehä tommosta perushuoltoo kelkkaan nii mitä tässä kannattas tehä muuta kun rasvata nivelet, uus takaiskari,penkin korjaus, vaijereiden vaihto!??!
     
  15. Pasiala

    Pasiala Well-Known Member

    tere. mulla oli vanhempi tuosta, mutta kone on täysin sama. se x-tra 10 on hyvä alusta ajaa, mutta etupukki on heikko alapäästä. mulla o tällä hetkelä xc 700 -99 josa on sama alusta, siitä meni etupukki poikki kolmesta kohtaa. kannattaa teettää teräs akselit siihen ni kestää paremmin, koska siinä on alumiiniputki alapääsä ja yläpääsä o alumiinitanko. painaa noin 220kg. mulla kulki se yli 150 mittariin, vaikka ei ookko 72hv.
     
  16. bemari

    bemari Polaris indy 500 vm.98

    Ei oo kyllä kokemusta kesähuolloista ku viime talvena vasta oman pollen ostin, mut ite ainakin meinasin purkaa joka kohdan ja laitella. Ton ikäsestä kannattaa varmaan variaattorit käyttää auki ja kattoo onko kulunutta palikkaa. kaasarithan varmaan kandee käyttää irti ja putsailla. itse meinasin tankinkin putsata. uus pa suodatin samalla. ketjukotelo on myös varmaan hyvä viimestään syksyllä aukasta ja kattoo hilujen kunto ==> uudet öljyt tietysti. vaijereitahan suotta vaihtaa ellei oo rispautumia. laittaa vaan hyvää voitelua niihin. Kertokaa vanhat konkarit mitä huoltohommia teette kelkoillenne kesällä?
     
  17. -richa-

    -richa- Lynx G-Type Enduro 583cc

    Miten helvetissä tosta pollesta ton penkin saa irtiiii...!!?!?!?!??!??!?!??!?!? :eek: ??? ??? :-\
     
  18. eliäs

    eliäs Guest

    mulla on ainakin siellä ihan takana telatunnelissa 2 semmosta pulttia ja sitten siellä eessä on se vaijeri joka mennee sen nahan läpi, ainaki tässä minun kelekas
     
  19. jamiva

    jamiva Well-Known Member

    ne pultit ovat melkein heti peräläpän takana pohjassa
    ja etukiinnitys on kans kuten Eliäs sanoi
     
  20. Pasiala

    Pasiala Well-Known Member

    tere. kannattaa ottaa telsato pois, tarkistaa rullat/laakerit, pukit ja rasvata. ketjukotelo auki tarkistaa ketju/rattaat, ketjun kireys ja tietenki uudet öljyt. tiiäks kuinka tiukala ketju pittää olla? Variaattori auki ja putsata, jos on väljää ni ostaa alkuperäisiä osia, koska tarvikkeet ei kestä. jos kaikki on ehjiä ni putsaus riittää. ÄLÄKÄ MISSÄÄN NIMESÄ LAITA MITTÄÄN RASVAA. puhtaus on kaiken a-o. voi uo vaijeritkin rasvata kunhan se rasva ei jankkiinnu pakkasella.
     

Suosittele tätä sivua