Saattaa tuolla semmonen positiivinen vaikutus olla, ettei ekan keulimisepisodin jälkeen tarvi alkaa tilaileen tunnelia
Uskoisin että tuosta lyhentämisestä enemmän hyötyä on vuoriporassa kuin ainakaan haittaa. Jos olisi optiona ollut tilatessa, niin olisin pätkä tunnelilla ottanut omankin ilmanmuuta. Olen monesti ihmetellyt, kun porukka jatkaa kelkkojensa (yleensä vanhempien) mittaa, niin minkä ihmeen takia niihin värkätään työläitä ja kalliita jatkoja tunneleihin? Kuitenkin pidennyksellä haetaan ummenkulkuja ja pitkästä tunnelista ole ummenrosseissa kuin haittaa. Vähän ristiriitaista vai mitä.
Velipoika osti tuossa 2016 Hardcoren johon tehty joku ilmanotto modi ja vforcen läpät näky olevan. Onko noilla merkittävästi hyötyä?
Onko tuossa 2016 hardcoressa automaattikiristin ku ei näy kiristintä? Onko se vielä yhtä epävarma ku vanhemmissa?
Miten porukamka modaillu nuita M8000 kääntymään lisää? Olkatappiin uudet reijät? M8000 vm16 kääntyy vielä turhan vähän. M8000 vs Winder kääntyvyys
Itellä m800 kääntyy jo liianki kans. Tekkee sen rasmussenin kilikkanan sinne ohjaus akselin alapäähä. Tarvi ku rälläkkä 10mm lootun pala tai alumiitinki pala ja poran terä. Pari-kolme senttiä pitkä pulikka piisaa komiasti.
Ensimmäinen kuva oli edellisen viikon teema... Toinen kuva sitten vitutuksen laannuttua ja parin lonkeron lopputulos, moskala ainaki kärsi pieksää täysiä eikä tienny mitään. 16mm ainevahvuutta ennen ketjukoppaa Ei ole mikään kaunein mutta todennäkösesti ajaa asiansa
Olen asentanut tuohon -12 M8 tapponarun, se tutti on ilmeisesti väljistynyt ja kelkka pätkii sen takia. saako tähän malliin jonku luotettavamman tapponarun esim. magneettitoimisen tai semmoista "sokka" mallista? Ja sopisiko jompi kumpi edellämainituista malleista samoihin johtoihin mihin tuo Catin vakiomalli?
Mä laitoin edelliseen -13 ämmäläiseen Brp:ltä semmoisen yleismallisen pohjan ja tutin, oli tosi hyvä. Catin se oma kumituttitötterö aivan annelista..
Joko on ruuvi pyöritetty tutin pohjaan? Pieni pallokantainen peltiruuvi sinne niin painaa paremmin sitä nappia.
Joo tuota mennenekkö nuo vanhemman ämmä mallin kääntö pyörät tuoho -19 malliin -19 mallin akselilla pittääkö olla vanahemman mallin akseli? Ku nuo vanahemmat ois jämymmät
Mittasin omasta ämmäläisestä etuiskarit nii ne oli 452mm pitkät. Menis vissiin 38" keulan kans suoraan? Ei oo 36" keulan osista kuulunu mitään nii oon katellu et laittasko uudet 38" suosiolla. Toki ton nykysen 42" vois pätkiä lyhkäsemmäksi mut oma hommasa saaha tehtyä sillai et geometria toimii oikeen kavennuksen jälkeenkin oikeen. Missä hinnoissa uudet 38" keulan osat on? Tarvikeosien hinnat löytyy netistä mut orkkisosille ei. Muista merkeistä on kokemusta tarvike tukivarsista ja ne on ollu nii pehmeitä etten enää niihin sekaannu.
minkälaisia jousia porukka on laittanu tonne kytkimeen ja variaattoriin? Tekisi mieli vähän testailla eri säätöjä mutta ei tuo valmiin kytkinkitin hinta oikeen houkuttele Jos vähän saisi osviittaa joistain toimivaksi testatuista säädöistä.
Onko ollut huomattavia eroja tarvikeremmien kestossa. Uusi hihna pitäs vielä hommata ennen kuin uskaltaa oikein kunnolla lähteä koeponnistaa tuota perheen uutta asukkia 14vm 800 kyseessä.